Pff, GeenStijl (De webpagina kan niet worden geladen..), geilen ze op de media. Eerst zeggen dat ze een omroep willen, dan dat gezeik over die TV moment van het jaar, en nu iets met inbraak (en ik zie Giel, dus dat zal wel in zn uitzending zijn..?)quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:36 schreef Dichterbijer het volgende:
Wtf... is hier gebeurd vanochtend
Geenstijl breekt in?
Waarschijnlijk kattenagels . . .quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:37 schreef MutZ het volgende:
Wat heb je gedaan?
Gister weer met de scooter gevallen (het pad veranderde volkomen onverwachts in een ijsbaan), en nu had ik een aardig gangetje, dus ik heb een flinke klap gemaakt en ben nog zo'n 10 meter verder gegleden over het ijs...quote:
Jeetje... Dat is echt niet prettig... Kan me voorstellen dat dat behoorlijk pijn doet... Maar ff rustig aan doen dan maar... Beterschapquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Gister weer met de scooter gevallen (het pad veranderde volkomen onverwachts in een ijsbaan), en nu had ik een aardig gangetje, dus ik heb een flinke klap gemaakt en ben nog zo'n 10 meter verder gegleden over het ijs...
M'n nek en linkerkant doen gruwelijk pijnen ik ben goed blauw. En wat m'n scooter betreft mag ik creatief gaan doen met ductape
Brenda, echt, hoe krijg je t voor elkaar?!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Gister weer met de scooter gevallen (het pad veranderde volkomen onverwachts in een ijsbaan), en nu had ik een aardig gangetje, dus ik heb een flinke klap gemaakt en ben nog zo'n 10 meter verder gegleden over het ijs...
M'n nek en linkerkant doen gruwelijk pijnen ik ben goed blauw. En wat m'n scooter betreft mag ik creatief gaan doen met ductape
Dank je... jij ook beterschap!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jeetje... Dat is echt niet prettig... Kan me voorstellen dat dat behoorlijk pijn doet... Maar ff rustig aan doen dan maar... Beterschap
Iemand die ik kende ook: Valt mij met zn scooter: hele kap voor kapot. Nieuwe gekocht, 3 dagen later, jawel weer gevallen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik dééd voorzichtig, maar het eerste deel van het pad was prima te rijden, geen sneuw of ijs of dat soort zooit meer. Toen ik de bocht om ging lag er opeens wel allemaal ijs, maar toen ik dat zag was het al te laat. Dit keer kon ik er écht niets aan doenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Brenda, echt, hoe krijg je t voor elkaar?!!
Heel veel beterschap voor je zere plekken en lieverd, doe in t vervolg alsjeblieft voorzichtig!
Was het gister wel gezellig in Rotterdam met Tam?
Bij mij is het 'gelukkig alleen maar' rond het knipperlicht kapot, dus ik hoop het met tape een heel eind te kunnen repareren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Iemand die ik kende ook: Valt mij met zn scooter: hele kap voor kapot. Nieuwe gekocht, 3 dagen later, jawel weer gevallen.
Maar is het nog steeds glad bij jou dan?
Ik ben zo blij dat die troep allemaal weg isquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:52 schreef Brennel het volgende:
[..]
En het is hier op sommige plaatsen inderdaad nog een ijsbaan ja. Krijg je in een bos he.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dat is idd erg vervelendquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:50 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik dééd voorzichtig, maar het eerste deel van het pad was prima te rijden, geen sneuw of ijs of dat soort zooit meer. Toen ik de bocht om ging lag er opeens wel allemaal ijs, maar toen ik dat zag was het al te laat. Dit keer kon ik er écht niets aan doen![]()
Maar het was inderdaad erg gezellig met Tam gister, en The African Mama's was weer heerlijk![]()
Je bedoelt The Seed? Nee, dan zal je zelf de refreintjes eruit moeten knippenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is dat nummer van net ook zonder rappert verkrijgbaar? Vind het mooie song, leuke muziek alleen dan zo'n blaataap tussendoor is weer jammer....
Bij mijn weten niet...quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is dat nummer van net ook zonder rappert verkrijgbaar? Vind het mooie song, leuke muziek alleen dan zo'n blaataap tussendoor is weer jammer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |