En daarna nooit meer wat van gehoordquote:
hier zit een verhaal aan vastquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:15 schreef 3FMaster het volgende:
Mnaw, je had een betere kunnen pakken![]()
Haha, jij bent oud!quote:
Oh, right, ben er nog niet helemaal bij geloof ik...quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat een serieus kutnummer was dathoorde t gister ook , bah
[..]
up down , in outenzulks
Ergens in de 20, maar is bij mij ook niet echt blijven hangen. Niet echt interessant dus . . .quote:
Ja, 20 of 22 was het.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ergens in de 20, maar is bij mij ook niet echt blijven hangen. Niet echt interessant dus . . .![]()
quote:
En ik aan een reclame van (ik dacht) Toyota.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:32 schreef Dichterbijer het volgende:
Stom, maar ik moet steeds denken aan Bruce Almight bij dit nummer
ARTIST SNAP
TRACK POWER
pics or it didnt happenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:40 schreef MutZ het volgende:
Eigenlijk zou ik een foto moeten maken van hoe ik nu hier zit te werken... Aan de ene kant van mij staat een doos tissues en aan de andere kant ligt een berg gebruikte tissues die ik in een uurtje tijd verzameld heb
Zeur nietquote:
Heb je het zo erg te pakken dan ??quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:40 schreef MutZ het volgende:
Eigenlijk zou ik een foto moeten maken van hoe ik nu hier zit te werken... Aan de ene kant van mij staat een doos tissues en aan de andere kant ligt een berg gebruikte tissues die ik in een uurtje tijd verzameld heb
Word je zo emotioneel van Gerard Ekdom?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:40 schreef MutZ het volgende:
Hier staat voor me m'n laptop, rechts van me een iMac (die uit staat) en zitten om me heen de andere studenten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pics or it didnt happen
hier staat links nix behalve cameras en rechts een zak kruidnoten, een pak optimelen een pin automaat
ik voel een Show waar je 3fm nu luistert foto posts aan komenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier staat voor me m'n laptop, rechts van me een iMac (die uit staat) en zitten om me heen de andere studenten.
Hier ongeveer hetzelfde, alleen zit er voor mij een begeleider op zn eigen pc naar blote vrouwen te kijken administratie bij te werken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier staat voor me m'n laptop, rechts van me een iMac (die uit staat) en zitten om me heen de andere studenten.
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:47 schreef Marc63 het volgende:
een duffe jongen ervoor die het veel te laat gemaakt heeft gisteren, zn bril kwijt is en net in zn mail leest dat zn afspraak van 13 uur naar 12 uur verplaatst is
Hahaha, zo zat ik vorige week! kHad gewoon een emmer naast me staan om de gebruikte zakdoekjes in te gooien, anders werd het zo'n zooi hierquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:40 schreef MutZ het volgende:
Ik aan Ome Henkquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:32 schreef Dichterbijer het volgende:
ARTIST SNAP
TRACK POWER
Ik aan Phil Taylorquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:32 schreef Dichterbijer het volgende:
ARTIST SNAP
TRACK POWER
*jaloers is*quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, gaan we allemaal beschrijven hoe we er bij zitten?
Ik zit in mn pyjama (:P) op de bank met mn laptop op schoot. Links naast me ligt de kat te snurken, rechts naast me liggen mn agenda, telefoon, en mn aantekeningen van de training waar ik nu een verslag van aant maken ben. Schuin voor me op de grond ligt een tekening die de kids van de training hebben gemaakt (geniaal!) en voor me op tafel staat een grote pot rooibosthee met een theelichtje er onder, en een beker waar nog een beetje koud geworden thee in zit.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh, by the way, sinds zaterdag ben ik al een halve kilo afgevallen
Yeah, well, maandag en gister drukke dagen gehad, morgen té drukke dag, dus vind dat ik vandaag wel ff een dagje thuiswerken heb verdiendquote:
Ik heb tot mijn grote schrik vanochtend de 80 kilo aangeraaktquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh, by the way, sinds zaterdag ben ik al een halve kilo afgevallen
Klinkt op de koude thee als een rustige ochtendquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, gaan we allemaal beschrijven hoe we er bij zitten?
Ik zit in mn pyjama (:P) op de bank met mn laptop op schoot. Links naast me ligt de kat te snurken, rechts naast me liggen mn agenda, telefoon, en mn aantekeningen van de training waar ik nu een verslag van aant maken ben. Schuin voor me op de grond ligt een tekening die de kids van de training hebben gemaakt (geniaal!) en voor me op tafel staat een grote pot rooibosthee met een theelichtje er onder, en een beker waar nog een beetje koud geworden thee in zit.
Sad Cafe!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Van wie was dat nummer net? Dat klonk heul goed!
(Nee, niet Jesse van Johua Dinges)
Sad Cafe - My Oh Myquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Van wie was dat nummer net? Dat klonk heul goed!
(Nee, niet Jesse van Johua Dinges)
Ja, maar een halve kilo ..quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee schat, dan zeg je, woow, janneke, wat goed! Die 20 kilo eraf gaat je echt lukken!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee schat, dan zeg je, woow, janneke, wat goed! Die 20 kilo eraf gaat je echt lukken!
De foto van mijn bureau wíl je gewoon niet zien!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik voel een Show waar je 3fm nu luistert foto posts aan komen
Welkom in de wondere wereld van VNCquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:54 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Klinkt op de koude thee als een rustige ochtend
Ik ben nu aan het heen en weer hollen... boven naar beneden om diverse PC's te configuren voor een grote bank. Dus geen rust hier
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die van mij ligt altijd op zn vaste plek s'nachts: op de grond
De gitaar schopt kontquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:57 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
en de 3f werk luisterplek van Jimbo
Yup! Wordt een lange termijnplan. Ik doe niet aan crashdiëten, dan zit het er zo weer aan (ervaring).quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar een halve kilo ... Wil je 20 kilo eraf dan?
Ik heb het zelden zo erg te pakken (als ik het ooit al eens zo erg te pakken heb gehad) Als ik m'n neus helemaal leeg snuit, dan zit hij met 10 minuten weer helemaal vol en loopt het eruit als ik hem dan niet weer snuitquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zeur niet![]()
![]()
[..]
Heb je het zo erg te pakken dan ??![]()
Ik heb hier ff geen camera, mss dat ik die straks nog wel kan regelen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pics or it didnt happen
hier staat links nix behalve cameras en rechts een zak kruidnoten, een pak optimelen een pin automaat
Die van mij op mn nachtkastje. Maar nu lag ie bij de buurvrouw.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die van mij ligt altijd op zn vaste plek s'nachts: op de grond
Good luckquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Yup! Wordt een lange termijnplan. Ik doe niet aan crashdiëten, dan zit het er zo weer aan (ervaring).
Ben nu anderhalve week bezig met het aanpassen van mijn eetpatroon, maar heb pas sinds zaterdag een weegschaal. Heb me onder dezelfde omstandigheden gewogen, en dat scheelt dus nu al een halve kilo! In 4 dagen!
Het is bij jou thuis gebeurd, toen heb je haar thuisgebracht en ben je je bril daar vergeten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die van mij op mn nachtkastje. Maar nu lag ie bij de buurvrouw.
en dan ben ik natuurlijk weer veel te eerlijk door te zeggen dat daar vannacht niets gebeurd is
Als dat zo is kan ik me er niets van herinneren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het is bij jou thuis gebeurd, toen heb je haar thuisgebracht en ben je je bril daar vergeten?
Superquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Yup! Wordt een lange termijnplan. Ik doe niet aan crashdiëten, dan zit het er zo weer aan (ervaring).
Ben nu anderhalve week bezig met het aanpassen van mijn eetpatroon, maar heb pas sinds zaterdag een weegschaal. Heb me onder dezelfde omstandigheden gewogen, en dat scheelt dus nu al een halve kilo! In 4 dagen!
Mensen die op de grond liggen helpen natuurlijk!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:02 schreef Sersjee het volgende:
Ik zou me eerst afvragen wat ik in hemelsnaam in Velsen-Noord aan het doen ben.
Byequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Jimbo het volgende:
en nu gaat de werkplek zich in de auto verplaatsen en moeti k gaan rond rijdenkusjes
Sterkte.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Jimbo het volgende:
en nu gaat de werkplek zich in de auto verplaatsen en moeti k gaan rond rijdenkusjes
Ik post op een privéforum met wat vriendinnen/kennissen. We begonnen met 3 meiden die wilden afvallen, maar door ons enthousiasme, zitten we nu al op 7 mensen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Good luck.
Toen ik ooit in een vorig leven 97 kilo woog, heb ik, naast het eten van salades en elke avond een uurtje te fietsen op de hometrainer, in het "LIF / dieet" topic gepost. Was wel een stok achter de deur omdat je elke week natuurlijk wel een lager gewicht wilde posten. Ging snel van 97 naar 73 iig
.
Hoe kwam die daar dan Marc?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als dat zo is kan ik me er niets van herinneren.
En ik had niet genoeg alcohol op voor gaten in mn geheugen.
Werkt vaak wel aanstekelijk omgemotiveerd te blijvenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik post op een privéforum met wat vriendinnen/kennissen. We begonnen met 3 meiden die wilden afvallen, maar door ons enthousiasme, zitten we nu al op 7 mensen!
Is idd enorme stok achter de deur! Ik post ook elke dag wat ik heb gegeten, gedronken en bewogen. En elke week hebben we op zaterdagochtend weegmoment, is leuk
Een emmer is wel een goed planquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Eej, ik geloof dat ik dit best een lekker nummer vind!
[..]
Hahaha, zo zat ik vorige week! kHad gewoon een emmer naast me staan om de gebruikte zakdoekjes in te gooien, anders werd het zo'n zooi hier
Maar beterschap joh!
Ik ook, het enige wanneer ik daar kom als ik er door heen fiets naar Beverwijk vanaf de pont.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:02 schreef Sersjee het volgende:
Als ik iemand op de grond zou zien liggen in Velsen-Noord, zou ik 'em ook laten liggen. Ik zou me eerst afvragen wat ik in hemelsnaam in Velsen-Noord aan het doen ben.
Een 21-jarige man die van z'n scooter is gelazerd kan van mij over het algemeen alleen hoongelach ontvangen, geen hulp.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mensen die op de grond liggen helpen natuurlijk!
Succesquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Jimbo het volgende:
Nog zoiets, wat moet je in vredesnaam in Beverwijk?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook, het enige wanneer ik daar kom als ik er door heen fiets naar Beverwijk vanaf de pont.
Kan ik me nog iets bij voorstellen als-ie meteen opstaat. Maar iemand die bewusteloos in de berm ligt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een 21-jarige man die van z'n scooter is gelazerd kan van mij over het algemeen alleen hoongelach ontvangen, geen hulp.
Cineworldquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nog zoiets, wat moet je in vredesnaam in Beverwijk?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |