Inderdaad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:25 schreef Silenus het volgende:
Kost ook een boel centen voor Feyenoord om hem te ontslaan. Het lijkt me geen slimme zet in ieder geval, maargoed. I don't care, haha!
De spelersgroep neemde hem totaal niet serieus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:27 schreef Suijk het volgende:
Dan moet er wel iets voorgevallen zijn toch? De afgelopen dagen?
Een ander de schuld geven is makkelijker als voor een groep te zeggen:quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef mcyodogg het volgende:
Wel matig als de spelersselectie zo het vertrouwen in trainer opzegt. Als professioneel voetballer ga je toch niet meteen met je vinger naar de trainer wijzen, maar kijk je toch eerst naar je eigen functioneren?
Maar dan vraag ik me af wat, er waren gewoon journalisten mee toch? Zal wel een hoop naar buiten komen in de komende dagen..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef BertMaalderink het volgende:
Er moet in Turkije gewoon iets voorgevallen zijn, waardoor ze niet meer samen kunnen werken. Dit was echt niet het scenario van Feyenoord, dat weet ik 100% zeker. Ze hadden de intentie om Verbeek de tijd te geven. En anders hadden ze hem wel voor die trip de laan uit gestuurd.
Dat was al een tijdje bekend en ze zijn net met elkaar op trainingskamp geweest. Dit is echt een heel fout moment om een trainer eruit te gooien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef BB-boy het volgende:
[..]
De spelersgroep neemde hem totaal niet serieus.
Terwijl ze toch echt zelf op het veld stonden...
quote:
Dat laatste lijkt me iets wat alleen de medische staf kan beoordelen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het zijn niet de resultaten.. maar de onderlinge omgang en verder de tactische kwaliteiten van Verbeek. En sommigen zien hem ook als oorzaak van het blessureleed.
Dat herstel is idd snel begonnen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien iets van gisteren op de borrel?
Ik hoop het niet, poten af van Beenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:22 schreef venomsnake het volgende:
Spelers zijn de baas in R-Dam..
Nou, ben benieuwd wie hem gaat opvolgen. Ik zie Been nog niet bij NEC vertrekken nu.
De selectie is altijd al vrij specifiek geweest in de klachten over Verbeek. Een van de zaken die Verbeek heeft ingevoerd is een grote nadruk op kracht-training. De selectie was daar niet blij mee, en legde, terecht of niet, een hele duidelijke relatie tussen die kracht-training en de grote aantallen blessures.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef mcyodogg het volgende:
Wel matig als de spelersselectie zo het vertrouwen in trainer opzegt. Als professioneel voetballer ga je toch niet meteen met je vinger naar de trainer wijzen, maar kijk je toch eerst naar je eigen functioneren?
Keurig in balans, dat kan de financiële afdeling niet zeggenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:31 schreef DeeBee het volgende:
Dat track record ook:
26 duels, 8 winst, 4 gelijk, 14 verloren (41-41 doelsaldo).
Geeft dat bij jullie geen gedonder in de tent iemand met zo'n Heerenveenverleden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:33 schreef venomsnake het volgende:
Van mij mag hij Jans opvolgen mocht Jans komende zomer vertrekken.
Gewoon een prima traner is Verbeek die bovendien een goede uitstraling heeft.
Hoeveel geld ga je daar op inzetten, Pierre?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:34 schreef PierreBetfair het volgende:
Ronald Koeman gaat het worden.
Daar dacht ik ook meteen al aan...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:35 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Geeft dat bij jullie geen gedonder in de tent iemand met zo'n Heerenveenverleden?
Nee ik denk het niet. Verbeek is een nuchtere vent, daar houdt men in Groningen wel van.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:35 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Geeft dat bij jullie geen gedonder in de tent iemand met zo'n Heerenveenverleden?
Dit seizoen zie ik het ook niet meer gebeuren nee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:35 schreef RedGuy het volgende:
Dit gaat echt nooit meer goed komen met Feyenoord..
Full Stakes. Er is geen andere optie. Adriaanse en Beckenbauer willen niet, dan blijft dikke K over. Wel weer mooi, die vette gehaktbal op televisie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoeveel geld ga je daar op inzetten, Pierre?
Dat weet je onderhand in de wereld van het profvoetbal. Hoe harder de crisis wordt ontkend en hoe positiever de woorden over de trainer hoe slechter de situatie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:34 schreef BUG80 het volgende:
We hebben wel een spoedcursus "mooi weer spelen" gekregen de afgelopen week, zeg. Al die berichten dat er weer omhoog gekeken wordt, er een inhaalslag gemaakt gaat worden, enz. enz.
Ik lees ergens anders dat het trainingskamp dus is mislukt. Daar zal wel iets gebeurd zijn wat de druppel is geweest.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:36 schreef rubbereend het volgende:
wat een wanbeleid, eerst op trainingskamp sturen en dan ontslaanhadden ze beter 3 weken eerder kunnen doen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik kom net langs de kuip, en zag een gat in het hek. volgens mij is van Hanegem hierdoor stiekum naar binnen geglipt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |