quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik kom net langs de kuip, en zag een gat in het hek. volgens mij is van Hanegem hierdoor stiekum naar binnen geglipt.
Volgend seizoen wel dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit seizoen zie ik het ook niet meer gebeuren nee.
Wraak van Verbeek?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:39 schreef Rikkert het volgende:
Feyenoord.nl doet het niet meer...
Klopt, maar Verbeek deed er zelf ook aan mee. Hij had het juist over een "geslaagd" trainingskamp, of woorden van die strekking. Dat had ik van hem niet verwacht, als er inderdaad iets is voorgevallen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:37 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat weet je onderhand in de wereld van het profvoetbal. Hoe harder de crisis wordt ontkend en hoe positiever de woorden over de trainer hoe slechter de situatie.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik kom net langs de kuip, en zag een gat in het hek. volgens mij is van Hanegem hierdoor stiekum naar binnen geglipt.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:39 schreef Rikkert het volgende:
Feyenoord.nl doet het niet meer...
dat zou wel wat verklarenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik lees ergens anders dat het trainingskamp dus is mislukt. Daar zal wel iets gebeurd zijn wat de druppel is geweest.
Die zitten allemaal aan de woensdagmiddagborrel inderdaad, wel apart.quote:
Als trainer stukken beter dan als TD iigquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef Suijk het volgende:
Misschien gaat Bosz zelf wel op de bank zitten dit weekend.
Daarom dus...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:44 schreef Palmboom313 het volgende:
Geen geld om spelers aan te trekken wel geld om trainer te ontslaan .....
Kampioenenmaker!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als trainer stukken beter dan als TD iig
Dan wordt De Kuip toch wel afgebroken mag ik hopen, als het legioen zichzelf nog serieus wil nemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef Suijk het volgende:
Misschien gaat Bosz zelf wel op de bank zitten dit weekend.
Dat zou nog wat zijn, Been naar Feyenoord en Peter wisgerhof naar Twentequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef Positive_Thinking het volgende:
Dat wordt investeren in Been??
nee, die zit vast voor het rijden onder invloed en stelen van 1 ons rosbiefquote:
Wie maandag naar Derksen had gekeken wist wel beterquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef Riro het volgende:
En gister nog zo'n verhaal van dat het trainingskamp goed was geweest en dat iedereen weer goed met elkaar op kon schieten dus dat ie vertrouwen had in betere resultaten
Bij de transfer van Wielaert waren ze ook het laatst van allemaal.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die zitten allemaal aan de woensdagmiddagborrel inderdaad, wel apart.
Zou niet de eerste keer zijn bij hemquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:46 schreef sander4444 het volgende:
wie hebben er geen baan? Ronald Koeman is natuurlijk vrij, maar of ie na Ajax en PSV nu naar Feyenoord zou gaan...
Dit dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:27 schreef Kriegel het volgende:
W
T
F
Feyenoord
Tering, wat triest. Alsof Verbeek het kan helpen dat ie opgescheept zit met een stel bejaarden en luie kneuzen.
Ook mijn eerste gedachten. Hoopte eigenlijk al dattie naar FCU zou komen voordat hij ontslagen wasquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef Houniet het volgende:
Verbeek naar Utrecht.
Dit heeft net bijgetekend voor een salaris met heel veel nullen. Dat wordt een flinke investering dan. Maar misschien heeft Been een clausule voor als Feyenoord komt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef Positive_Thinking het volgende:
Dat wordt investeren in Been??
Hopelijk kan hij het goede perron vinden, Rotterdam Centraal wordt op dit moment verbouwd!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |