En daarna nooit meer wat van gehoordquote:
hier zit een verhaal aan vastquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:15 schreef 3FMaster het volgende:
Mnaw, je had een betere kunnen pakken![]()
Haha, jij bent oud!quote:
Oh, right, ben er nog niet helemaal bij geloof ik...quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat een serieus kutnummer was dathoorde t gister ook , bah
[..]
up down , in outenzulks
Ergens in de 20, maar is bij mij ook niet echt blijven hangen. Niet echt interessant dus . . .quote:
Ja, 20 of 22 was het.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ergens in de 20, maar is bij mij ook niet echt blijven hangen. Niet echt interessant dus . . .![]()
quote:
En ik aan een reclame van (ik dacht) Toyota.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:32 schreef Dichterbijer het volgende:
Stom, maar ik moet steeds denken aan Bruce Almight bij dit nummer
ARTIST SNAP
TRACK POWER
pics or it didnt happenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:40 schreef MutZ het volgende:
Eigenlijk zou ik een foto moeten maken van hoe ik nu hier zit te werken... Aan de ene kant van mij staat een doos tissues en aan de andere kant ligt een berg gebruikte tissues die ik in een uurtje tijd verzameld heb
Zeur nietquote:
Heb je het zo erg te pakken dan ??quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:40 schreef MutZ het volgende:
Eigenlijk zou ik een foto moeten maken van hoe ik nu hier zit te werken... Aan de ene kant van mij staat een doos tissues en aan de andere kant ligt een berg gebruikte tissues die ik in een uurtje tijd verzameld heb
Word je zo emotioneel van Gerard Ekdom?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:40 schreef MutZ het volgende:
Hier staat voor me m'n laptop, rechts van me een iMac (die uit staat) en zitten om me heen de andere studenten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pics or it didnt happen
hier staat links nix behalve cameras en rechts een zak kruidnoten, een pak optimelen een pin automaat
ik voel een Show waar je 3fm nu luistert foto posts aan komenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier staat voor me m'n laptop, rechts van me een iMac (die uit staat) en zitten om me heen de andere studenten.
Hier ongeveer hetzelfde, alleen zit er voor mij een begeleider op zn eigen pc naar blote vrouwen te kijken administratie bij te werken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier staat voor me m'n laptop, rechts van me een iMac (die uit staat) en zitten om me heen de andere studenten.
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:47 schreef Marc63 het volgende:
een duffe jongen ervoor die het veel te laat gemaakt heeft gisteren, zn bril kwijt is en net in zn mail leest dat zn afspraak van 13 uur naar 12 uur verplaatst is
Hahaha, zo zat ik vorige week! kHad gewoon een emmer naast me staan om de gebruikte zakdoekjes in te gooien, anders werd het zo'n zooi hierquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:40 schreef MutZ het volgende:
Ik aan Ome Henkquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:32 schreef Dichterbijer het volgende:
Stom, maar ik moet steeds denken aan Bruce Almight bij dit nummer
ARTIST SNAP
TRACK POWER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |