quote:
quote:
En dan weer spelers halen die stuk voor stuk mislukkenquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:05 schreef mcyodogg het volgende:
Avram Grant.
Laat een jood het maar eens proberen daar.
Als ze die moeten kopen, kunnen ze de komende 5 jaar een andere aankoop ook wel vergetenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:10 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat Been de enige optie is, anders wordt het legioen gek volgens mij.
Dat denk ik ook. Been kunnen ze niet wegkrijgen bij NECquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Denk dat de meest realistische optie Ernie Brands is.
quote:Feyenoord wil Been als opvolger Verbeek
ROTTERDAM – Feyenoord wil Mario Been met onmiddellijke ingang als trainer-coach binnenhalen. Als de huidige trainer van NEC toehapt en de Rotterdamse club tot een akkoord komt met diens Nijmeegse club, is Been de opvolger van Gertjan Verbeek in de Kuip.
Feyenoord en Verbeek zijn woensdagmiddag met onmiddellijke ingang uit elkaar gegaan. Of hij zou zijn ontslagen of zelf is opgestapt, is nog onduidelijk.
Been, oud-speler en ex-assistent-trainer van Feyenoord, staat bovenaan de verlanglijst van de club. Hij verlengde onlangs zijn contract bij NEC, waardoor de Nijmeegse club een hogere afkoopsom krijgt bij zijn vertrek.
De vertrokken Verbeek (46) was bezig aan zijn eerste seizoen bij de Rotterdamse club. De spelers van de selectie zijn inmiddels allemaal ingelicht. In een reactie zei president-commissaris Dick van Well om twee uur vanmiddag nog resoluut tegen deze krant dat ‘van ontslag van de trainer geen sprake is’. Maar toen was Verbeek al geen trainer van Feyenoord meer. Afgelopen dinsdagavond was Verbeek nog prominent aanwezig bij de nieuwjaarsreceptie in de Kuip.
Een groot deel van zijn selectie had al enige tijd geen vertrouwen meer in de werkwijze van Verbeek. Dat hebben de spelers de Raad van Commissarissen aan het begin van deze week laten weten in persoonlijke gesprekken. De gezamenlijke boodschap was: ‘Zó kan het niet langer’. Van Well sprak zelf met Kevin Hofland, die door de spelers naar voren is geschoven. Ook aanvoerder Giovanni van Bronckhorst heeft contact gehad met de commissarissen.
De resultaten van Feyenoord waren de afgelopen maanden bedroevend. Feyenoord staat twaalfde in de eredivisie, 22 punten achter AZ en slechts vijf punten boven de degradatiestreep, en werd kansloos uitgeschakeld in de UEFA Cup.
De club hervat de competitie morgen bij SC Heerenveen, de oude club van Verbeek. Voor zijn komst naar Feyenoord werkte Verbeek daar vier jaar als hoofdtrainer, na zijn debuut bij Heracles.
Ik denk dat de pleuris uitbreekt in Rotterdam als ze Brands nemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ze die moeten kopen, kunnen ze de komende 5 jaar een andere aankoop ook wel vergeten.
Denk dat de meest realistische optie Ernie Brands is.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef Adelante het volgende:
Don de verrader Leo komt.
Zou je denken? Die was allang blij dat Verbeek het zooitje overnam.quote:
Die heeft ook al aangegeven niet midden in het seizoen naar een andere club te gaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:41 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk Ron Jans
Ik zie Jans dat niet doen... Dan zie ik liever Verbeek naar Ajax gaan, mogen jullie Bassie hebbenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die heeft ook al aangegeven niet midden in het seizoen naar een andere club te gaan.
Maar mocht hij het wel doen, dan hoop ik dat Verbeek de andere kant op gaat.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zie Jans dat niet doen... Dan zie ik liever Verbeek naar Ajax gaan, mogen jullie Bassie hebben
Die mogen ze van mij hebben met geld toe.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:24 schreef Palmboom313 het volgende:
Die gast van willem 2 Jonker ?
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie Been echt niet naar Feyenoord gaan nu. NEC speelt nog Europees, Been heeft het prima naar zijn zin. Ik denk dat Feyenoord een tussenpaus moet zoeken die dit seizoen afmaakt. Dat seizoen is namelijk toch al verloren.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:05 schreef Catullus het volgende:
Volgens Schelvis van RR heeft de spelersgroep van Hanegem als opvolger naar voren geschoven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |