quote:EXCLUSIEF -
Nadat de spelers van Feyenoord woensdag aangaven onder geen beding verder te willen met hun trainer Gertjan Verbeek, heeft de selectie ook geen vertrouwen meer in technisch directeur Peter Bosz (foto). Reden hiervoor is dat Bosz zijn trainer tot het einde toe is blijven steunen, terwijl de selectie al meerderde malen aangaf geen heil meer te zien in een verdere samenwerking met Verbeek.
In een gesprek tussen de spelersgroep, Bosz en Verbeek, legde de technisch directeur woensdag wederom de schuld voor de ontstane kloof tussen de trainer en zijn spelers bij de selectie. Dit was voor de selectie de bekende druppel. De spelers stapten naar algemeen directeur Eric Gudde, waarna het ontslag van Verbeek wereldkundig werd. (BV/ SvH)
Hetzelfde voor Aad de M.quote:
en Frenk Rquote:
quote:EXCLUSIEF - Nadat de spelers van Feyenoord woensdag aangaven onder geen beding verder te willen met hun trainer Gertjan Verbeek, heeft de selectie ook geen vertrouwen meer in technisch directeur Peter Bosz (foto). Reden hiervoor is dat Bosz zijn trainer tot het einde toe is blijven steunen, terwijl de selectie al meerderde malen aangaf geen heil meer te zien in een verdere samenwerking met Verbeek.
In een gesprek tussen de spelersgroep, Bosz en Verbeek, legde de technisch directeur woensdag wederom de schuld voor de ontstane kloof tussen de trainer en zijn spelers bij de selectie. Dit was voor de selectie de bekende druppel. De spelers stapten naar algemeen directeur Eric Gudde, waarna het ontslag van Verbeek wereldkundig werd. (BV/ SvH)
hofland is er wel zo eentje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef Prik0 het volgende:
Wie zouden eigenlijk de leiders in de selectie van Feyenoord zijn? Gio en Makaay? Kan me bijna niet voorstellen dat zij zo laf zijn.
quote:
Kluivertquote:
Stelletje debielen zijn 'tquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Die selectie van Feyenoord heeft wel behoorlijke hoogmoedswaanzin.
Volgens de media is Hofland naar voren geschoven door de groep samen met gio.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef Prik0 het volgende:
Wie zouden eigenlijk de leiders in de selectie van Feyenoord zijn? Gio en Makaay? Kan me bijna niet voorstellen dat zij zo laf zijn.
Die krijgen ze niet weg bij NECquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef ericajax het volgende:
AD: 'Feyenoord wil Been direct halen'
Triest als het gebeurd.
Zoals ik in het vorige deel al aangaf, lijkt Been mij juist de beste man. En hij heeft een Feyenoordhart, dus het is niet uit te sluiten dat hij wel degelijk wil!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef ericajax het volgende:
AD: 'Feyenoord wil Been direct halen'
Triest als het gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |