Ja dat kan hoor!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:26 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Een zanger knap vinden klinken..
Hmmm zal de volgende keer eens even goed luisteren daarnaar, is me nog niet opgevallen tot nu toe.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zit in het refrein ook zo'n BAMbadaBAMbadaBAM geluid/ritme/instrumentendinges in dat Coldplay-achtig aandoet. Weet niet hoe ik het uit moet leggen.
HELL YES.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou de zanger knap zijn? Zo klinkt ie wel. Effe googlen.
Wanneer kwam je er achter dat het eigenlijk Marc-Marie Huijbregts was?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je kent toch wel van die sensuele vrouwenstemmen? Dan klinkt een meid toch ook lekker?
Nou dan
NCIS moet je gewoon via dvd box kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:30 schreef drummerdude het volgende:
Kan niet kiezen tussen 3FM en NCIS... Beiden
je bent dr stiekem dus tochquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:30 schreef Noortje. het volgende:
Keep keep bleeding love![]()
Zo'n lelijk nummer dat het gewoon leuk is geworden.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wanneer kwam je er achter dat het eigenlijk Marc-Marie Huijbregts was?.
Yay nu kan ik weer lekker slapen.quote:
[..]
want?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je bent dr stiekem dus toch
ohjaIk kom morgen op 3fm
Cidinho E Doca - Rap Das Armasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:31 schreef LeonH het volgende:
ah hier gaan we "gezellig" verder
van wie is dat parapapapappapapapa liedje eigenlijk?
Uhuh maar zometeen dus niet meer want moet verder leren en en en ik wil niet meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je bent dr stiekem dus toch
ohjaIk kom morgen op 3fm
arbeids vitamine plaat aankondigenquote:
kusje eropquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Uhuh maar zometeen dus niet meer want moet verder leren en en en ik wil niet meer.
dankquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Cidinho E Doca - Rap Das Armas
Daar sta ik mee op de foto!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Over lekkere mannen in combi met een heerlijke rauwe stem gesproken: Kelly Jones van de Stereophonics
No way, ik mag niet weer een onvoldoende halen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kusje erop
en anders ga je maar een mailtje naar me typen
[..]
succes morgenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
No way, ik mag niet weer een onvoldoende halen.
Die heb je vast niet digitaal ergens staanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar sta ik mee op de foto!
Sorry, moest even patsen.
heb je geen koptelefoon ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn vriendje zet nu de TV aan... dus geen radio meer...
Ze date nou met feivel1quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
succes morgenmag ik je nog wel bellen om je een welterusten kusje te geven
?
Ik vind het toch zo grappig dat al die Welsh mensen Jones met hun achternaam heten.quote:
Ding is nu echt gaan hemelen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je geen koptelefoon ?
hihiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Euh. Dus we kunnen het account 'Ekdom' veranderen naar 'Jimbo'?.
Wat wordt de kickstart, die je gekozen hebtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihiach 't is maar eenmalig, al; ga ik wel dagelijks proberen een plaat erin te krijgen
dit was de eerste keer dat ik een plaatje opgaf en kreeg gelijk een belletje in de middag of t goed was als ze me zouden bellen om 10:05 morgen
oftewel , allemaal luisteren
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die heb je vast niet digitaal ergens staan
ik date dr irlquote:
dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat wordt de kickstart, die je gekozen hebt
Dat werkwoord staat gewoon in 't woordenboek, hoor. In dit geval is er dus helemaal niets mis mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Goede woordkeus.. maar niet heus.
Kijk mij nou rijmen, maar ik meen het wel.
Succesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihiach 't is maar eenmalig, al; ga ik wel dagelijks proberen een plaat erin te krijgen
dit was de eerste keer dat ik een plaatje opgaf en kreeg gelijk een belletje in de middag of t goed was als ze me zouden bellen om 10:05 morgen
sorry tentamen madness en morgen een dagje niks wat dus uitslapen betekent. Of ik moet al na 2 dagen in het ritme zitten dat ik alweer om 9 uur ofzo wakker benquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik vind het geen fijn woord om te gebruiken als scheldwoord.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat werkwoord staat gewoon in 't woordenboek, hoor. In dit geval is er dus helmaal niets mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |