Een koffiepot zelfs!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:22 schreef Klonk het volgende:
als pientje hier zou zijn hadden we nog een echte pot ook (of is dat nu weer een erg onvriendelijke opmerking)
Hoiquote:
Jou kunnen we zeker niet slachten als maagdquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:22 schreef Klonk het volgende:
als pientje hier zou zijn hadden we nog een echte pot ook (of is dat nu weer een erg onvriendelijke opmerking)
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jou kunnen we zeker niet slachten als maagd
ik weet dat je niet vies bent van sex maar snuff sex dingen, dat had ik niet van je verwachtquote:
Snuff is het eindequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet dat je niet vies bent van sex maar snuff sex dingen, dat had ik niet van je verwacht
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Snuff is het einde
letterlijk...
snuff sex is wel het laatste wat ik zou doenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Snuff is het einde
letterlijk...
mn barbaas ook laatst... ik stak per ongeluk een vinger in zn oog, zegt ie: als je dat nog 1 keer doet, kijk ik je nooit meer aanquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
snuff sex is wel het laatste wat ik zou doen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn barbaas ook laatst... ik stak per ongeluk een vinger in zn oog, zegt ie: als je dat nog 1 keer doet, kijk ik je nooit meer aan
duurde toch ff voordat ik de dubbelzinnigheid doorhad
Voor jou en zo nog 71 doe ik een hoop hoorquote:
Hoe is het met Verbeekquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor jou en zo nog 71 doe ik een hoop hoor
Overloperquote:
Ik vind veel mensen lief hoorquote:
Die praat op dit moment met de directie van Feyenoord!quote:
Dies al lang ontslagen hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die praat op dit moment met de directie van Feyenoord!
(Dus kan ik hem niet storen om het te vragen.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |