Nou nou... het is een kutplaat maar ik heb Michiel nog steeds hoog zitten hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als iemand die pretendeert een zichzelf serieus nemende dj te zijn dit meent te draaien om luisteraars te houden, vergist ie zich behķķrlijk.
Had dat eerder gezegt, joh!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En ik wil dansen met je en ik wil praten met je ik dansen met je schat ik wil je zuigzoen hebben
Da;s toch nie mn signature, das mn ondertitel!quote:
Schiet je zelf is voor je kop , ben dat overdreven gezeik van je meer dan zat te worden, alleen maar kankerenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra, beetje ziekOf staat er een mongool met een pistool tegen je hoofd om deze C-R-A-P te draaien
Ja ik kwam niet op het woord, sorry.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, Roel, schat, heb je een goed humeurtje vanavond?
[..]
Da;s toch nie mn signature, das mn ondertitel!
Maarruh, hip he?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Goede woordkeus.. maar niet heus.
Kijk mij nou rijmen, maar ik meen het wel.
Jij kunt er ECHT niet bij dat niet iedereen dezelfde mening heeft als jij he Roel? Fascinerend.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Je kunt ook wel es alleen staan in je mening." Tering Veenstra, je meent toch niet serieus dat je dit GOED vindt
Oeh oeh oeh jij brengt me op request-ideeën!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef MichielV het volgende:
[..]
Jij kunt er ECHT niet bij dat niet iedereen dezelfde mening heeft als jij he Roel? Fascinerend.
Dat heb ik ook ja..tis een echte Coldplay intro.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:23 schreef Noortje. het volgende:
Ik denk bij de eerste tonen van Use Somebody altijd dat het Coldplay is.
Vind het eerder zwaar irritant en stemmingdrukkendquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef MichielV het volgende:
[..]
Jij kunt er ECHT niet bij dat niet iedereen dezelfde mening heeft als jij he Roel? Fascinerend.
Nee niet Fascinationquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh jij brengt me op request-ideeën!
toch niet fascination van Alphabeat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh jij brengt me op request-ideeën!
I'm taking back my words.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou de zanger knap zijn? Zo klinkt ie wel. Effe googlen.
Een zanger knap vinden klinken..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
In de MAS-TUR-BA-TION versie welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
toch niet fascination van Alphabeat?
En?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
toch niet fascination van Alphabeat?
Jawel!quote:
Er zit in het refrein ook zo'n BAMbadaBAMbadaBAM geluid/ritme/instrumentendinges in dat Coldplay-achtig aandoet. Weet niet hoe ik het uit moet leggen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef TearSong het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja..tis een echte Coldplay intro.
Tijd voor een topicmove naar KLB?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het eerder zwaar irritant en stemmingdrukkend
vind het prima als iemand is niet leuk vind , maar het gaat af en toe te ver.
Ik vermaak me prima hoor!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:26 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeedenavond![]()
![]()
Kings of Leon als binnenkomer![]()
![]()
![]()
![]()
Het is weer gezellig hier, zie ik?
Hij heeft in het eerste uur al Alphabeat gedraaid!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
Jawel!![]()
Maar Boyfriend is leukerder.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
Jawel!![]()
Maar Boyfriend is leukerder.
* Checkingquote:
Je kent toch wel van die sensuele vrouwenstemmen? Dan klinkt een meid toch ook lekker?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:26 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Een zanger knap vinden klinken..
Ja dat kan hoor!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:26 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Een zanger knap vinden klinken..
Hmmm zal de volgende keer eens even goed luisteren daarnaar, is me nog niet opgevallen tot nu toe.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zit in het refrein ook zo'n BAMbadaBAMbadaBAM geluid/ritme/instrumentendinges in dat Coldplay-achtig aandoet. Weet niet hoe ik het uit moet leggen.
HELL YES.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wanneer kwam je er achter dat het eigenlijk Marc-Marie Huijbregts was?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je kent toch wel van die sensuele vrouwenstemmen? Dan klinkt een meid toch ook lekker?
Nou dan
NCIS moet je gewoon via dvd box kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:30 schreef drummerdude het volgende:
Kan niet kiezen tussen 3FM en NCIS... Beiden
je bent dr stiekem dus tochquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:30 schreef Noortje. het volgende:
Keep keep bleeding love![]()
Zo'n lelijk nummer dat het gewoon leuk is geworden.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wanneer kwam je er achter dat het eigenlijk Marc-Marie Huijbregts was?.
Yay nu kan ik weer lekker slapen.quote:
[..]
want?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je bent dr stiekem dus toch
ohjaIk kom morgen op 3fm
Cidinho E Doca - Rap Das Armasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:31 schreef LeonH het volgende:
ah hier gaan we "gezellig" verder
van wie is dat parapapapappapapapa liedje eigenlijk?
Uhuh maar zometeen dus niet meer want moet verder leren en en en ik wil niet meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je bent dr stiekem dus toch
ohjaIk kom morgen op 3fm
arbeids vitamine plaat aankondigenquote:
kusje eropquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Uhuh maar zometeen dus niet meer want moet verder leren en en en ik wil niet meer.
dankquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Cidinho E Doca - Rap Das Armas
Daar sta ik mee op de foto!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Over lekkere mannen in combi met een heerlijke rauwe stem gesproken: Kelly Jones van de Stereophonics
No way, ik mag niet weer een onvoldoende halen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kusje erop
en anders ga je maar een mailtje naar me typen
[..]
succes morgenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
No way, ik mag niet weer een onvoldoende halen.
Die heb je vast niet digitaal ergens staanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar sta ik mee op de foto!
Sorry, moest even patsen.
heb je geen koptelefoon ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn vriendje zet nu de TV aan... dus geen radio meer...
Ze date nou met feivel1quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
succes morgenmag ik je nog wel bellen om je een welterusten kusje te geven
?
Ik vind het toch zo grappig dat al die Welsh mensen Jones met hun achternaam heten.quote:
Ding is nu echt gaan hemelen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je geen koptelefoon ?
hihiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Euh. Dus we kunnen het account 'Ekdom' veranderen naar 'Jimbo'?.
Wat wordt de kickstart, die je gekozen hebtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihiach 't is maar eenmalig, al; ga ik wel dagelijks proberen een plaat erin te krijgen
dit was de eerste keer dat ik een plaatje opgaf en kreeg gelijk een belletje in de middag of t goed was als ze me zouden bellen om 10:05 morgen
oftewel , allemaal luisteren
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die heb je vast niet digitaal ergens staan
ik date dr irlquote:
dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat wordt de kickstart, die je gekozen hebt
Dat werkwoord staat gewoon in 't woordenboek, hoor. In dit geval is er dus helemaal niets mis mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Goede woordkeus.. maar niet heus.
Kijk mij nou rijmen, maar ik meen het wel.
Succesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihiach 't is maar eenmalig, al; ga ik wel dagelijks proberen een plaat erin te krijgen
dit was de eerste keer dat ik een plaatje opgaf en kreeg gelijk een belletje in de middag of t goed was als ze me zouden bellen om 10:05 morgen
sorry tentamen madness en morgen een dagje niks wat dus uitslapen betekent. Of ik moet al na 2 dagen in het ritme zitten dat ik alweer om 9 uur ofzo wakker benquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik vind het geen fijn woord om te gebruiken als scheldwoord.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat werkwoord staat gewoon in 't woordenboek, hoor. In dit geval is er dus helmaal niets mis mee.
Wat was 't ook alweer, Partysquad? Maar we zijn er allemaal helemaal weg van hier.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:39 schreef TheZapster het volgende:
Welk liedje was het dat Roel zo goed vond?
Sorry kan morgen niet luisteren. Ik heb morgen 2 toetsen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet veelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:39 schreef TheZapster het volgende:
Welk liedje was het dat Roel zo goed vond?
Het woord bestaat al langer dan dat de ziekte een veel voorkomende ziekte was/werdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik vind het geen fijn woord om te gebruiken als scheldwoord.
Jij altijdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
succes morgenmag ik je nog wel bellen om je een welterusten kusje te geven
?
Partysquad is ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat was 't ook alweer, Partysquad? Maar we zijn er allemaal helemaal weg van hier.
Dat kan ik begrijpen. Maar op zich is er niets mis mee om 't zo te gebruiken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik vind het geen fijn woord om te gebruiken als scheldwoord.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 13-01-2009 20:42:49 ]
Weet ook geen andere woord voor , wilde is eerst negatief doen, maar dat dekte de lading nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen. Maar op zich is er niets mis mee om 't zo te gebruiken.
Dat wou ik zelf al typen, maar toen bedacht ik me dat ik ook eens origineel mag zijn. Vandaar dus even geen Ekdom-grapje. Gewoon. Omdat het MOET! (Valt het op dat ik een promo van Geenstijl heb gehoord, ingesproken door mr. Van V? ;-))quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]gemenertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't is dat je een spoiler gemaakt heb
tevensch , jammer dat veel mensen niet luisteren morgendan maar opnemen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
20:42| Duffy - Rain On Your Paradequote:
Lief hč van me?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gemenert
Wissel is msn-adressen uitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gemenert
tevensch , jammer dat veel mensen niet luisteren morgendan maar opnemen
Zeiken misschien?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weet ook geen andere woord voor , wilde is eerst negatief doen, maar dat dekte de lading niet
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
20:40| Kid Crudi Vs Crookers - Day N Nite
met jouquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wissel is msn-adressen uit
je post alleen maar als Noortje er isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:44 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik nu dat ik inmiddels 3fm verslaafd geworden ben (blame Noortje) eindelijk welkom hier
?
Dat is vaker gezegd, FOK! loopt achter.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wissel is msn-adressen uit
je wil nu alleen maar horen dat ik je lief vindquote:
En terecht!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je post alleen maar als Noortje er is
True.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je wil nu alleen maar horen dat ik je lief vind
dat zou je allang moeten weten
dat durf ik nietquote:
Pics?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb nu ook hele nieuwe schoene...die zijn echt heel gaaf
Foto!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb nu ook hele nieuwe schoene...die zijn echt heel gaaf
You wish.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat durf ik nietmisschien dat ik dan nog wel echt een gesprek krijg met dr
![]()
Ik wilde net iets dergelijks typen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Is Roel trouwens officieel beledigd nu, hij heeft niet meer gepost sinds de Partysquad
ik kwam hier om te zeggen dat ik op de radio kwam en zag jou toen postenquote:
Je wilt me gewoon een minderwaardigheidscomplex aanpraten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik kwam hier om te zeggen dat ik op de radio kwam en zag jou toen posten
en en en eeeeeen
ik zit op mn werk oo khier te postenen dan ben jij dr ook niet
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef Timo20 het volgende:
Wat nou? Wall-E slecht?![]()
![]()
![]()
dat blijkt maar weer hoe dom ze zijn, of hoe ze iig. niets van films weten
hadden coen en sander t ook al over vanmiddagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef Timo20 het volgende:
Wat nou? Wall-E slecht?![]()
![]()
![]()
dat blijkt maar weer hoe dom ze zijn, of hoe ze iig. niets van films weten
Sterf.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hadden coen en sander t ook al over vanmiddag
't is dan ook niet echt een super film
ga nou eens lerenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je wilt me gewoon een minderwaardigheidscomplex aanpraten.
Cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je vergeet Jimbo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:49 schreef Cee het volgende:
Oftewel: C&S en m'n nog steeds goede vriendin, cultuurbarbaren.
sure 't is een leuke film maar niet super. Vond Monsters INC , Horton enzo veul tofferderquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
Wall-E is briljant in zijn eenvoud met weinig spraak.
Ik ben bezig hoor!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga nou eens lerenzo niet kom dan maar gewoon op msn en ga ik je afleiden
dat gebeurt wel eens vakerquote:
samen kijkenquote:
Kappen met die slowchat in een slowchat reeksquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:49 schreef Jimbo het volgende:
I like your hooters, i love your ass. How about we meet after class?
idd, hoe kunnen die mensen dat niet een mooie film vinden hehquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:49 schreef Cee het volgende:
Ze kraakten Wall-E af?
Een hele lieve vriendin van me vond 'm ook niks aan. HET ONBEGRIP!
Ze vond het niet leuk dat er bijna geen regel in gezegd werd. Het is toch geniaal dat ze zo'n eenvoudig, zo'n simpel, zo'n mooi verhaal, kunnen uitbeelden in een full-length film, zonder al te veel tekst. Enkel met beelden en zo knap gemaakt. Het is toch gruwelijk moeilijk om zo'n gecompliceerd iets als animatie zo eenvoudig en puur over te laten komen.
Oftewel: C&S en m'n nog steeds goede vriendin, cultuurbarbaren.
quote:
Ik zie de logica niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kappen met die slowchat in een slowchat reeks
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:52 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb goede herinneringen aan dit nummer. Uit mijn wannabegothictijd.![]()
![]()
hihquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kappen met die slowchat in een slowchat reeks
OH MY GOSHHHHJJJ GEEF MIJ DAT!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal ik dan maar eens spullen gaan uitdelen, heb een shitload aan wall-e spul op mn werk gehad en vooral aan kindjes uitgedeeld![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
zwart suede met gouwe randjes....black&gold
Ik heb 'm alleen "geleend" van een andere DJquote:
Nou als je nog wat over hebtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal ik dan maar eens spullen gaan uitdelen, heb een shitload aan wall-e spul op mn werk gehad en vooral aan kindjes uitgedeeld![]()
Ik heb The Incredibles en Cars nog nooit gezien. En en en Monsters Inc. ook nog steeds niet maar die laatste wil ik al heeeeel lang zien, en en en toen wastie laatst op TV en moest ik voor school werken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:55 schreef Jimbo het volgende:
Toy Story (1995) ˇ A Bug's Life (1998) ˇ Toy Story 2 (1999) ˇ Monsters, Inc. (2001) ˇ Finding Nemo (2003) ˇ The Incredibles (2004) ˇ Cars (2006) ˇ
waren trouwens wel vet
en en en EN al die tussenfilmpjes ook
Je vergeet Ratatouille!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:55 schreef Jimbo het volgende:
Toy Story (1995) ˇ A Bug's Life (1998) ˇ Toy Story 2 (1999) ˇ Monsters, Inc. (2001) ˇ Finding Nemo (2003) ˇ The Incredibles (2004) ˇ Cars (2006) ˇ
waren trouwens wel vet
en en en EN al die tussenfilmpjes ook
zal ik es kijken voor jequote:
Iets voor Ekdomquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
zwart suede met gouwe randjes....black&gold
Nee, ik ga dan meer een beetje Ernie'en. Zo van "Gggggghhhiiighhggggiiiihiiihggggggggg".quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet je ook weleens knorren bij het lachen?
mja heb ik expres gedaanquote:
Als echte 3fmfan zeg je.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal ik es kijken voor jeals t goed is heb ik nog wel een pen en een gum van die robot
verder nog iets ? Popcorn die je al 3 weken gegeven moet worden ?
TheZapster ook nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja heb ik expres gedaanook die vond ik niet zo tof , heb t niet zo op kokende ratten
![]()
moet je die niet terug sturen dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Iets voor Ekdom![]()
Paper Planes
Over Ekdom gesproken: iemand geinteresseerd in z`n boek? kreeg vandaag toch de al geannuleerde bestelling van bol.com binnen![]()
MARS
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Dan doe ik het wel weer...
Veenstra! Veenstra!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik ga dan meer een beetje Ernie'en. Zo van "Gggggghhhiiighhggggiiiihiiihggggggggg".
Ik zat een tijdje geleden in Londen in een theater zo te lachen, lag half over m'n stoel. En er zaten twee van die verveelde amerikanen naast me. In de pauze, de ene tegen de ander "So what do you think of the show?" en die ander "Well, it's kinda funny, it's not like ha ha-funny like some people are doing."
Verder voelde ik me helemaal niet aangesproken of zo.
zal eens kijken of ik monsters inc op dvd hebquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb The Incredibles en Cars nog nooit gezien. En en en Monsters Inc. ook nog steeds niet maar die laatste wil ik al heeeeel lang zien, en en en toen wastie laatst op TV en moest ik voor school werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Sowieso rattenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja heb ik expres gedaanook die vond ik niet zo tof , heb t niet zo op kokende ratten
![]()
ik ga es rondkijken wat ik nog heb als ik er ben morgenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou als je nog wat over hebtM'n zoontje van 3 is een grote Wall-E fan
Heeft 'ie van z'n moeder
Denk het wel, maar heb nog geen antwoord gehad op het mailtje dat ik ze heb gestuurdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet je die niet terug sturen dan?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal ik es kijken voor jeals t goed is heb ik nog wel een pen en een gum van die robot
verder nog iets ? Popcorn die je al 3 weken gegeven moet worden ?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Damn... ik val echt bijna om.... zo maar slapen...
Morgen weer een dag?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal eens kijken of ik monsters inc op dvd heb
vind BOO echt te fucking cuteal zie ik alleen boo al ben ik gelijk goed gemoedigd en ga ik knuffelen enzo
en en en voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JONGENS! Ik word aanbeden!![]()
door mij altijdquote:
Als het goed is wel... Althans ik ga er wel van uit dat er morgen weer een dag is. En wel woensdag! Lekker vrij en het breekt zo lekker de weekquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Damn... ik val echt bijna om.... zo maar slapen...
Morgen weer een dag?
... maar tot die tijd een spannend muziekje?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
voor de "nieuwschierigen"
Michiel gaat kijken wat ie voor ons gaat doen
He, ik was wel IETS toezeggelijker dan dat!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
Mr. Rock and Rollquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar tot die tijd een spannend muziekje?
ik vond dat al als een "ja" klinkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:02 schreef MichielV het volgende:
[..]
He, ik was wel IETS toezeggelijker dan dat!
Weltrustenquote:
Ik kan gewoon niet beter krijgen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen matig dat het Jimbo is.
ik kreeg net een kusje van drquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen matig dat het Jimbo is.
Ja poehee nou word ik ook nieuwsgierig. En ik probeerde het nog zo in te houden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
en bedankt , sterf uitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet beter krijgen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en bedankt , sterf uitspeel op de treinbaan enzo
Dat durf ik nu niet meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:04 schreef Cee het volgende:
Heyyy m'n oude schoolgenoten weer!
(jaja mensen, jullie mogen me aanraken)
Ban , doodverwensingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en bedankt , sterf uitspeel op de treinbaan enzo
net als LEAF , erg zondequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Krezip, zo jammer dat ze stoppen
Je bent geweldig!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:02 schreef MichielV het volgende:
[..]
He, ik was wel IETS toezeggelijker dan dat!
ik ben al zolang niet gebant geweestquote:
goed gezegd , de liefde van mij naar jou en de haat van jou naar mijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hij mag dat, we hebben een haat-liefde verhouding.
zal het wel even via msn doorgeven aan Yvonne, die is een slechte bui vandaagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben al zolang niet gebant geweestik ben bang dat ik niet meer weet hoe t voelt
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goed gezegd , de liefde van mij naar jou en de haat van jou naar mij
Jij hebt echt een hekel aan Sjim hč?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal het wel even via msn doorgeven aan Yvonne, die is een slechte bui vandaag
En dan nog alleen liggend in het gras met een drankje en de zon op je gezicht...als muziek op de achtergrondquote:
Oneens, die zanger en afrogast zijn leuk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef TearSong het volgende:
[..]
En dan nog alleen liggend in het gras met een drankje en de zon op je gezicht...als muziek op de achtergrond
*nieuwsgierige hierquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
Tijdens bevrijdingspop utrecht waren ze lekker bezigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef TearSong het volgende:
[..]
En dan nog alleen liggend in het gras met een drankje en de zon op je gezicht...als muziek op de achtergrond
Merk je vanzelf welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
*nieuwsgierige hier*
Wat gaat ie doen?
Ik heb ze op Beatstad gezien...ik geloof dat ze na die kinderband stonden (All Missing Pieces?) en voor de Dijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijdens bevrijdingspop utrecht waren ze lekker bezig
En Kane en Di-rectquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:08 schreef LeonH het volgende:
vind het allebei niks om eerlijk te zijn dus niet veel problemen mee dat ze stoppen.... Nu Roosbeef nog
Muse
* fluistert Supermassive Black Hole
Slaapze!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
Slaap lekker en tot morgen!(Morgen lekker vroeg vrij, 13.30u namelijk :-))
oh tof dan kan ik dr op msn gaan spammenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal het wel even via msn doorgeven aan Yvonne, die is een slechte bui vandaag
Trustenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
Slaap lekker en tot morgen!(Morgen lekker vroeg vrij, 13.30u namelijk :-))
hihi raakte je dr gevoelige puntje maarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sorry, als ik gevoelig puntje geraakt heb
Doet haar vriendje en vriendinnetje vast goed genoegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi raakte je dr gevoelige puntje maar![]()
sorry janneke
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi raakte je dr gevoelige puntje maar![]()
sorry janneke
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Cee het volgende:
Kent een van jullie 'oudjes' nog die opa en oma van de familie Knots? Zo zie ik Noortje en Jimbo over 60 jaar.
die zijn zo tof hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Cee het volgende:
Kent een van jullie 'oudjes' nog die opa en oma van de familie Knots? Zo zie ik Noortje en Jimbo over 60 jaar.
Expand please.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |