quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal ik es kijken voor jeals t goed is heb ik nog wel een pen en een gum van die robot
verder nog iets ? Popcorn die je al 3 weken gegeven moet worden ?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Damn... ik val echt bijna om.... zo maar slapen...
Morgen weer een dag?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal eens kijken of ik monsters inc op dvd heb
vind BOO echt te fucking cuteal zie ik alleen boo al ben ik gelijk goed gemoedigd en ga ik knuffelen enzo
en en en voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JONGENS! Ik word aanbeden!![]()
door mij altijdquote:
Als het goed is wel... Althans ik ga er wel van uit dat er morgen weer een dag is. En wel woensdag! Lekker vrij en het breekt zo lekker de weekquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Damn... ik val echt bijna om.... zo maar slapen...
Morgen weer een dag?
... maar tot die tijd een spannend muziekje?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
voor de "nieuwschierigen"
Michiel gaat kijken wat ie voor ons gaat doen
He, ik was wel IETS toezeggelijker dan dat!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
Mr. Rock and Rollquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar tot die tijd een spannend muziekje?
ik vond dat al als een "ja" klinkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:02 schreef MichielV het volgende:
[..]
He, ik was wel IETS toezeggelijker dan dat!
Weltrustenquote:
Ik kan gewoon niet beter krijgen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen matig dat het Jimbo is.
ik kreeg net een kusje van drquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen matig dat het Jimbo is.
Ja poehee nou word ik ook nieuwsgierig. En ik probeerde het nog zo in te houden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
en bedankt , sterf uitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet beter krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |