quote:
quote:
En dan weer spelers halen die stuk voor stuk mislukkenquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:05 schreef mcyodogg het volgende:
Avram Grant.
Laat een jood het maar eens proberen daar.
Als ze die moeten kopen, kunnen ze de komende 5 jaar een andere aankoop ook wel vergetenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:10 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat Been de enige optie is, anders wordt het legioen gek volgens mij.
Dat denk ik ook. Been kunnen ze niet wegkrijgen bij NECquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Denk dat de meest realistische optie Ernie Brands is.
quote:Feyenoord wil Been als opvolger Verbeek
ROTTERDAM – Feyenoord wil Mario Been met onmiddellijke ingang als trainer-coach binnenhalen. Als de huidige trainer van NEC toehapt en de Rotterdamse club tot een akkoord komt met diens Nijmeegse club, is Been de opvolger van Gertjan Verbeek in de Kuip.
Feyenoord en Verbeek zijn woensdagmiddag met onmiddellijke ingang uit elkaar gegaan. Of hij zou zijn ontslagen of zelf is opgestapt, is nog onduidelijk.
Been, oud-speler en ex-assistent-trainer van Feyenoord, staat bovenaan de verlanglijst van de club. Hij verlengde onlangs zijn contract bij NEC, waardoor de Nijmeegse club een hogere afkoopsom krijgt bij zijn vertrek.
De vertrokken Verbeek (46) was bezig aan zijn eerste seizoen bij de Rotterdamse club. De spelers van de selectie zijn inmiddels allemaal ingelicht. In een reactie zei president-commissaris Dick van Well om twee uur vanmiddag nog resoluut tegen deze krant dat ‘van ontslag van de trainer geen sprake is’. Maar toen was Verbeek al geen trainer van Feyenoord meer. Afgelopen dinsdagavond was Verbeek nog prominent aanwezig bij de nieuwjaarsreceptie in de Kuip.
Een groot deel van zijn selectie had al enige tijd geen vertrouwen meer in de werkwijze van Verbeek. Dat hebben de spelers de Raad van Commissarissen aan het begin van deze week laten weten in persoonlijke gesprekken. De gezamenlijke boodschap was: ‘Zó kan het niet langer’. Van Well sprak zelf met Kevin Hofland, die door de spelers naar voren is geschoven. Ook aanvoerder Giovanni van Bronckhorst heeft contact gehad met de commissarissen.
De resultaten van Feyenoord waren de afgelopen maanden bedroevend. Feyenoord staat twaalfde in de eredivisie, 22 punten achter AZ en slechts vijf punten boven de degradatiestreep, en werd kansloos uitgeschakeld in de UEFA Cup.
De club hervat de competitie morgen bij SC Heerenveen, de oude club van Verbeek. Voor zijn komst naar Feyenoord werkte Verbeek daar vier jaar als hoofdtrainer, na zijn debuut bij Heracles.
Ik denk dat de pleuris uitbreekt in Rotterdam als ze Brands nemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ze die moeten kopen, kunnen ze de komende 5 jaar een andere aankoop ook wel vergeten.
Denk dat de meest realistische optie Ernie Brands is.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef Adelante het volgende:
Don de verrader Leo komt.
Zou je denken? Die was allang blij dat Verbeek het zooitje overnam.quote:
Die heeft ook al aangegeven niet midden in het seizoen naar een andere club te gaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:41 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk Ron Jans
Ik zie Jans dat niet doen... Dan zie ik liever Verbeek naar Ajax gaan, mogen jullie Bassie hebbenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die heeft ook al aangegeven niet midden in het seizoen naar een andere club te gaan.
Maar mocht hij het wel doen, dan hoop ik dat Verbeek de andere kant op gaat.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zie Jans dat niet doen... Dan zie ik liever Verbeek naar Ajax gaan, mogen jullie Bassie hebben
Die mogen ze van mij hebben met geld toe.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:24 schreef Palmboom313 het volgende:
Die gast van willem 2 Jonker ?
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie Been echt niet naar Feyenoord gaan nu. NEC speelt nog Europees, Been heeft het prima naar zijn zin. Ik denk dat Feyenoord een tussenpaus moet zoeken die dit seizoen afmaakt. Dat seizoen is namelijk toch al verloren.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:05 schreef Catullus het volgende:
Volgens Schelvis van RR heeft de spelersgroep van Hanegem als opvolger naar voren geschoven.
Was al een tijdje bekendquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:24 schreef Cara het volgende:
Ik ga er vanuit dat Wim Jansen het gaat worden.
Er is gewoon behalve Been (die niet komt) geen goede optie mogelijk, ben bang dat Feyenoord voorgoed zinkende is.
Wim Jansen kan niet omgaan met de media. Dat lijkt me geen goed idee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:24 schreef Cara het volgende:
Ik ga er vanuit dat Wim Jansen het gaat worden.
Er is gewoon behalve Been (die niet komt) geen goede optie mogelijk, ben bang dat Feyenoord voorgoed zinkende is.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:46 schreef Stevie_G het volgende:
Jan Everse lijkt me wel een geschikte kandidaat. Heeft bij Feyenoord gespeeld en komt ook uit Rotterdam. Doet het vrij redelijk bij Zwolle.
Zou wel uniek zijn. Als speler alledrie de topclubs en als trainer ook.quote:
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Misschien is Capello los te weken bij de FA
Toen was hij coach van Inter toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
[ afbeelding ]
Goed ingekopt ja. Hihihihi.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
[ afbeelding ]
Feyenoord topclub?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zou wel uniek zijn. Als speler alledrie de topclubs en als trainer ook.
Hij is nooit coach bij Inter geweestquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Toen was hij coach van Inter toch?
Dankjequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Goed ingekopt ja. Hihihihi.
Juventusquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Toen was hij coach van Inter toch?
Ik geloof Roma hoorquote:
Bron: fr12.nl'quote:Radio Rijnmond meldt zojuist dat Mario Been 'nee' heeft gezegd tegen Feyenoord. De coach van NEC liet eerder op de dag weten in het AD nog niet te zijn benaderd. Vanuit de spelersgroep zou Willem van Hanegem de ideale kandidaat zijn.
Volgens Rijnmond heeft de spelersgroep aangegeven Van Hanegem als coach te willen. De oud-Feyenoorder liet gisteren nog weten nog niet te stoppen met zijn werkzaamheden als trainer. Na zijn ontslag bij FC Utrecht kwam hij daarmee voor het eerst weer in de media.
Feyenoord heeft het ontslagbericht nog altijd niet bevestigd. Volgens Rijnmond wil de leiding dat Verbeek zelf opstapt, zodat het bestuur geen gezichtsverlies lijdt. Verbeek krijgt wel één jaarsalaris mee.
Ja die heeft ook nog steeds geen nieuw baantje , denk niet dat Feyenoord hem wil.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef raptorix het volgende:
Ik dacht ook nog aan Aad de Mos.
Dan haalt ie Charisteas, Bob Peeters, Victor Sikora, Tom Soetaers en Sonck. Mooie tijden breken er aan bij Feyenoord.quote:
Probeer die waardeloze speknek te raken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:22 schreef cultheld het volgende:
Ik richt mijn pijlen op Ronald Koeman.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dan haalt ie Charisteas, Bob Peeters, Victor Sikora, Tom Soetaers en Sonck. Mooie tijden breken er aan bij Feyenoord.
Toch een heel aardig elftalquote:---------------Timmer,
Green, Hofland, Bahia, De Cler
-----Sikora, Lucius, Soetaers
---------------Sonck
---------Peeters, Charisteas
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:44 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron gehoort dat de directie Ron Jans heeft gepolst.
Keywords: Middelvinger, krachtpatser, superboer²
welke bron?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:44 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron gehoort dat de directie Ron Jans heeft gepolst.
Keywords: Middelvinger, krachtpatser, superboer²
Of hij verlost PSV van Lazovic en Koevermansquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dan haalt ie Charisteas, Bob Peeters, Victor Sikora, Tom Soetaers en Sonck. Mooie tijden breken er aan bij Feyenoord.
Of nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of hij verlost PSV van Lazovic en Koevermans.
Doet het beter als Feyenoord in de bekerquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:25 schreef horstjan het volgende:
Hans Kraay jr.
Zou wel vermakelijk zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:31 schreef koningdavid het volgende:
Hans Kraaij jr.? Dat geloven mensen toch niet serieus?
Nee, heeft denk ik alleen oefenmeester 1quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
heeft niet de benodigde papieren geloof ik.
Zetten ze van Hanegem er naast voor de komische nootquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
heeft niet de benodigde papieren geloof ik.
Leent hij toch die van zijn vaderquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, heeft denk ik alleen oefenmeester 1
Denk ik ook...Fred Filippo uit Leiden is op dit moment op zoek naar een nieuwe club!!!quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Been gaat hier niet instappen lijkt me; te veel te verliezen. Wim Jansen van Hanegem maakt het seizoen af en volgend jaar komt Ron Jans.
Dezelfde denkrimpelquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:44 schreef cultheld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
Willem als interim, volgend seizoen Been en Beenhakker als TD?quote:Van Hanegem wil Feyenoord helpen
ROTTERDAM - Willem van Hanegem heeft openlijk gesolliciteerd naar de ontstane trainersvacature bij Feyenoord. De 64-jarige oefenmeester, als speler en trainer eerder al actief in De Kuip, zei donderdagochtend op Radio 538 ,,geen nee'' te zeggen als Feyenoord zich bij hem meldt.
Van Hanegem zit zonder werk nadat hij vorige maand werd ontslagen bij FC Utrecht.
Van Hanegem kan zich vinden in de suggestie om als interim-trainer het seizoen af te maken. Hij hoopt dat Mario Been in de zomer zijn taken dan overneemt. ,,Dat zou een verstandige keuze zijn. Laat ik het zo zeggen, ik zou geen nee zeggen. Ja, en daarna is het misschien wel mooi geweest. Eén van hun favorieten is Been en daar ben ik het mee eens.''
De 'Kromme' leverde in het interview ook kritiek op Gertjan Verbeek, die woensdag door Feyenoord op non-actief werd gesteld. ,,Als trainer moet je niet alleen ouderwets, maar ook flexibel zijn. Het kan niet zo zijn dat een jongen van 18 jaar hetzelfde moet doen als een speler van 31. Daar zit bijna een voetballeven tussen. Op sommige momenten moet je daar rekening mee houden, dat is toch heel normaal?''
Een elftal,een elftal,een elftal vol met polenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:44 schreef cultheld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
quote:Nieuwe Feyenoord-coach: Cruijff ligt slecht in de markt
Mario Been is volgens bookmaker Unibet de gedoodverfde opvolger van trainer Gertjan Verbeek bij Feyenoord. Degene die voorspelt dat de huidige oefenmeester van NEC op 1 augustus het roer van de stadionclub in handen heeft, krijgt slechts 1,30 keer zijn inleg terug.
Willem van Hanegem en Ron Jans liggen eveneens goed in de markt: beiden staan 7,5/1. Leon Vlemmings, vrijdag tegen SC Heerenveen debuterend als interim-coach, geldt met 40/1 als outsider. Unibet schaalt Co Adriaanse, Ronald Koeman, Fred Rutten en Leo Beenhakker hoger in, zie onderstaande lijst.
De ‘wilde’ gokker plundert de spaarrekening en zet in op Johan Cruijff (foto, tweede van rechts). El Salvador, met Feyenoord in 1984 winnaar van de dubbel, staat 250/1 gequoteerd. (MA)
Quoteringen Feyenoord-coach per 1 augustus
Mario Been 1,30
Willem van Hanegem 7,50
Ron Jans 7,50
Co Adriaanse 20,00
Ronald Koeman 20,00
Leo Beenhakker 25,00
Fred Rutten 25,00
Leon Vlemmings 40,00
Ruud Gullit 50,00
Guus Hiddink 100,00
Johan Cruijff 250,00
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef pfaf het volgende:
Vind ik wel erg vreemde quoteringen.
Ik blijf hopen dat ie het niet doet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Mario Been natuurlijk.Vanaf de zomer. Mario laat NEC nu niet in de steek.
Ik blijf ook hopen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat ie het niet doet.
Die durft niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Cruijff naar Feyenoord zou ergens wel geniaal zijn!
Wow goed ideequote:Op donderdag 15 januari 2009 18:58 schreef raptorix het volgende:
Als ik Feyenoord was zou ik gewoon 5 miljoen op flemmings zetten, dan kunnen ze in de zomer, Robinho, Kaka en Robben halen
die is veel te cynisch voor die huiliesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:57 schreef bikkeltje2 het volgende:
Ik mis Rinus Israël in het rijtje ????
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als Gudde slim is zet hij al zijn bezittingen in op Vlemmings en stelt hem dan voor het komende jaar als hoofdcoach aan
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:58 schreef raptorix het volgende:
Leon Vlemmings is helemaal niet zo gek, stel dat ie het in 1 keer goed doet, dan zal men gerust zo populistisch zijn om hem te behouden, scheelt ze ook nog zak met geld. Als ik Feyenoord was zou ik gewoon 5 miljoen op flemmings zetten, dan kunnen ze in de zomer, Robinho, Kaka en Robben halen
exact, typisch joodsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die durft niet.
Cruijff deelt uit, maar wil nooit incasseren. Dat wordt wat in de terugronde.
beenhakker wordt geen ad interim denk ik...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:10 schreef koningdavid het volgende:
Het lijkt me dat het dit wordt:
Voorlopig:
- Leo Beenhakker als ad interim. (ervaring + klik met spelers)
- John de Wolf en Henk Fraser als assistenten. (goodwill bij het publiek)
Vanaf de zomer:
- Been als trainer
Ijzeren rinus kan idd wel eens teveel zijn ....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
die is veel te cynisch voor die huilies
Nog een mogelijke assistentquote:Fräser is toe aan een nieuwe uitdaging
Henk Fräser zal ADO Den Haag na dit seizoen verlaten. De oefenmeester van het beloftenteam is naar eigen zeggen toe aan een nieuwe uitdaging.
Ja, Don Leo zal die huilebalkies wel aan kunnen! Goede beslissing van Been!quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:07 schreef rubbereend het volgende:
ik gok dat Beenhakker het afmaakt dit seizoen om daarna TD te worden en dan kan Been rustig in de zomer binnen komen
En terecht, het is zonde om een paar ton te steken in en interim-trainer voor de rest van een toch al verloren seizoen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:16 schreef Zjakkie het volgende:
En Vlemmings gaat het seizoen afmaken als hoofdtrainer.
Ik begrijp nog steeds niet waarom jij nog continue, en heel kansloos, probeert te trollen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:54 schreef Barca het volgende:
Oh, Feyenoord. Hm ... ik begrijp nog steeds niet waarom Been coach wil zijn van een eerste divisieclub.
Danku, dankuquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef Saekerhett het volgende:
Interim tot het einde van het seizoen en daarna Mario Been.
Geen poging tot trollen. Ik begrijp het gewoon echt niet. Mijn verwachting (en gezien het wanbeleid ook hoop) is dat Feyenoord degradeert via de eerste divisie naar de amateurs. 3e klasse of zo. Voor dat clubje uit Eindhoven, die met die lampjes en radio's, geldt overigens min of meer hetzelfde. Alleen staan zij niet op een plek met een groot risico op degradatie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom jij nog continue, en heel kansloos, probeert te trollen.
Been is natuurlijk de meest logische keuze, maar hij heeft veel werk te verrichten.
Dat is nu niet op tv!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:24 schreef sjimz het volgende:
Barca, blijf aub lekker weg uit VBL en ga weer fijn wielrennen kijken ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |