quote:Verbeek weg bij Feyenoord
ROTTERDAM - Gertjan Verbeek is weg als trainer-coach van Feyenoord. Of hij is ontslagen of zelf is opgestapt, is nog onduidelijk. Verbeek (46) was pas bezig aan zijn eerste seizoen bij de Rotterdamse club. Een deel van zijn selectie had geen vertrouwen meer in zijn werkwijze. De resultaten van Feyenoord waren de afgelopen maanden bedroevend.
De ploeg staat twaalfde in de eredivisie, 22 punten achter AZ en vijf punten boven de degradatiestreep, en werd kansloos uitgeschakeld in de UEFA Cup. Feyenoord hervat de competitie morgen bij SC Heerenveen.
Hij moet wel zelf opgestapt zijn.. Er is geeneens geld om hem weg te sturen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:20 schreef BertMaalderink het volgende:
Dit zou echt te debiel voor woorden zijn, mocht hij zijn weggestuurd dan.
Bosz heeft nog wel ergens een inteeltzoontje ofzo wat z'n functie over kan nemenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:20 schreef BertMaalderink het volgende:
Dit zou echt te debiel voor woorden zijn, mocht hij zijn weggestuurd dan.
Ik vermoed dat die anders wel wat over zich heen krijgen van de supporters..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:22 schreef venomsnake het volgende:
Spelers zijn de baas in R-Dam..
Nou, ben benieuwd wie hem gaat opvolgen. Ik zie Been nog niet bij NEC vertrekken nu.
Er is echt helemaal niemand beschikbaar of betaalbaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:22 schreef venomsnake het volgende:
Nou, ben benieuwd wie hem gaat opvolgen. Ik zie Been nog niet bij NEC vertrekken nu.
Feyenoord kan hem sowieso niet betalen met z'n nieuwe contract.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:22 schreef venomsnake het volgende:
Het zijn niet de resultaten.. maar de onderlinge omgang en verder de tactische kwaliteiten van Verbeek. En sommigen zien hem ook als oorzaak van het blessureleed.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef mcyodogg het volgende:
Wel matig als de spelersselectie zo het vertrouwen in trainer opzegt. Als professioneel voetballer ga je toch niet meteen met je vinger naar de trainer wijzen, maar kijk je toch eerst naar je eigen functioneren?
Ja joh, nu Derijck naar ADO is gegaan is er weer geld hoor!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Er is echt helemaal niemand beschikbaar of betaalbaar.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef mcyodogg het volgende:
Wel matig als de spelersselectie zo het vertrouwen in trainer opzegt. Als professioneel voetballer ga je toch niet meteen met je vinger naar de trainer wijzen, maar kijk je toch eerst naar je eigen functioneren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |