quote:Verbeek weg bij Feyenoord
ROTTERDAM - Gertjan Verbeek is weg als trainer-coach van Feyenoord. Of hij is ontslagen of zelf is opgestapt, is nog onduidelijk. Verbeek (46) was pas bezig aan zijn eerste seizoen bij de Rotterdamse club. Een deel van zijn selectie had geen vertrouwen meer in zijn werkwijze. De resultaten van Feyenoord waren de afgelopen maanden bedroevend.
De ploeg staat twaalfde in de eredivisie, 22 punten achter AZ en vijf punten boven de degradatiestreep, en werd kansloos uitgeschakeld in de UEFA Cup. Feyenoord hervat de competitie morgen bij SC Heerenveen.
Hij moet wel zelf opgestapt zijn.. Er is geeneens geld om hem weg te sturen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:20 schreef BertMaalderink het volgende:
Dit zou echt te debiel voor woorden zijn, mocht hij zijn weggestuurd dan.
Bosz heeft nog wel ergens een inteeltzoontje ofzo wat z'n functie over kan nemenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:20 schreef BertMaalderink het volgende:
Dit zou echt te debiel voor woorden zijn, mocht hij zijn weggestuurd dan.
Ik vermoed dat die anders wel wat over zich heen krijgen van de supporters..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:22 schreef venomsnake het volgende:
Spelers zijn de baas in R-Dam..
Nou, ben benieuwd wie hem gaat opvolgen. Ik zie Been nog niet bij NEC vertrekken nu.
Er is echt helemaal niemand beschikbaar of betaalbaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:22 schreef venomsnake het volgende:
Nou, ben benieuwd wie hem gaat opvolgen. Ik zie Been nog niet bij NEC vertrekken nu.
Feyenoord kan hem sowieso niet betalen met z'n nieuwe contract.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:22 schreef venomsnake het volgende:
Het zijn niet de resultaten.. maar de onderlinge omgang en verder de tactische kwaliteiten van Verbeek. En sommigen zien hem ook als oorzaak van het blessureleed.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef mcyodogg het volgende:
Wel matig als de spelersselectie zo het vertrouwen in trainer opzegt. Als professioneel voetballer ga je toch niet meteen met je vinger naar de trainer wijzen, maar kijk je toch eerst naar je eigen functioneren?
Ja joh, nu Derijck naar ADO is gegaan is er weer geld hoor!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Er is echt helemaal niemand beschikbaar of betaalbaar.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef mcyodogg het volgende:
Wel matig als de spelersselectie zo het vertrouwen in trainer opzegt. Als professioneel voetballer ga je toch niet meteen met je vinger naar de trainer wijzen, maar kijk je toch eerst naar je eigen functioneren?
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:25 schreef Silenus het volgende:
Kost ook een boel centen voor Feyenoord om hem te ontslaan. Het lijkt me geen slimme zet in ieder geval, maargoed. I don't care, haha!
De spelersgroep neemde hem totaal niet serieus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:27 schreef Suijk het volgende:
Dan moet er wel iets voorgevallen zijn toch? De afgelopen dagen?
Een ander de schuld geven is makkelijker als voor een groep te zeggen:quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef mcyodogg het volgende:
Maar dan vraag ik me af wat, er waren gewoon journalisten mee toch? Zal wel een hoop naar buiten komen in de komende dagen..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef BertMaalderink het volgende:
Er moet in Turkije gewoon iets voorgevallen zijn, waardoor ze niet meer samen kunnen werken. Dit was echt niet het scenario van Feyenoord, dat weet ik 100% zeker. Ze hadden de intentie om Verbeek de tijd te geven. En anders hadden ze hem wel voor die trip de laan uit gestuurd.
Dat was al een tijdje bekend en ze zijn net met elkaar op trainingskamp geweest. Dit is echt een heel fout moment om een trainer eruit te gooien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef BB-boy het volgende:
[..]
De spelersgroep neemde hem totaal niet serieus.
Terwijl ze toch echt zelf op het veld stonden...
quote:
Dat laatste lijkt me iets wat alleen de medische staf kan beoordelen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het zijn niet de resultaten.. maar de onderlinge omgang en verder de tactische kwaliteiten van Verbeek. En sommigen zien hem ook als oorzaak van het blessureleed.
Dat herstel is idd snel begonnen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien iets van gisteren op de borrel?
Ik hoop het niet, poten af van Beenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:22 schreef venomsnake het volgende:
De selectie is altijd al vrij specifiek geweest in de klachten over Verbeek. Een van de zaken die Verbeek heeft ingevoerd is een grote nadruk op kracht-training. De selectie was daar niet blij mee, en legde, terecht of niet, een hele duidelijke relatie tussen die kracht-training en de grote aantallen blessures.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef mcyodogg het volgende:
Keurig in balans, dat kan de financiële afdeling niet zeggenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:31 schreef DeeBee het volgende:
Dat track record ook:
26 duels, 8 winst, 4 gelijk, 14 verloren (41-41 doelsaldo).
Geeft dat bij jullie geen gedonder in de tent iemand met zo'n Heerenveenverleden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:33 schreef venomsnake het volgende:
Van mij mag hij Jans opvolgen mocht Jans komende zomer vertrekken.
Gewoon een prima traner is Verbeek die bovendien een goede uitstraling heeft.
Hoeveel geld ga je daar op inzetten, Pierre?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:34 schreef PierreBetfair het volgende:
Ronald Koeman gaat het worden.
Daar dacht ik ook meteen al aan...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:35 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Geeft dat bij jullie geen gedonder in de tent iemand met zo'n Heerenveenverleden?
Nee ik denk het niet. Verbeek is een nuchtere vent, daar houdt men in Groningen wel van.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:35 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Geeft dat bij jullie geen gedonder in de tent iemand met zo'n Heerenveenverleden?
Dit seizoen zie ik het ook niet meer gebeuren nee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:35 schreef RedGuy het volgende:
Dit gaat echt nooit meer goed komen met Feyenoord..
Full Stakes. Er is geen andere optie. Adriaanse en Beckenbauer willen niet, dan blijft dikke K over. Wel weer mooi, die vette gehaktbal op televisie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoeveel geld ga je daar op inzetten, Pierre?
Dat weet je onderhand in de wereld van het profvoetbal. Hoe harder de crisis wordt ontkend en hoe positiever de woorden over de trainer hoe slechter de situatie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:34 schreef BUG80 het volgende:
We hebben wel een spoedcursus "mooi weer spelen" gekregen de afgelopen week, zeg. Al die berichten dat er weer omhoog gekeken wordt, er een inhaalslag gemaakt gaat worden, enz. enz.
Ik lees ergens anders dat het trainingskamp dus is mislukt. Daar zal wel iets gebeurd zijn wat de druppel is geweest.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:36 schreef rubbereend het volgende:
wat een wanbeleid, eerst op trainingskamp sturen en dan ontslaanhadden ze beter 3 weken eerder kunnen doen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik kom net langs de kuip, en zag een gat in het hek. volgens mij is van Hanegem hierdoor stiekum naar binnen geglipt.
Ik kom net langs de kuip, en zag een gat in het hek. volgens mij is van Hanegem hierdoor stiekum naar binnen geglipt.
Volgend seizoen wel dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit seizoen zie ik het ook niet meer gebeuren nee.
Wraak van Verbeek?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:39 schreef Rikkert het volgende:
Feyenoord.nl doet het niet meer...
Klopt, maar Verbeek deed er zelf ook aan mee. Hij had het juist over een "geslaagd" trainingskamp, of woorden van die strekking. Dat had ik van hem niet verwacht, als er inderdaad iets is voorgevallen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:37 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat weet je onderhand in de wereld van het profvoetbal. Hoe harder de crisis wordt ontkend en hoe positiever de woorden over de trainer hoe slechter de situatie.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:39 schreef Rikkert het volgende:
Feyenoord.nl doet het niet meer...
dat zou wel wat verklarenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik lees ergens anders dat het trainingskamp dus is mislukt. Daar zal wel iets gebeurd zijn wat de druppel is geweest.
Die zitten allemaal aan de woensdagmiddagborrel inderdaad, wel apart.quote:
Als trainer stukken beter dan als TD iigquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef Suijk het volgende:
Misschien gaat Bosz zelf wel op de bank zitten dit weekend.
Daarom dus...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:44 schreef Palmboom313 het volgende:
Geen geld om spelers aan te trekken wel geld om trainer te ontslaan .....
Kampioenenmaker!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als trainer stukken beter dan als TD iig
Dan wordt De Kuip toch wel afgebroken mag ik hopen, als het legioen zichzelf nog serieus wil nemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef Suijk het volgende:
Dat zou nog wat zijn, Been naar Feyenoord en Peter wisgerhof naar Twentequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef Positive_Thinking het volgende:
Dat wordt investeren in Been??
nee, die zit vast voor het rijden onder invloed en stelen van 1 ons rosbiefquote:
Wie maandag naar Derksen had gekeken wist wel beterquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef Riro het volgende:
En gister nog zo'n verhaal van dat het trainingskamp goed was geweest en dat iedereen weer goed met elkaar op kon schieten dus dat ie vertrouwen had in betere resultaten
Bij de transfer van Wielaert waren ze ook het laatst van allemaal.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die zitten allemaal aan de woensdagmiddagborrel inderdaad, wel apart.
Zou niet de eerste keer zijn bij hemquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:46 schreef sander4444 het volgende:
wie hebben er geen baan? Ronald Koeman is natuurlijk vrij, maar of ie na Ajax en PSV nu naar Feyenoord zou gaan...
Dit dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:27 schreef Kriegel het volgende:
W
T
F
Feyenoord
Tering, wat triest. Alsof Verbeek het kan helpen dat ie opgescheept zit met een stel bejaarden en luie kneuzen.
Ook mijn eerste gedachten. Hoopte eigenlijk al dattie naar FCU zou komen voordat hij ontslagen wasquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef Houniet het volgende:
Verbeek naar Utrecht.
Dit heeft net bijgetekend voor een salaris met heel veel nullen. Dat wordt een flinke investering dan. Maar misschien heeft Been een clausule voor als Feyenoord komt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef Positive_Thinking het volgende:
Dat wordt investeren in Been??
Hopelijk kan hij het goede perron vinden, Rotterdam Centraal wordt op dit moment verbouwd!!quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:49 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij het goede perron vinden, Rotterdam Centraal wordt op dit moment verbouwd!!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef Catullus het volgende:
Straks komen ze met Ernie Brandts op de doppen, omdat die naar Peter Bosz en Wim Jansen zal luisteren.
voor een lang weekend weg met zijn gezin zekerquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Verbeek per direct naar FC Den Bosch.
*mompelt iets over hele flauwe inkoppertjes en afkoopsommenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord.nl ligt eruit
Denketquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
voor een lang weekend weg met zijn gezin zeker
Prima trainer hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Verbeek per direct naar FC Den Bosch.
feyenoordnet.nl ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord.nl ligt eruit
Misschien dat deze grappen in Tsjechie nog leuk zijn daar lopen ze nog wat jaartjes achter, maar hier zijn ze redelijk 1998.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Feyenoord heeft geen nieuwe coach nodig. Koop een paar emmers om te hozen, anders hou je dat zinkende schip vol havenslaven niet meer boven water.
Dat zou prachtig zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:53 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik ga zo hard lachen als R. Koeman de nieuwe trainer van Feyenoord gaat worden.
Wat betreft dit nieuws: wtf!?
NOG minderquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
DenketWij hebben nog minder geld dan Feyenoord
![]()
Heracles kon het ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alsof Den Bosch hem ken betalen![]()
Denk niet dat NEC zo dom is om een clausule in z'n contract te zetten wetende dat GJ Verbeek zijn positie wankelde.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Been zal echt wel een clausule hebben.
Op dit moement zijn we bezig met het onderhoud aan onze clubquote:
Willem is wel aardig bejaard aan het worden en is vrijquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:54 schreef DarkShine het volgende:
Is er nog een bejaarde trainer vrij trouwens? Past wel bij de selectie...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:54 schreef DarkShine het volgende:
Eigenlijk te makkelijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:55 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Op dit moement zijn we bezig met het onderhoud aan onze club
We hopen snel weer terug op niveau te komen
Onze excuses voor de wanprestatie
Martin Koopmanquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:54 schreef DarkShine het volgende:
Been is te duur voor Feyenoord.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Been zal echt wel een clausule hebben.
Mjah, maar achteraf heeft Erwin Koeman het nog het beste gedaan met die selectie van toen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:53 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik ga zo hard lachen als R. Koeman de nieuwe trainer van Feyenoord gaat worden.
Wat betreft dit nieuws: wtf!?
Wat een onzinquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar even serieus. Het is wel een hele rare timing.
Nu is het ook duidelijk waarom Buijs en Derijck verkocht worden, er moet financiele ruimte worden gemaakt voor een nieuwe trainert. Toen die ruimte er kwam, is Verbeek meteen gekickt.
Je zou dus zeggen dat het een financiele kwestie was, dat Verbeek nog voor de groep stond.
Fritz Korbach-effectje zou wel sjiek zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:54 schreef DarkShine het volgende:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk dat het wel Verbeeks keuze is, en niet Feyenoords keuze. Als Feyenoord 'em wilde ontslaan, hadden ze dat wel aan het begin van de winterstop gedaan. Of er moet nu een enorm conflict zijn ontstaan.
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:01 schreef Silenus het volgende:
NOS Journaal zegt dat het nog niet duidelijk is of Verbeek is ontslagen of opgestapt.
"Website is niet bereikbaar wegens onderhoud". Ze komen er weer lekker op te staan zo.
En dan weer triest lopen kijken als ze weer is verliezen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:01 schreef BB-boy het volgende:
Henk Timmer heeft aangegeven de persconferenties wel over te willen nemen, dus dat is alvast opgelost.
Nieuwe persruimte is de Skihut op het Stadhuisplein.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:01 schreef BB-boy het volgende:
Henk Timmer heeft aangegeven de persconferenties wel over te willen nemen, dus dat is alvast opgelost.
Hij mag gratis de deur uit...quote:
Dat zou best een goede stunt zijn jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:03 schreef Prosac het volgende:
radio journaal meldt net dat de spelersgroep begin deze week heeft laten weten niet met verbeek verder te willen.
Man.. Kon je maar verantwoord je hele spelersgroep op straat gooien.
Kneuzenkermisquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:03 schreef Prosac het volgende:
radio journaal meldt net dat de spelersgroep begin deze week heeft laten weten niet met verbeek verder te willen.
Ik zou serieus aan de beademing moeten als dat waar is, k zou zo hard moeten lachen dat het gewoon onverantwoord wordt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Haha, Gullit of van Hanegem. Ik zou het geweldig vinden
Hehehe, want de trainer zei "dat we niet hard mochten werken om van die 13e plek te komen"quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, als je als spelersgroep dertiende staat halverwege het seizoen, heb je natuurlijk alle redenen ertoe om de trainer belachelijk te gaan staan maken. Wat een zooitje daar.
Gullit en Van Hanegem.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Haha, Gullit of van Hanegem. Ik zou het geweldig vinden
wtf.... Ik vraag me af wat er de eerstvolgende thuiswedstrijd gebeurt als dit waar is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:02 schreef Silenus het volgende:
...
Tijdens de bijeenkomst legde Bosz de schuld over de moeizame samenwerking tussen trainer en spelers bij de selectie neer , iets wat hij tot frustratie van de spelers al vaker deed. Dit keer namen de spelers het initiatief in handen en stapten zij naar de directie met de mededeling onder geen beding meer met Verbeek verder te willen.
...
Nou, op naar de Jupiler league dan maar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef R_B het volgende:
de kromme zal denk ik de rest van het seizoen afmaken.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:06 schreef Loohcs het volgende:
Cruijff, dat heeft ie vaker gedaan nadat ze bij Ajax niet naar 'm luisterden
Volgend jaar weer een Feyenoord - Fc Zwollequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou, op naar de Jupiler league dan maar.
Dat waren er ook maar 2...quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef Espabilado het volgende:
Ik betwijfel dat het de hele spelersgroep betreft... eerder een groot deel onder leiding van de oudjes..
De jonge talenten die wél wat lieten zien op het veld laatste tijd waren wel blij met hem geloof ik.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord toont trots de hoofdprijs aan het legioen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord toont trots de hoofdprijs aan het legioen
Inderdaad, dat vuilnis moest zich schamen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, als je als spelersgroep dertiende staat halverwege het seizoen, heb je natuurlijk alle redenen ertoe om de trainer belachelijk te gaan staan maken. Wat een zooitje daar.
Afsluiten die PC Hooftstraat nu het nog kan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:58 schreef Loohcs het volgende:
Gullit is ook beschikbaar trouwens.
Dan heeft Verbeek daarna dus gewoon gezegd - "jongens, zoek het maar uit. Ik ben wegquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:02 schreef Silenus het volgende:
De wegen van Gertjan Verbeek en Feyenoord scheiden per direct. Woensdagochtend vond er een gesprek plaats naar aanleiding van publicaties in de media over de vertroebelde werkrelatie tussen Verbeek en zijn spelers. Bij dat gesprek waren naast Verbeek ook technisch directeur Peter Bosz en de volledige spelersgroep aanwezig.
Tijdens de bijeenkomst legde Bosz de schuld over de moeizame samenwerking tussen trainer en spelers bij de selectie neer , iets wat hij tot frustratie van de spelers al vaker deed. Dit keer namen de spelers het initiatief in handen en stapten zij naar de directie met de mededeling onder geen beding meer met Verbeek verder te willen.
Daaropvolgend is algemeen directeur Eric Gudde in overleg gegaan met financieel directeur Onno Jacobs. De conclusie was dat er geen verdere basis meer is voor een samenwerking tussen de spelersgroep en Verbeek. Onduidelijk is nog of de trainer is opgestapt of dat hij is ontslagen.
Verbeek was pas bezig aan zijn eerste seizoen in de Kuip. Feyenoord bezet de twaalfde plaats met negentien punten uit zeventien duels. De Rotterdammers werden roemloos uitgeschakeld in de UEFA Cup. Voordat hij bij Feyenoord aan de slag ging, werkte Verbeek als oefenmeester bij Heracles Almelo en SC Heerenveen.
Is Sturing binnenkort niet ook beschikbaar?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:00 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hans Westerhof
Aad de Mos
Roept u maar
Wat moeten ze dan? Zelf opstappen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:09 schreef Rikketik het volgende:
Verbeek gaat niet vrijuit wat betreft de slechte resultaten bij Feyenoord, maar het is triest dat de spelers (en vooral de ouderen lijkt me) niet hun verantwoordelijkheid hebben genomen.
Of Wim Jansen wordt voor de rest van het seizoen hoofdtrainer of zo...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef Suijk het volgende:
Die wil geen verantwoordelijkheid nemen, hoor ik onlangs nog...quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of Wim Jansen wordt voor de rest van het seizoen hoofdtrainer of zo...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:11 schreef Doezelhaar het volgende:
Jongens!! Alles komt goed....
[ afbeelding ]
Op zich had Feyenoord dat best kunnen doen. Want de grootste dwarsliggers hebben nauwelijks transferwaarde en geen kwaliteit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:03 schreef Prosac het volgende:
Lijkt er wel op inderdaad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan heeft Verbeek daarna dus gewoon gezegd - "jongens, zoek het maar uit. Ik ben weg".
Dat zou misschien nog het meest wenselijk geweest zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan? Zelf opstappen?
Te triest voor woorden dit.quote:Het gebrek aan steun vanuit de selectie kwam vorige week nog eens pijnlijk aan het licht tijdens het mislukte trainingskamp in het Turkse Belek. Zo werden binnen de spelersgroep achter de rug van Verbeek om geintjes gemaakt over diens positie, zijn werkwijze en over zijn bijdrage aan tactische trainingen.
Nu.nlquote:Gertjan Verbeek is niet langer trainer van Feyenoord. De coach (46) is woensdag ontslagen door de clubleiding, zo melden diverse media. Alleen het AD houdt nog een slag om de arm of de coach ook daadwerkelijk de laan uit is gestuurd.
Precies.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:44 schreef Kriegel het volgende:
Het zegt ook wel alles over het Feyenoord van dit moment: uitgerekend de man die qua arbeidsethos en houding het beste bij de club past binnen een half jaar ontslaan, omdat de groep loopt te klagen over de zware trainingen.
Dáár zit het probleem: bij Feyenoord voetballen vandaag de dag geen Feyenoorders. Of amper.
Maarja, zoals gezegd, wat moeten ze dan? De voltallige selectie op straat zetten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef Cheiron het volgende:
Wow, wat een vage zooi weer daar. Het bestuur is echt helemaal de weg kwijt. Het lijkt wel alsof het bestuur voor meer conflicten zorgt dan dat het oplost. Jammer dat Verbeek beschadigd is geraakt.
Absoluut.. De groep maakt zich belachelijk. Nu gaat men vast zo'n zacht ei voor de groep gooien, terwijl duidelijk is dat er toch een harde hand nodig is..quote:
Vergeet de karaoke-machine voor Henk en Tim niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:14 schreef BertMaalderink het volgende:
Ben benieuwd aan welk profiel de opvolger moet voldoen. Het moet natuurlijk wel iemand zijn die de tere spelersgroep niet al te hard laat zwoegen. Misschien is een crea-diploma ook wel handig, zodat ze bij slecht weer binnen kunnen gaan krijten.
Bron: http://www.sportwereld.nl(...)pvolger_Verbeek.htmlquote:Feyenoord wil Been als opvolger Verbeek
ROTTERDAM – Feyenoord wil Mario Been met onmiddellijke ingang als trainer-coach binnenhalen. Als de huidige trainer van NEC toehapt en de Rotterdamse club tot een akkoord komt met diens Nijmeegse club, is Been de opvolger van Gertjan Verbeek in de Kuip.
Feyenoord en Verbeek zijn woensdagmiddag met onmiddellijke ingang uit elkaar gegaan. Of hij zou zijn ontslagen of zelf is opgestapt, is nog onduidelijk.
Been, oud-speler en ex-assistent-trainer van Feyenoord, staat bovenaan de verlanglijst van de club. Hij verlengde onlangs zijn contract bij NEC, waardoor de Nijmeegse club een hogere afkoopsom krijgt bij zijn vertrek.
De vertrokken Verbeek (46) was bezig aan zijn eerste seizoen bij de Rotterdamse club. De spelers van de selectie zijn inmiddels allemaal ingelicht. In een reactie zei president-commissaris Dick van Well om twee uur vanmiddag nog resoluut tegen deze krant dat ‘van ontslag van de trainer geen sprake is’. Maar toen was Verbeek al geen trainer van Feyenoord meer. Afgelopen dinsdagavond was Verbeek nog prominent aanwezig bij de nieuwjaarsreceptie in de Kuip.
Een groot deel van zijn selectie had al enige tijd geen vertrouwen meer in de werkwijze van Verbeek. Dat hebben de spelers de Raad van Commissarissen aan het begin van deze week laten weten in persoonlijke gesprekken. De gezamenlijke boodschap was: ‘Zó kan het niet langer’. Van Well sprak zelf met Kevin Hofland, die door de spelers naar voren is geschoven. Ook aanvoerder Giovanni van Bronckhorst heeft contact gehad met de commissarissen.
De resultaten van Feyenoord waren de afgelopen maanden bedroevend. Feyenoord staat twaalfde in de eredivisie, 22 punten achter AZ en slechts vijf punten boven de degradatiestreep, en werd kansloos uitgeschakeld in de UEFA Cup.
De club hervat de competitie morgen bij SC Heerenveen, de oude club van Verbeek. Voor zijn komst naar Feyenoord werkte Verbeek daar vier jaar als hoofdtrainer, na zijn debuut bij Heracles.
Nee natuurlijk moet je geen grappen om zo iemand maken achter z'n rug om. Maar aan de andere kant begrijp ik het ook wel. Iedereen zag waarschijnlijk wel in dat hij zijn langste tijd coach van Feyenoord gehad had. Op zo'n moment heb je wel iemand nodig die het opneemt voor hem...maar dat is duidelijk niet gebeurd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:15 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat zou misschien nog het meest wenselijk geweest zijn.
Ik doelde echter op hun houding ten opzichte van Verbeek en hun werklust, om het zo maar te noemen. Dat het niet klikt met een trainer kan altijd voorkomen, maar als vedette heb je toch voldoende ervaring om daar mee om te gaan? Dan ga je toch niet achter zijn rug om geintjes maken over zijn positie?
Je wordt toch goed betaald om te voetballen?! Lijkt mij dat er wel dat (geldelijke) maatregelen te nemen zijn voor een team dat weigert te voetballen. Het kan toch niet zo zijn dat een stel slappe happen een trainer met goede bedoelingen de laan uit stuurt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:16 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Maarja, zoals gezegd, wat moeten ze dan? De voltallige selectie op straat zetten?
Ze maken zich weer belachelijk.quote:
Laat maar komen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bron: http://www.sportwereld.nl(...)pvolger_Verbeek.html
Ik begrijp dat totaal niet. Op het moment dat je grapjes achter de trainer zijn rug om maakt heb je hem eigenlijk al verraden. Erg laf.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee natuurlijk moet je geen grappen om zo iemand maken achter z'n rug om. Maar aan de andere kant begrijp ik het ook wel. Iedereen zag waarschijnlijk wel in dat hij zijn langste tijd coach van Feyenoord gehad had. Op zo'n moment heb je wel iemand nodig die het opneemt voor hem...maar dat is duidelijk niet gebeurd.
Die zijn we kwijt dus, hoop wel dat Feyenoord de hoofdprijs daarvoor gaat betalen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bron: http://www.sportwereld.nl(...)pvolger_Verbeek.html
Wie zegt dat Been wil? Hij heeft het prima naar z'n zin bij NEC, zei hij laatst nog. Naar Feyenoord gaan, is op dit moment een stap terug...quote:
Natuurlijk is het laf. Maar die spelers verdienen bakken geld en presteren doen ze niet. Denk je dat zij zich druk maken om wat hun trainer overkomt?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik begrijp dat totaal niet. Op het moment dat je grapjes achter de trainer zijn rug om maakt heb je hem eigenlijk al verraden. Erg laf.
Ik hoop wel dat hij zijn Feyenoordhart laat spreken. Dat Verbeek eruit ligt, vind ik jammer, want hij had gewoon een kans moeten krijgen om iets op te bouwen. Maar nu Verbeek er niet meer is, lijkt Been mij de meest geschikte trainer voor Feyenoord!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie zegt dat Been wil? Hij heeft het prima naar z'n zin bij NEC, zei hij laatst nog. Naar Feyenoord gaan, is op dit moment een stap terug...
sportweekquote:EXCLUSIEF - Nadat de spelers van Feyenoord woensdag aangaven onder geen beding verder te willen met hun trainer Gertjan Verbeek, heeft de selectie ook geen vertrouwen meer in technisch directeur Peter Bosz (foto). Reden hiervoor is dat Bosz zijn trainer tot het einde toe is blijven steunen, terwijl de selectie al meerderde malen aangaf geen heil meer te zien in een verdere samenwerking met Verbeek.
In een gesprek tussen de spelersgroep, Bosz en Verbeek, legde de technisch directeur woensdag wederom de schuld voor de ontstane kloof tussen de trainer en zijn spelers bij de selectie. Dit was voor de selectie de bekende druppel. De spelers stapten naar algemeen directeur Eric Gudde, waarna het ontslag van Verbeek wereldkundig werd. (BV/ SvH)
Omgekeerde wereld dit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:21 schreef Tomhoog het volgende:
EXCLUSIEF - Nadat de spelers van Feyenoord woensdag aangaven onder geen beding verder te willen met hun trainer Gertjan Verbeek, heeft de selectie ook geen vertrouwen meer in technisch directeur Peter Bosz (foto). Reden hiervoor is dat Bosz zijn trainer tot het einde toe is blijven steunen, terwijl de selectie al meerderde malen aangaf geen heil meer te zien in een verdere samenwerking met Verbeek.
In een gesprek tussen de spelersgroep, Bosz en Verbeek, legde de technisch directeur woensdag wederom de schuld voor de ontstane kloof tussen de trainer en zijn spelers bij de selectie. Dit was voor de selectie de bekende druppel. De spelers stapten naar algemeen directeur Eric Gudde, waarna het ontslag van Verbeek wereldkundig werd. (BV/ SvH)
spotweek
Vast niet. Een reden te meer om ze op straat te zetten, dit soort dingen flik je toch niet als prof?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Natuurlijk is het laf. Maar die spelers verdienen bakken geld en presteren doen ze niet. Denk je dat zij zich druk maken om wat hun trainer overkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |