En daarna nooit meer wat van gehoordquote:
hier zit een verhaal aan vastquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:15 schreef 3FMaster het volgende:
Mnaw, je had een betere kunnen pakken![]()
Haha, jij bent oud!quote:
Oh, right, ben er nog niet helemaal bij geloof ik...quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat een serieus kutnummer was dathoorde t gister ook , bah
[..]
up down , in outenzulks
Ergens in de 20, maar is bij mij ook niet echt blijven hangen. Niet echt interessant dus . . .quote:
Ja, 20 of 22 was het.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ergens in de 20, maar is bij mij ook niet echt blijven hangen. Niet echt interessant dus . . .![]()
quote:
En ik aan een reclame van (ik dacht) Toyota.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:32 schreef Dichterbijer het volgende:
Stom, maar ik moet steeds denken aan Bruce Almight bij dit nummer
ARTIST SNAP
TRACK POWER
pics or it didnt happenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:40 schreef MutZ het volgende:
Eigenlijk zou ik een foto moeten maken van hoe ik nu hier zit te werken... Aan de ene kant van mij staat een doos tissues en aan de andere kant ligt een berg gebruikte tissues die ik in een uurtje tijd verzameld heb
Zeur nietquote:
Heb je het zo erg te pakken dan ??quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:40 schreef MutZ het volgende:
Eigenlijk zou ik een foto moeten maken van hoe ik nu hier zit te werken... Aan de ene kant van mij staat een doos tissues en aan de andere kant ligt een berg gebruikte tissues die ik in een uurtje tijd verzameld heb
Word je zo emotioneel van Gerard Ekdom?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:40 schreef MutZ het volgende:
Hier staat voor me m'n laptop, rechts van me een iMac (die uit staat) en zitten om me heen de andere studenten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pics or it didnt happen
hier staat links nix behalve cameras en rechts een zak kruidnoten, een pak optimelen een pin automaat
ik voel een Show waar je 3fm nu luistert foto posts aan komenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier staat voor me m'n laptop, rechts van me een iMac (die uit staat) en zitten om me heen de andere studenten.
Hier ongeveer hetzelfde, alleen zit er voor mij een begeleider op zn eigen pc naar blote vrouwen te kijken administratie bij te werken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier staat voor me m'n laptop, rechts van me een iMac (die uit staat) en zitten om me heen de andere studenten.
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:47 schreef Marc63 het volgende:
een duffe jongen ervoor die het veel te laat gemaakt heeft gisteren, zn bril kwijt is en net in zn mail leest dat zn afspraak van 13 uur naar 12 uur verplaatst is
Hahaha, zo zat ik vorige week! kHad gewoon een emmer naast me staan om de gebruikte zakdoekjes in te gooien, anders werd het zo'n zooi hierquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:40 schreef MutZ het volgende:
Ik aan Ome Henkquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:32 schreef Dichterbijer het volgende:
ARTIST SNAP
TRACK POWER
Ik aan Phil Taylorquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:32 schreef Dichterbijer het volgende:
ARTIST SNAP
TRACK POWER
*jaloers is*quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, gaan we allemaal beschrijven hoe we er bij zitten?
Ik zit in mn pyjama (:P) op de bank met mn laptop op schoot. Links naast me ligt de kat te snurken, rechts naast me liggen mn agenda, telefoon, en mn aantekeningen van de training waar ik nu een verslag van aant maken ben. Schuin voor me op de grond ligt een tekening die de kids van de training hebben gemaakt (geniaal!) en voor me op tafel staat een grote pot rooibosthee met een theelichtje er onder, en een beker waar nog een beetje koud geworden thee in zit.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh, by the way, sinds zaterdag ben ik al een halve kilo afgevallen
Yeah, well, maandag en gister drukke dagen gehad, morgen té drukke dag, dus vind dat ik vandaag wel ff een dagje thuiswerken heb verdiendquote:
Ik heb tot mijn grote schrik vanochtend de 80 kilo aangeraaktquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh, by the way, sinds zaterdag ben ik al een halve kilo afgevallen
Klinkt op de koude thee als een rustige ochtendquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, gaan we allemaal beschrijven hoe we er bij zitten?
Ik zit in mn pyjama (:P) op de bank met mn laptop op schoot. Links naast me ligt de kat te snurken, rechts naast me liggen mn agenda, telefoon, en mn aantekeningen van de training waar ik nu een verslag van aant maken ben. Schuin voor me op de grond ligt een tekening die de kids van de training hebben gemaakt (geniaal!) en voor me op tafel staat een grote pot rooibosthee met een theelichtje er onder, en een beker waar nog een beetje koud geworden thee in zit.
Sad Cafe!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Van wie was dat nummer net? Dat klonk heul goed!
(Nee, niet Jesse van Johua Dinges)
Sad Cafe - My Oh Myquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Van wie was dat nummer net? Dat klonk heul goed!
(Nee, niet Jesse van Johua Dinges)
Ja, maar een halve kilo ..quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee schat, dan zeg je, woow, janneke, wat goed! Die 20 kilo eraf gaat je echt lukken!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee schat, dan zeg je, woow, janneke, wat goed! Die 20 kilo eraf gaat je echt lukken!
De foto van mijn bureau wíl je gewoon niet zien!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik voel een Show waar je 3fm nu luistert foto posts aan komen
Welkom in de wondere wereld van VNCquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Klinkt op de koude thee als een rustige ochtend
Ik ben nu aan het heen en weer hollen... boven naar beneden om diverse PC's te configuren voor een grote bank. Dus geen rust hier
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die van mij ligt altijd op zn vaste plek s'nachts: op de grond
De gitaar schopt kontquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:57 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
en de 3f werk luisterplek van Jimbo
Yup! Wordt een lange termijnplan. Ik doe niet aan crashdiëten, dan zit het er zo weer aan (ervaring).quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar een halve kilo ... Wil je 20 kilo eraf dan?
Ik heb het zelden zo erg te pakken (als ik het ooit al eens zo erg te pakken heb gehad) Als ik m'n neus helemaal leeg snuit, dan zit hij met 10 minuten weer helemaal vol en loopt het eruit als ik hem dan niet weer snuitquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zeur niet![]()
![]()
[..]
Heb je het zo erg te pakken dan ??![]()
Ik heb hier ff geen camera, mss dat ik die straks nog wel kan regelen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pics or it didnt happen
hier staat links nix behalve cameras en rechts een zak kruidnoten, een pak optimelen een pin automaat
Die van mij op mn nachtkastje. Maar nu lag ie bij de buurvrouw.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die van mij ligt altijd op zn vaste plek s'nachts: op de grond
Good luckquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Yup! Wordt een lange termijnplan. Ik doe niet aan crashdiëten, dan zit het er zo weer aan (ervaring).
Ben nu anderhalve week bezig met het aanpassen van mijn eetpatroon, maar heb pas sinds zaterdag een weegschaal. Heb me onder dezelfde omstandigheden gewogen, en dat scheelt dus nu al een halve kilo! In 4 dagen!
Het is bij jou thuis gebeurd, toen heb je haar thuisgebracht en ben je je bril daar vergeten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die van mij op mn nachtkastje. Maar nu lag ie bij de buurvrouw.
en dan ben ik natuurlijk weer veel te eerlijk door te zeggen dat daar vannacht niets gebeurd is
Als dat zo is kan ik me er niets van herinneren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het is bij jou thuis gebeurd, toen heb je haar thuisgebracht en ben je je bril daar vergeten?
Superquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Yup! Wordt een lange termijnplan. Ik doe niet aan crashdiëten, dan zit het er zo weer aan (ervaring).
Ben nu anderhalve week bezig met het aanpassen van mijn eetpatroon, maar heb pas sinds zaterdag een weegschaal. Heb me onder dezelfde omstandigheden gewogen, en dat scheelt dus nu al een halve kilo! In 4 dagen!
Mensen die op de grond liggen helpen natuurlijk!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:02 schreef Sersjee het volgende:
Ik zou me eerst afvragen wat ik in hemelsnaam in Velsen-Noord aan het doen ben.
Byequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Jimbo het volgende:
en nu gaat de werkplek zich in de auto verplaatsen en moeti k gaan rond rijdenkusjes
Sterkte.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Jimbo het volgende:
en nu gaat de werkplek zich in de auto verplaatsen en moeti k gaan rond rijdenkusjes
Ik post op een privéforum met wat vriendinnen/kennissen. We begonnen met 3 meiden die wilden afvallen, maar door ons enthousiasme, zitten we nu al op 7 mensen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Good luck.
Toen ik ooit in een vorig leven 97 kilo woog, heb ik, naast het eten van salades en elke avond een uurtje te fietsen op de hometrainer, in het "LIF / dieet" topic gepost. Was wel een stok achter de deur omdat je elke week natuurlijk wel een lager gewicht wilde posten. Ging snel van 97 naar 73 iig
.
Hoe kwam die daar dan Marc?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als dat zo is kan ik me er niets van herinneren.
En ik had niet genoeg alcohol op voor gaten in mn geheugen.
Werkt vaak wel aanstekelijk omgemotiveerd te blijvenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik post op een privéforum met wat vriendinnen/kennissen. We begonnen met 3 meiden die wilden afvallen, maar door ons enthousiasme, zitten we nu al op 7 mensen!
Is idd enorme stok achter de deur! Ik post ook elke dag wat ik heb gegeten, gedronken en bewogen. En elke week hebben we op zaterdagochtend weegmoment, is leuk
Een emmer is wel een goed planquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Eej, ik geloof dat ik dit best een lekker nummer vind!
[..]
Hahaha, zo zat ik vorige week! kHad gewoon een emmer naast me staan om de gebruikte zakdoekjes in te gooien, anders werd het zo'n zooi hier
Maar beterschap joh!
Ik ook, het enige wanneer ik daar kom als ik er door heen fiets naar Beverwijk vanaf de pont.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:02 schreef Sersjee het volgende:
Als ik iemand op de grond zou zien liggen in Velsen-Noord, zou ik 'em ook laten liggen. Ik zou me eerst afvragen wat ik in hemelsnaam in Velsen-Noord aan het doen ben.
Een 21-jarige man die van z'n scooter is gelazerd kan van mij over het algemeen alleen hoongelach ontvangen, geen hulp.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mensen die op de grond liggen helpen natuurlijk!
Succesquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Jimbo het volgende:
Nog zoiets, wat moet je in vredesnaam in Beverwijk?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook, het enige wanneer ik daar kom als ik er door heen fiets naar Beverwijk vanaf de pont.
Kan ik me nog iets bij voorstellen als-ie meteen opstaat. Maar iemand die bewusteloos in de berm ligt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een 21-jarige man die van z'n scooter is gelazerd kan van mij over het algemeen alleen hoongelach ontvangen, geen hulp.
Cineworldquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nog zoiets, wat moet je in vredesnaam in Beverwijk?!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Zo klinken al die nummers van Jochem van Gelder ook ...
Dat was dus ook een opgave...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:20 schreef Sersjee het volgende:
Zei Jochem nou ook dat Quintis Ristie in dat programma zit? Hoe moet je die in godsnaam verstoppen?!
Dat zeer zekersquote:
Mag jij als biohazard zijnde dan wel op een OK zijn ??quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:01 schreef MutZ het volgende:
Ik heb het zelden zo erg te pakken (als ik het ooit al eens zo erg te pakken heb gehad) Als ik m'n neus helemaal leeg snuit, dan zit hij met 10 minuten weer helemaal vol en loopt het eruit als ik hem dan niet weer snuitGisteren op de OK bestond m'n overlevingspakket ook uit paracetamol, m'n pakje zakdoekjes, m'n neusspray, een voorraad nieuwe handschoenen en een voorraad nieuwe mondkapjes voor als ik ze weer eens volgeniest had...
Tijdens de operatie ben ik niet in de buurt van het operatiegebied en ben ik (bewust) ook heel veel van de OK af geweest...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat zeer zekers![]()
[..]
Mag jij als biohazard zijnde dan wel op een OK zijn ??![]()
Wat heb je gedaan?quote:
Pff, GeenStijl (De webpagina kan niet worden geladen..), geilen ze op de media. Eerst zeggen dat ze een omroep willen, dan dat gezeik over die TV moment van het jaar, en nu iets met inbraak (en ik zie Giel, dus dat zal wel in zn uitzending zijn..?)quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:36 schreef Dichterbijer het volgende:
Wtf... is hier gebeurd vanochtend
Geenstijl breekt in?
Waarschijnlijk kattenagels . . .quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:37 schreef MutZ het volgende:
Wat heb je gedaan?
Gister weer met de scooter gevallen (het pad veranderde volkomen onverwachts in een ijsbaan), en nu had ik een aardig gangetje, dus ik heb een flinke klap gemaakt en ben nog zo'n 10 meter verder gegleden over het ijs...quote:
Jeetje... Dat is echt niet prettig... Kan me voorstellen dat dat behoorlijk pijn doet... Maar ff rustig aan doen dan maar... Beterschapquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Gister weer met de scooter gevallen (het pad veranderde volkomen onverwachts in een ijsbaan), en nu had ik een aardig gangetje, dus ik heb een flinke klap gemaakt en ben nog zo'n 10 meter verder gegleden over het ijs...
M'n nek en linkerkant doen gruwelijk pijnen ik ben goed blauw. En wat m'n scooter betreft mag ik creatief gaan doen met ductape
Brenda, echt, hoe krijg je t voor elkaar?!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Gister weer met de scooter gevallen (het pad veranderde volkomen onverwachts in een ijsbaan), en nu had ik een aardig gangetje, dus ik heb een flinke klap gemaakt en ben nog zo'n 10 meter verder gegleden over het ijs...
M'n nek en linkerkant doen gruwelijk pijnen ik ben goed blauw. En wat m'n scooter betreft mag ik creatief gaan doen met ductape
Dank je... jij ook beterschap!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jeetje... Dat is echt niet prettig... Kan me voorstellen dat dat behoorlijk pijn doet... Maar ff rustig aan doen dan maar... Beterschap
Iemand die ik kende ook: Valt mij met zn scooter: hele kap voor kapot. Nieuwe gekocht, 3 dagen later, jawel weer gevallen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik dééd voorzichtig, maar het eerste deel van het pad was prima te rijden, geen sneuw of ijs of dat soort zooit meer. Toen ik de bocht om ging lag er opeens wel allemaal ijs, maar toen ik dat zag was het al te laat. Dit keer kon ik er écht niets aan doenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Brenda, echt, hoe krijg je t voor elkaar?!!
Heel veel beterschap voor je zere plekken en lieverd, doe in t vervolg alsjeblieft voorzichtig!
Was het gister wel gezellig in Rotterdam met Tam?
Bij mij is het 'gelukkig alleen maar' rond het knipperlicht kapot, dus ik hoop het met tape een heel eind te kunnen repareren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Iemand die ik kende ook: Valt mij met zn scooter: hele kap voor kapot. Nieuwe gekocht, 3 dagen later, jawel weer gevallen.
Maar is het nog steeds glad bij jou dan?
Ik ben zo blij dat die troep allemaal weg isquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:52 schreef Brennel het volgende:
[..]
En het is hier op sommige plaatsen inderdaad nog een ijsbaan ja. Krijg je in een bos he.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dat is idd erg vervelendquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:50 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik dééd voorzichtig, maar het eerste deel van het pad was prima te rijden, geen sneuw of ijs of dat soort zooit meer. Toen ik de bocht om ging lag er opeens wel allemaal ijs, maar toen ik dat zag was het al te laat. Dit keer kon ik er écht niets aan doen![]()
Maar het was inderdaad erg gezellig met Tam gister, en The African Mama's was weer heerlijk![]()
Je bedoelt The Seed? Nee, dan zal je zelf de refreintjes eruit moeten knippenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is dat nummer van net ook zonder rappert verkrijgbaar? Vind het mooie song, leuke muziek alleen dan zo'n blaataap tussendoor is weer jammer....
Bij mijn weten niet...quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is dat nummer van net ook zonder rappert verkrijgbaar? Vind het mooie song, leuke muziek alleen dan zo'n blaataap tussendoor is weer jammer....
Gerard maakte er nog een rake opmerking over vanochtend bij Giel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef -Hans- het volgende:
Waarom draaien ze in vredesnaam Roosbeef.. dat is toch geen muziek meer.
Harstikke leuk!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef -Hans- het volgende:
Waarom draaien ze in vredesnaam Roosbeef.. dat is toch geen muziek meer.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:54 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind dat liedje van Roosbeef wel leukEn nu Multiply
... en dus multiply je ook maar gelijk je posts?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:54 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind dat liedje van Roosbeef wel leukEn nu Multiply
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
... en dus multiply je ook maar gelijk je posts?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
... en dus multiply je ook maar gelijk je posts?
Fotograaf? Laat het resultaat eens zienquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:54 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, terug van de fotograaf. Roosbeef, de eerste 15 seconde klonk mooi, maar toen .. Gelukkig kwam ik iemand tegen, en mocht ik mn oortjes uit doen
Nu IlseEn vooral dit liedje, doet me terugdenken aan SR08, met name de eerste zin
Naja, om foto's uit te printen. Staan op mn Flickrquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Fotograaf? Laat het resultaat eens zien
Windowsquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:12 schreef 3FMaster het volgende:
Ik zit even de weblog van Michiel te kijken. Het schijnt dat je de Nieuwe Beta versie van Windows kunt downloaden. Heeft iemand dit al gedaan?
Werk gelukkig sinds een jaar al heel goed hier mee en ook nog zonder een crashquote:
" Bij de AVRO vinden wij het helemaal niks "quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard maakte er nog een rake opmerking over vanochtend bij Giel.
Naluisteren kan hier: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)a?start=03:50:25:000
En ik werk er nu een paar maanden mee (op school) en er crasht bijna dagelijks wel iets.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
Werk gelukkig sinds een jaar al heel goed hier mee en ook nog zonder een crash![]()
Irriteer me iedere keer weer mateloos als ik op de laptop van mijn ouders op school zit met dat schijt Vista
Dan is er toch iets niet goed gedaan bij jou op school, want hier crasht-ie nooit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:32 schreef Sirolf het volgende:
En ik werk er nu een paar maanden mee (op school) en er crasht bijna dagelijks wel iets.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:40 schreef MutZ het volgende:
Zeer opvallend nieuws.. had ik niet verwacht. Schijnbaar is er toch naar voren gekomen dat er te weinig vertrouwen was vanuit de spelersgroep in de werkwijze van Verbeek.quote:
zo mooiquote:
Maar wel het minst interessante nummer van de cd. Of althans de enige die ik skip. Doe mij maar Kelly Watch The Starsquote:
hihiquote:
Die was lekker iddquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:18 schreef Brennel het volgende:
Ain't no sunshine when she's gone![]()
Goed bezig Paul!
ook al zo'n briljantjequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar wel het minst interessante nummer van de cd. Of althans de enige die ik skip. Doe mij maar Kelly Watch The Stars.
Dat dus. En nu deze schoonheid weer. Het houdt niet opquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef Litton-Lane het volgende:,
Heel even, tas verder inpakken...
L-Lquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef Litton-Lane het volgende:,
Heel even, tas verder inpakken...
Jup, helemaal mee eensquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige plaat van al die Idols-artiesten die goed te pruimen is
Bij mijn weten zijn we nog niet op de helftquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:59 schreef Piles het volgende:
Middag
Einde van dit schooljaar is in zicht, godzijdank
Nee, maar mag over een paar weken waarschijnlijk met hele leuke afstudeerstage beginnenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bij mijn weten zijn we nog niet op de helft
Nu valt er idd een kwartjequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar mag over een paar weken waarschijnlijk met hele leuke afstudeerstage beginnen![]()
![]()
En dan vanaf september nog een half jaar naar school, maar dat is niet anders
vandaar ook dat je opmerking 'Het jaar is nog lang' zo goed klopte
Ga er niet teveel over zeggen, want nog niks zeker, maar waarschijnlijk bij een groot bedrijf over management-informatiequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nu valt er idd een kwartjeMaar wat voor afstudeerstage mag je gaan doen?
Klinkt wel heel erg tofquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga er niet teveel over zeggen, want nog niks zeker, maar waarschijnlijk bij een groot bedrijf over management-informatie
Lijkt me ook welquote:
hey nog een BE-erquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me ook welEn heb er niks voor hoeven doen, kreeg een tip van iemand om mn cv op Monsterboard te zetten
![]()
En ik ben allang blij dat ik niks op een accountantskantoor of iets met Interne Controle ga doen, zoals de meesten van de BE-opleiding
Dat is helemaal relaxed dan... Ging het bij ons ook maar zo makkelijk...quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me ook welEn heb er niks voor hoeven doen, kreeg een tip van iemand om mn cv op Monsterboard te zetten
![]()
En ik ben allang blij dat ik niks op een accountantskantoor of iets met Interne Controle ga doen, zoals de meesten van de BE-opleiding
Accountancyquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:39 schreef LeonH het volgende:
hey nog een BE-er
ikzelf ben nu 1e jaars, maar ga accountancy doen
Wat was het leven toch simpel toenquote:Nu tentamens BE met RTV RVV en REV uitrekenen... en daarbij behorende financiële hefboomeffect
Vond dit ook wel heel makkelijk gaan, bijna te makkelijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is helemaal relaxed dan... Ging het bij ons ook maar zo makkelijk...
Heb ik dat gemist vanmiddagquote:
tja, is niet spannend inderdaad. Maar over een aantal jaar kan ik me wel ultiem aan m'n ballen gaan krabbenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Accountancy![]()
Sorry, vind ik dan
[..]
Wat was het leven toch simpel toen![]()
Ohja dat moet ik nu in een bedrijfsspel doen, nou ja gelukkig is het maar een maandje dat bedrijfsspel.quote:Nu tentamens BE met RTV RVV en REV uitrekenen... en daarbij behorende financiële hefboomeffect
Daar zou ik het niet voor kiezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
tja, is niet spannend inderdaad. Maar over een aantal jaar kan ik me wel ultiem aan m'n ballen gaan krabben
luchtverkeersleider heb ik me ook overwogen, maar kwam er destijds wat laat achter dat je daar Wiskunde voor nodig had wat ik toen net op het MBO heb laten vallen. Nu zit ik er alsnog mee in mijn maagquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar zou ik het niet voor kiezenEn als controller / financieel directeur ook hoor
En als Luchtverkeersleider helemaal
Nou, kun je alsnog luchtverkeersleider wordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:55 schreef LeonH het volgende:
[..]
luchtverkeersleider heb ik me ook overwogen, maar kwam er destijds wat laat achter dat je daar Wiskunde voor nodig had wat ik toen net op het MBO heb laten vallen. Nu zit ik er alsnog mee in mijn maag
Waar doe je BE?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
hey nog een BE-er
ikzelf ben nu 1e jaars, maar ga accountancy doen
Nu tentamens BE met RTV RVV en REV uitrekenen... en daarbij behorende financiële hefboomeffect
ja idd. Mocht dit geen succes worden, kan ik altijd nog proberen een wiskunde certificaat/diploma te halen en me daarvoor in te schrijven. Ben nu aan iets begonnen en wil het dus ook proberen af te maken uiteraard.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, kun je alsnog luchtverkeersleider worden
HSzuyd Sittardquote:
Voor de verpleegkunde zijn er structureel stageplekken tekort... Voor de technisch verpleegkunde is het iets makkelijker, maar daar zit je met het feit dat er weinig stageplekken zijn door de onbekendheid van de opleiding en als er een stageadres afvalt, dat je dan minder vervangingsmogelijkheden hebt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Vond dit ook wel heel makkelijk gaan, bijna te makkelijk
Maar in de zorg is het een stuk moeilijker dan?
DiedjeeJquote:
Die keuring is behoorlijk pittig... Weet je al waar je dat dan eventueel zou willen doen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja idd. Mocht dit geen succes worden, kan ik altijd nog proberen een wiskunde certificaat/diploma te halen en me daarvoor in te schrijven. Ben nu aan iets begonnen en wil het dus ook proberen af te maken uiteraard.
Ah, dat is een eindje uit de buurt... M'n zusje heeft het in Haarlem gedaan, maar is gestopt omdat ze het niet leuk vond...quote:[..]
HSzuyd Sittard
Ja dat weet ik dat het behoorlijk pittig is. Daarom ga ik nu niet met dit stoppen terwijl ik daar niet eens zeker ben of ik wordt aangenomen. Wacht eerst rustig dit schooljaar nog af en dan zie ik wel verderquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die keuring is behoorlijk pittig... Weet je al waar je dat dan eventueel zou willen doen?
[..]
Ah, dat is een eindje uit de buurt... M'n zusje heeft het in Haarlem gedaan, maar is gestopt omdat ze het niet leuk vond...
quote:
Maajquote:Een Goedemiddag hier allen
Hoi! Wnn gaan we weer eens een keertje nachtbraken samen?quote:
Dat was wel erg abruptquote:
hehequote:
haiquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:04 schreef MarijeH het volgende:
Marc, Briggy, 3FMaster en Piles
Edit Timo![]()
Vind `m wel tofquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Day 'n Nite... Geloof dat dit de single van de week is bij 3voor12. Ik vind 'm niet heel bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |