quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en bedankt , sterf uitspeel op de treinbaan enzo
Dat durf ik nu niet meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:04 schreef Cee het volgende:
Heyyy m'n oude schoolgenoten weer!
(jaja mensen, jullie mogen me aanraken)
Ban , doodverwensingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en bedankt , sterf uitspeel op de treinbaan enzo
net als LEAF , erg zondequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Krezip, zo jammer dat ze stoppen
Je bent geweldig!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:02 schreef MichielV het volgende:
[..]
He, ik was wel IETS toezeggelijker dan dat!
ik ben al zolang niet gebant geweestquote:
goed gezegd , de liefde van mij naar jou en de haat van jou naar mijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hij mag dat, we hebben een haat-liefde verhouding.
zal het wel even via msn doorgeven aan Yvonne, die is een slechte bui vandaagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben al zolang niet gebant geweestik ben bang dat ik niet meer weet hoe t voelt
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goed gezegd , de liefde van mij naar jou en de haat van jou naar mij
Jij hebt echt een hekel aan Sjim hè?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal het wel even via msn doorgeven aan Yvonne, die is een slechte bui vandaag
En dan nog alleen liggend in het gras met een drankje en de zon op je gezicht...als muziek op de achtergrondquote:
Oneens, die zanger en afrogast zijn leuk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef TearSong het volgende:
[..]
En dan nog alleen liggend in het gras met een drankje en de zon op je gezicht...als muziek op de achtergrond
*nieuwsgierige hierquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
voor de "nieuwschierigen"
Michiel gaat kijken wat ie voor ons gaat doen
Tijdens bevrijdingspop utrecht waren ze lekker bezigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef TearSong het volgende:
[..]
En dan nog alleen liggend in het gras met een drankje en de zon op je gezicht...als muziek op de achtergrond
Merk je vanzelf welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
*nieuwsgierige hier*
Wat gaat ie doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |