Zeer opvallend nieuws.. had ik niet verwacht. Schijnbaar is er toch naar voren gekomen dat er te weinig vertrouwen was vanuit de spelersgroep in de werkwijze van Verbeek.quote:
zo mooiquote:
Maar wel het minst interessante nummer van de cd. Of althans de enige die ik skip. Doe mij maar Kelly Watch The Starsquote:
hihiquote:
Die was lekker iddquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:18 schreef Brennel het volgende:
Ain't no sunshine when she's gone![]()
Goed bezig Paul!
ook al zo'n briljantjequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar wel het minst interessante nummer van de cd. Of althans de enige die ik skip. Doe mij maar Kelly Watch The Stars.
Dat dus. En nu deze schoonheid weer. Het houdt niet opquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef Litton-Lane het volgende:,
Heel even, tas verder inpakken...
L-Lquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef Litton-Lane het volgende:,
Heel even, tas verder inpakken...
Jup, helemaal mee eensquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige plaat van al die Idols-artiesten die goed te pruimen is
Bij mijn weten zijn we nog niet op de helftquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:59 schreef Piles het volgende:
Middag
Einde van dit schooljaar is in zicht, godzijdank
Nee, maar mag over een paar weken waarschijnlijk met hele leuke afstudeerstage beginnenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bij mijn weten zijn we nog niet op de helft
Nu valt er idd een kwartjequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar mag over een paar weken waarschijnlijk met hele leuke afstudeerstage beginnen![]()
![]()
En dan vanaf september nog een half jaar naar school, maar dat is niet anders
vandaar ook dat je opmerking 'Het jaar is nog lang' zo goed klopte
Ga er niet teveel over zeggen, want nog niks zeker, maar waarschijnlijk bij een groot bedrijf over management-informatiequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nu valt er idd een kwartjeMaar wat voor afstudeerstage mag je gaan doen?
Klinkt wel heel erg tofquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga er niet teveel over zeggen, want nog niks zeker, maar waarschijnlijk bij een groot bedrijf over management-informatie
Lijkt me ook welquote:
hey nog een BE-erquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me ook welEn heb er niks voor hoeven doen, kreeg een tip van iemand om mn cv op Monsterboard te zetten
![]()
En ik ben allang blij dat ik niks op een accountantskantoor of iets met Interne Controle ga doen, zoals de meesten van de BE-opleiding
Dat is helemaal relaxed dan... Ging het bij ons ook maar zo makkelijk...quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me ook welEn heb er niks voor hoeven doen, kreeg een tip van iemand om mn cv op Monsterboard te zetten
![]()
En ik ben allang blij dat ik niks op een accountantskantoor of iets met Interne Controle ga doen, zoals de meesten van de BE-opleiding
Accountancyquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:39 schreef LeonH het volgende:
hey nog een BE-er
ikzelf ben nu 1e jaars, maar ga accountancy doen
Wat was het leven toch simpel toenquote:Nu tentamens BE met RTV RVV en REV uitrekenen... en daarbij behorende financiële hefboomeffect
Vond dit ook wel heel makkelijk gaan, bijna te makkelijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is helemaal relaxed dan... Ging het bij ons ook maar zo makkelijk...
Heb ik dat gemist vanmiddagquote:
tja, is niet spannend inderdaad. Maar over een aantal jaar kan ik me wel ultiem aan m'n ballen gaan krabbenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Accountancy![]()
Sorry, vind ik dan
[..]
Wat was het leven toch simpel toen![]()
Ohja dat moet ik nu in een bedrijfsspel doen, nou ja gelukkig is het maar een maandje dat bedrijfsspel.quote:Nu tentamens BE met RTV RVV en REV uitrekenen... en daarbij behorende financiële hefboomeffect
Daar zou ik het niet voor kiezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
tja, is niet spannend inderdaad. Maar over een aantal jaar kan ik me wel ultiem aan m'n ballen gaan krabben
luchtverkeersleider heb ik me ook overwogen, maar kwam er destijds wat laat achter dat je daar Wiskunde voor nodig had wat ik toen net op het MBO heb laten vallen. Nu zit ik er alsnog mee in mijn maagquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar zou ik het niet voor kiezenEn als controller / financieel directeur ook hoor
En als Luchtverkeersleider helemaal
Nou, kun je alsnog luchtverkeersleider wordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:55 schreef LeonH het volgende:
[..]
luchtverkeersleider heb ik me ook overwogen, maar kwam er destijds wat laat achter dat je daar Wiskunde voor nodig had wat ik toen net op het MBO heb laten vallen. Nu zit ik er alsnog mee in mijn maag
Waar doe je BE?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
hey nog een BE-er
ikzelf ben nu 1e jaars, maar ga accountancy doen
Nu tentamens BE met RTV RVV en REV uitrekenen... en daarbij behorende financiële hefboomeffect
ja idd. Mocht dit geen succes worden, kan ik altijd nog proberen een wiskunde certificaat/diploma te halen en me daarvoor in te schrijven. Ben nu aan iets begonnen en wil het dus ook proberen af te maken uiteraard.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, kun je alsnog luchtverkeersleider worden
HSzuyd Sittardquote:
Voor de verpleegkunde zijn er structureel stageplekken tekort... Voor de technisch verpleegkunde is het iets makkelijker, maar daar zit je met het feit dat er weinig stageplekken zijn door de onbekendheid van de opleiding en als er een stageadres afvalt, dat je dan minder vervangingsmogelijkheden hebt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Vond dit ook wel heel makkelijk gaan, bijna te makkelijk
Maar in de zorg is het een stuk moeilijker dan?
DiedjeeJquote:
Die keuring is behoorlijk pittig... Weet je al waar je dat dan eventueel zou willen doen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja idd. Mocht dit geen succes worden, kan ik altijd nog proberen een wiskunde certificaat/diploma te halen en me daarvoor in te schrijven. Ben nu aan iets begonnen en wil het dus ook proberen af te maken uiteraard.
Ah, dat is een eindje uit de buurt... M'n zusje heeft het in Haarlem gedaan, maar is gestopt omdat ze het niet leuk vond...quote:[..]
HSzuyd Sittard
Ja dat weet ik dat het behoorlijk pittig is. Daarom ga ik nu niet met dit stoppen terwijl ik daar niet eens zeker ben of ik wordt aangenomen. Wacht eerst rustig dit schooljaar nog af en dan zie ik wel verderquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die keuring is behoorlijk pittig... Weet je al waar je dat dan eventueel zou willen doen?
[..]
Ah, dat is een eindje uit de buurt... M'n zusje heeft het in Haarlem gedaan, maar is gestopt omdat ze het niet leuk vond...
quote:
Maajquote:Een Goedemiddag hier allen
Hoi! Wnn gaan we weer eens een keertje nachtbraken samen?quote:
Dat was wel erg abruptquote:
hehequote:
haiquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:04 schreef MarijeH het volgende:
Marc, Briggy, 3FMaster en Piles
Edit Timo![]()
Vind `m wel tofquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Day 'n Nite... Geloof dat dit de single van de week is bij 3voor12. Ik vind 'm niet heel bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |