Nou als je nog wat over hebtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal ik dan maar eens spullen gaan uitdelen, heb een shitload aan wall-e spul op mn werk gehad en vooral aan kindjes uitgedeeld![]()
Ik heb The Incredibles en Cars nog nooit gezien. En en en Monsters Inc. ook nog steeds niet maar die laatste wil ik al heeeeel lang zien, en en en toen wastie laatst op TV en moest ik voor school werken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:55 schreef Jimbo het volgende:
Toy Story (1995) ˇ A Bug's Life (1998) ˇ Toy Story 2 (1999) ˇ Monsters, Inc. (2001) ˇ Finding Nemo (2003) ˇ The Incredibles (2004) ˇ Cars (2006) ˇ
waren trouwens wel vet
en en en EN al die tussenfilmpjes ook
Je vergeet Ratatouille!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:55 schreef Jimbo het volgende:
Toy Story (1995) ˇ A Bug's Life (1998) ˇ Toy Story 2 (1999) ˇ Monsters, Inc. (2001) ˇ Finding Nemo (2003) ˇ The Incredibles (2004) ˇ Cars (2006) ˇ
waren trouwens wel vet
en en en EN al die tussenfilmpjes ook
zal ik es kijken voor jequote:
Iets voor Ekdomquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
zwart suede met gouwe randjes....black&gold
Nee, ik ga dan meer een beetje Ernie'en. Zo van "Gggggghhhiiighhggggiiiihiiihggggggggg".quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet je ook weleens knorren bij het lachen?
mja heb ik expres gedaanquote:
Als echte 3fmfan zeg je.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal ik es kijken voor jeals t goed is heb ik nog wel een pen en een gum van die robot
verder nog iets ? Popcorn die je al 3 weken gegeven moet worden ?
TheZapster ook nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja heb ik expres gedaanook die vond ik niet zo tof , heb t niet zo op kokende ratten
![]()
moet je die niet terug sturen dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Iets voor Ekdom![]()
Paper Planes
Over Ekdom gesproken: iemand geinteresseerd in z`n boek? kreeg vandaag toch de al geannuleerde bestelling van bol.com binnen![]()
MARS
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Dan doe ik het wel weer...
Veenstra! Veenstra!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik ga dan meer een beetje Ernie'en. Zo van "Gggggghhhiiighhggggiiiihiiihggggggggg".
Ik zat een tijdje geleden in Londen in een theater zo te lachen, lag half over m'n stoel. En er zaten twee van die verveelde amerikanen naast me. In de pauze, de ene tegen de ander "So what do you think of the show?" en die ander "Well, it's kinda funny, it's not like ha ha-funny like some people are doing."
Verder voelde ik me helemaal niet aangesproken of zo.
zal eens kijken of ik monsters inc op dvd hebquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb The Incredibles en Cars nog nooit gezien. En en en Monsters Inc. ook nog steeds niet maar die laatste wil ik al heeeeel lang zien, en en en toen wastie laatst op TV en moest ik voor school werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Sowieso rattenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja heb ik expres gedaanook die vond ik niet zo tof , heb t niet zo op kokende ratten
![]()
ik ga es rondkijken wat ik nog heb als ik er ben morgenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou als je nog wat over hebtM'n zoontje van 3 is een grote Wall-E fan
Heeft 'ie van z'n moeder
Denk het wel, maar heb nog geen antwoord gehad op het mailtje dat ik ze heb gestuurdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet je die niet terug sturen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |