quote:Nieuwe Feyenoord-coach: Cruijff ligt slecht in de markt
Mario Been is volgens bookmaker Unibet de gedoodverfde opvolger van trainer Gertjan Verbeek bij Feyenoord. Degene die voorspelt dat de huidige oefenmeester van NEC op 1 augustus het roer van de stadionclub in handen heeft, krijgt slechts 1,30 keer zijn inleg terug.
Willem van Hanegem en Ron Jans liggen eveneens goed in de markt: beiden staan 7,5/1. Leon Vlemmings, vrijdag tegen SC Heerenveen debuterend als interim-coach, geldt met 40/1 als outsider. Unibet schaalt Co Adriaanse, Ronald Koeman, Fred Rutten en Leo Beenhakker hoger in, zie onderstaande lijst.
De ‘wilde’ gokker plundert de spaarrekening en zet in op Johan Cruijff (foto, tweede van rechts). El Salvador, met Feyenoord in 1984 winnaar van de dubbel, staat 250/1 gequoteerd. (MA)
Quoteringen Feyenoord-coach per 1 augustus
Mario Been 1,30
Willem van Hanegem 7,50
Ron Jans 7,50
Co Adriaanse 20,00
Ronald Koeman 20,00
Leo Beenhakker 25,00
Fred Rutten 25,00
Leon Vlemmings 40,00
Ruud Gullit 50,00
Guus Hiddink 100,00
Johan Cruijff 250,00
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef pfaf het volgende:
Vind ik wel erg vreemde quoteringen.
Ik blijf hopen dat ie het niet doet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Mario Been natuurlijk.Vanaf de zomer. Mario laat NEC nu niet in de steek.
Ik blijf ook hopen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat ie het niet doet.
Die durft niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Cruijff naar Feyenoord zou ergens wel geniaal zijn!
Wow goed ideequote:Op donderdag 15 januari 2009 18:58 schreef raptorix het volgende:
Als ik Feyenoord was zou ik gewoon 5 miljoen op flemmings zetten, dan kunnen ze in de zomer, Robinho, Kaka en Robben halen
die is veel te cynisch voor die huiliesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:57 schreef bikkeltje2 het volgende:
Ik mis Rinus Israël in het rijtje ????
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als Gudde slim is zet hij al zijn bezittingen in op Vlemmings en stelt hem dan voor het komende jaar als hoofdcoach aan
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:58 schreef raptorix het volgende:
Leon Vlemmings is helemaal niet zo gek, stel dat ie het in 1 keer goed doet, dan zal men gerust zo populistisch zijn om hem te behouden, scheelt ze ook nog zak met geld. Als ik Feyenoord was zou ik gewoon 5 miljoen op flemmings zetten, dan kunnen ze in de zomer, Robinho, Kaka en Robben halen
exact, typisch joodsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die durft niet.
Cruijff deelt uit, maar wil nooit incasseren. Dat wordt wat in de terugronde.
beenhakker wordt geen ad interim denk ik...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:10 schreef koningdavid het volgende:
Het lijkt me dat het dit wordt:
Voorlopig:
- Leo Beenhakker als ad interim. (ervaring + klik met spelers)
- John de Wolf en Henk Fraser als assistenten. (goodwill bij het publiek)
Vanaf de zomer:
- Been als trainer
Ijzeren rinus kan idd wel eens teveel zijn ....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
die is veel te cynisch voor die huilies
Nog een mogelijke assistentquote:Fräser is toe aan een nieuwe uitdaging
Henk Fräser zal ADO Den Haag na dit seizoen verlaten. De oefenmeester van het beloftenteam is naar eigen zeggen toe aan een nieuwe uitdaging.
Ja, Don Leo zal die huilebalkies wel aan kunnen! Goede beslissing van Been!quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:07 schreef rubbereend het volgende:
ik gok dat Beenhakker het afmaakt dit seizoen om daarna TD te worden en dan kan Been rustig in de zomer binnen komen
En terecht, het is zonde om een paar ton te steken in en interim-trainer voor de rest van een toch al verloren seizoen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:16 schreef Zjakkie het volgende:
En Vlemmings gaat het seizoen afmaken als hoofdtrainer.
Ik begrijp nog steeds niet waarom jij nog continue, en heel kansloos, probeert te trollen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:54 schreef Barca het volgende:
Oh, Feyenoord. Hm ... ik begrijp nog steeds niet waarom Been coach wil zijn van een eerste divisieclub.
Danku, dankuquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef Saekerhett het volgende:
Interim tot het einde van het seizoen en daarna Mario Been.
Geen poging tot trollen. Ik begrijp het gewoon echt niet. Mijn verwachting (en gezien het wanbeleid ook hoop) is dat Feyenoord degradeert via de eerste divisie naar de amateurs. 3e klasse of zo. Voor dat clubje uit Eindhoven, die met die lampjes en radio's, geldt overigens min of meer hetzelfde. Alleen staan zij niet op een plek met een groot risico op degradatie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom jij nog continue, en heel kansloos, probeert te trollen.
Been is natuurlijk de meest logische keuze, maar hij heeft veel werk te verrichten.
Dat is nu niet op tv!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:24 schreef sjimz het volgende:
Barca, blijf aub lekker weg uit VBL en ga weer fijn wielrennen kijken ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |