Ik aan Phil Taylorquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:32 schreef Dichterbijer het volgende:
Stom, maar ik moet steeds denken aan Bruce Almight bij dit nummer
ARTIST SNAP
TRACK POWER
*jaloers is*quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, gaan we allemaal beschrijven hoe we er bij zitten?
Ik zit in mn pyjama (:P) op de bank met mn laptop op schoot. Links naast me ligt de kat te snurken, rechts naast me liggen mn agenda, telefoon, en mn aantekeningen van de training waar ik nu een verslag van aant maken ben. Schuin voor me op de grond ligt een tekening die de kids van de training hebben gemaakt (geniaal!) en voor me op tafel staat een grote pot rooibosthee met een theelichtje er onder, en een beker waar nog een beetje koud geworden thee in zit.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh, by the way, sinds zaterdag ben ik al een halve kilo afgevallen
Yeah, well, maandag en gister drukke dagen gehad, morgen té drukke dag, dus vind dat ik vandaag wel ff een dagje thuiswerken heb verdiendquote:
Ik heb tot mijn grote schrik vanochtend de 80 kilo aangeraaktquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh, by the way, sinds zaterdag ben ik al een halve kilo afgevallen
Klinkt op de koude thee als een rustige ochtendquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, gaan we allemaal beschrijven hoe we er bij zitten?
Ik zit in mn pyjama (:P) op de bank met mn laptop op schoot. Links naast me ligt de kat te snurken, rechts naast me liggen mn agenda, telefoon, en mn aantekeningen van de training waar ik nu een verslag van aant maken ben. Schuin voor me op de grond ligt een tekening die de kids van de training hebben gemaakt (geniaal!) en voor me op tafel staat een grote pot rooibosthee met een theelichtje er onder, en een beker waar nog een beetje koud geworden thee in zit.
Sad Cafe!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Van wie was dat nummer net? Dat klonk heul goed!
(Nee, niet Jesse van Johua Dinges)
Sad Cafe - My Oh Myquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Van wie was dat nummer net? Dat klonk heul goed!
(Nee, niet Jesse van Johua Dinges)
Ja, maar een halve kilo ..quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee schat, dan zeg je, woow, janneke, wat goed! Die 20 kilo eraf gaat je echt lukken!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee schat, dan zeg je, woow, janneke, wat goed! Die 20 kilo eraf gaat je echt lukken!
De foto van mijn bureau wíl je gewoon niet zien!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik voel een Show waar je 3fm nu luistert foto posts aan komen
Welkom in de wondere wereld van VNCquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Klinkt op de koude thee als een rustige ochtend
Ik ben nu aan het heen en weer hollen... boven naar beneden om diverse PC's te configuren voor een grote bank. Dus geen rust hier
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die van mij ligt altijd op zn vaste plek s'nachts: op de grond
De gitaar schopt kontquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:57 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
en de 3f werk luisterplek van Jimbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |