Vind het eerder zwaar irritant en stemmingdrukkendquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef MichielV het volgende:
[..]
Jij kunt er ECHT niet bij dat niet iedereen dezelfde mening heeft als jij he Roel? Fascinerend.
Nee niet Fascinationquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh jij brengt me op request-ideeën!
toch niet fascination van Alphabeat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh jij brengt me op request-ideeën!
I'm taking back my words.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou de zanger knap zijn? Zo klinkt ie wel. Effe googlen.
Een zanger knap vinden klinken..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
In de MAS-TUR-BA-TION versie welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
toch niet fascination van Alphabeat?
En?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
toch niet fascination van Alphabeat?
Jawel!quote:
Er zit in het refrein ook zo'n BAMbadaBAMbadaBAM geluid/ritme/instrumentendinges in dat Coldplay-achtig aandoet. Weet niet hoe ik het uit moet leggen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef TearSong het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja..tis een echte Coldplay intro.
Tijd voor een topicmove naar KLB?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het eerder zwaar irritant en stemmingdrukkend
vind het prima als iemand is niet leuk vind , maar het gaat af en toe te ver.
Ik vermaak me prima hoor!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:26 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeedenavond![]()
![]()
Kings of Leon als binnenkomer![]()
![]()
![]()
![]()
Het is weer gezellig hier, zie ik?
Hij heeft in het eerste uur al Alphabeat gedraaid!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
Jawel!![]()
Maar Boyfriend is leukerder.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
Jawel!![]()
Maar Boyfriend is leukerder.
* Checkingquote:
Je kent toch wel van die sensuele vrouwenstemmen? Dan klinkt een meid toch ook lekker?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:26 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Een zanger knap vinden klinken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |