Wat was 't ook alweer, Partysquad? Maar we zijn er allemaal helemaal weg van hier.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:39 schreef TheZapster het volgende:
Welk liedje was het dat Roel zo goed vond?
Sorry kan morgen niet luisteren. Ik heb morgen 2 toetsen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihiach 't is maar eenmalig, al; ga ik wel dagelijks proberen een plaat erin te krijgen
dit was de eerste keer dat ik een plaatje opgaf en kreeg gelijk een belletje in de middag of t goed was als ze me zouden bellen om 10:05 morgen
oftewel , allemaal luisteren
Niet veelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:39 schreef TheZapster het volgende:
Welk liedje was het dat Roel zo goed vond?
Het woord bestaat al langer dan dat de ziekte een veel voorkomende ziekte was/werdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik vind het geen fijn woord om te gebruiken als scheldwoord.
Jij altijdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
succes morgenmag ik je nog wel bellen om je een welterusten kusje te geven
?
Partysquad is ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat was 't ook alweer, Partysquad? Maar we zijn er allemaal helemaal weg van hier.
Dat kan ik begrijpen. Maar op zich is er niets mis mee om 't zo te gebruiken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik vind het geen fijn woord om te gebruiken als scheldwoord.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 13-01-2009 20:42:49 ]
Weet ook geen andere woord voor , wilde is eerst negatief doen, maar dat dekte de lading nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen. Maar op zich is er niets mis mee om 't zo te gebruiken.
Dat wou ik zelf al typen, maar toen bedacht ik me dat ik ook eens origineel mag zijn. Vandaar dus even geen Ekdom-grapje. Gewoon. Omdat het MOET! (Valt het op dat ik een promo van Geenstijl heb gehoord, ingesproken door mr. Van V? ;-))quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]gemenertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't is dat je een spoiler gemaakt heb
tevensch , jammer dat veel mensen niet luisteren morgendan maar opnemen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
20:42| Duffy - Rain On Your Paradequote:
Lief hč van me?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gemenert
Wissel is msn-adressen uitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gemenert
tevensch , jammer dat veel mensen niet luisteren morgendan maar opnemen
Zeiken misschien?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weet ook geen andere woord voor , wilde is eerst negatief doen, maar dat dekte de lading niet
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
20:40| Kid Crudi Vs Crookers - Day N Nite
met jouquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wissel is msn-adressen uit
je post alleen maar als Noortje er isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:44 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik nu dat ik inmiddels 3fm verslaafd geworden ben (blame Noortje) eindelijk welkom hier
?
Dat is vaker gezegd, FOK! loopt achter.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wissel is msn-adressen uit
je wil nu alleen maar horen dat ik je lief vindquote:
En terecht!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je post alleen maar als Noortje er is
True.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je wil nu alleen maar horen dat ik je lief vind
dat zou je allang moeten weten
dat durf ik nietquote:
Pics?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb nu ook hele nieuwe schoene...die zijn echt heel gaaf
Foto!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb nu ook hele nieuwe schoene...die zijn echt heel gaaf
You wish.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat durf ik nietmisschien dat ik dan nog wel echt een gesprek krijg met dr
![]()
Ik wilde net iets dergelijks typen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Is Roel trouwens officieel beledigd nu, hij heeft niet meer gepost sinds de Partysquad
ik kwam hier om te zeggen dat ik op de radio kwam en zag jou toen postenquote:
Je wilt me gewoon een minderwaardigheidscomplex aanpraten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik kwam hier om te zeggen dat ik op de radio kwam en zag jou toen posten
en en en eeeeeen
ik zit op mn werk oo khier te postenen dan ben jij dr ook niet
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef Timo20 het volgende:
Wat nou? Wall-E slecht?![]()
![]()
![]()
dat blijkt maar weer hoe dom ze zijn, of hoe ze iig. niets van films weten
hadden coen en sander t ook al over vanmiddagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef Timo20 het volgende:
Wat nou? Wall-E slecht?![]()
![]()
![]()
dat blijkt maar weer hoe dom ze zijn, of hoe ze iig. niets van films weten
Sterf.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hadden coen en sander t ook al over vanmiddag
't is dan ook niet echt een super film
ga nou eens lerenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je wilt me gewoon een minderwaardigheidscomplex aanpraten.
Cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je vergeet Jimbo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:49 schreef Cee het volgende:
Oftewel: C&S en m'n nog steeds goede vriendin, cultuurbarbaren.
sure 't is een leuke film maar niet super. Vond Monsters INC , Horton enzo veul tofferderquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
Wall-E is briljant in zijn eenvoud met weinig spraak.
Ik ben bezig hoor!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga nou eens lerenzo niet kom dan maar gewoon op msn en ga ik je afleiden
dat gebeurt wel eens vakerquote:
samen kijkenquote:
Kappen met die slowchat in een slowchat reeksquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:49 schreef Jimbo het volgende:
I like your hooters, i love your ass. How about we meet after class?
idd, hoe kunnen die mensen dat niet een mooie film vinden hehquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:49 schreef Cee het volgende:
Ze kraakten Wall-E af?
Een hele lieve vriendin van me vond 'm ook niks aan. HET ONBEGRIP!
Ze vond het niet leuk dat er bijna geen regel in gezegd werd. Het is toch geniaal dat ze zo'n eenvoudig, zo'n simpel, zo'n mooi verhaal, kunnen uitbeelden in een full-length film, zonder al te veel tekst. Enkel met beelden en zo knap gemaakt. Het is toch gruwelijk moeilijk om zo'n gecompliceerd iets als animatie zo eenvoudig en puur over te laten komen.
Oftewel: C&S en m'n nog steeds goede vriendin, cultuurbarbaren.
quote:
Ik zie de logica niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kappen met die slowchat in een slowchat reeks
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:52 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb goede herinneringen aan dit nummer. Uit mijn wannabegothictijd.![]()
![]()
hihquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kappen met die slowchat in een slowchat reeks
OH MY GOSHHHHJJJ GEEF MIJ DAT!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal ik dan maar eens spullen gaan uitdelen, heb een shitload aan wall-e spul op mn werk gehad en vooral aan kindjes uitgedeeld![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
zwart suede met gouwe randjes....black&gold
Ik heb 'm alleen "geleend" van een andere DJquote:
Nou als je nog wat over hebtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal ik dan maar eens spullen gaan uitdelen, heb een shitload aan wall-e spul op mn werk gehad en vooral aan kindjes uitgedeeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |