Nou nou... het is een kutplaat maar ik heb Michiel nog steeds hoog zitten hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als iemand die pretendeert een zichzelf serieus nemende dj te zijn dit meent te draaien om luisteraars te houden, vergist ie zich behóórlijk.
Had dat eerder gezegt, joh!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En ik wil dansen met je en ik wil praten met je ik dansen met je schat ik wil je zuigzoen hebben
Da;s toch nie mn signature, das mn ondertitel!quote:
Schiet je zelf is voor je kop , ben dat overdreven gezeik van je meer dan zat te worden, alleen maar kankerenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra, beetje ziekOf staat er een mongool met een pistool tegen je hoofd om deze C-R-A-P te draaien
Ja ik kwam niet op het woord, sorry.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, Roel, schat, heb je een goed humeurtje vanavond?
[..]
Da;s toch nie mn signature, das mn ondertitel!
Maarruh, hip he?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Goede woordkeus.. maar niet heus.
Kijk mij nou rijmen, maar ik meen het wel.
Jij kunt er ECHT niet bij dat niet iedereen dezelfde mening heeft als jij he Roel? Fascinerend.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Je kunt ook wel es alleen staan in je mening." Tering Veenstra, je meent toch niet serieus dat je dit GOED vindt
Oeh oeh oeh jij brengt me op request-ideeën!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef MichielV het volgende:
[..]
Jij kunt er ECHT niet bij dat niet iedereen dezelfde mening heeft als jij he Roel? Fascinerend.
Dat heb ik ook ja..tis een echte Coldplay intro.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:23 schreef Noortje. het volgende:
Ik denk bij de eerste tonen van Use Somebody altijd dat het Coldplay is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |