Geen idee, heb Barendrecht niet zien spelen. Wedstrijden waren tegelijk. Dus wij tegen Berkum, dan BVV - Jodan Boys en wij tegen Jodan Boys, dan BVV - Berkum. Begreep wel van een jongen van Trainingskampen.nl dat Michael van Dommelen erg goed speelde.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:41 schreef BVO het volgende:
Hoe was Barendrecht eigenlijk, MM? Buiten het feit dat ze die cup natuurlijk wonnen.
Leuk stuk op VoZ, daar schrijven ze Barendrecht wel erg de lucht in. Alsof het binnen enkele jaren een gedegen concurrent van Rijnsburg enzo zou zijn.
Jeroentjequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verder ook te lezen op www.aswh.nl : Jeroen Rijsdijk komend seizoen assistent-trainer van ASWH. Werd tijdens het trainingskamp aan de selectie verteld. Ik vind het erg leuk voor hem en denk dat hij het goed gaat doen!
http://www.aswh.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=714&Itemid=2quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:31 schreef methodmich het volgende:
Overigens later vanavond interessant nieuws van ASWH.
Even aangepastquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:36 schreef methodmich het volgende:
Overzichtje van de oefenduels vandaag, aangezien alles is afgelast:
ASWH - DESK n.n.b.
Katwijk - Jodan Boys 1-1
Quick Boys - Baronie 0-0
IJsselmeervogels - Excelsior Maassluis 4-0
Barendrecht - Roda Boys / Bommelerwaard n.n.b.
FC Lisse - Montfoort 2-2
Gouda - Capelle 0-9
Heerjansdam - NOAD '32 n.n.b.
Vitesse Delft - Noordwijk 1-1
Nee dat niet, zover ik weet. Ik hoorde laatste dat Niek inderdaad wat spelers mee wilde nemen(de namen die jij noemde), vd Heijden wilde echter zelf niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:59 schreef uitje4life het volgende:
Betekent dat wat jij zegt dat hij volgend jaar op de rode kant van de Westmaat speelt?
Hij kan hem denk ik niet met z'n hoofd binnengekopt hebben, want hij kopt volgens mij naar beneden. Misschien dat het zijn schouder of inderdaad de hand was. Verder had vd Belt natuurlijk rood moeten hebben.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:34 schreef methodmich het volgende:
Zo, net gekeken. Mooie beelden hoor, goede goals zaten erbij! Ik vond in die beelden niet blijken dat het hands zou zijn geweest. En Dennis Groot maakt het wel bont, dat een grensrechter hem per sé een hand moet geven.
Nou was toch echt handsquote:Op zondag 25 januari 2009 17:34 schreef methodmich het volgende:
Zo, net gekeken. Mooie beelden hoor, goede goals zaten erbij! Ik vond in die beelden niet blijken dat het hands zou zijn geweest. En Dennis Groot maakt het wel bont, dat een grensrechter hem per sé een hand moet geven.
Jacob? Een geweldige kerel. Heel veel humor, prima voor de sfeer in de groep en gewoon zeer vriendelijk en relaxed. Echt een mooie vent!quote:Op zondag 25 januari 2009 18:08 schreef Lissov het volgende:
Blijft een rare snuiter, die Van den Belt. Hoe is hij in de omgang Methodmich?
maak er maar een grapje van, maar het is toch mooi het verschil tussen een half uur 11 tegen 10 of 11 tegen 11....quote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
En die Van Noord moet gewoon niet in de weg gaan lopen als Jacob gaat uittrappen....
Dat zou eventueel een streep door de rekening zijn voor de Vogels dus!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:04 schreef Lissov het volgende:
Rik Vermeulen heeft gisteren een stage afgewerkt bij NEC!
Ook volgens het QB-forum... bij de transfertombola! En Opschoor en Hartog gingen ook weg bij de Vogels? Tot nu toe dus geen Spakenburgers meer bij de Rooien volgend seizoen.... ben benieuwd of daar geen kritiek op komt. Een aantal jaar geleden hier bij RBB waren er mensen die het niet leuk vonden dat er bijna geen eigen jongens in het eerste speelden....quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zou eventueel een streep door de rekening zijn voor de Vogels dus!
Pierre Tosch volgens IJsselmeervogels.com rond met Quick Boys.
Opschoor is inderdaad geen Spakenburger, toevallig heeft hij wel net een huis gekocht in Spakenburg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:36 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Ook volgens het QB-forum... bij de transfertombola! En Opschoor en Hartog gingen ook weg bij de Vogels? Tot nu toe dus geen Spakenburgers meer bij de Rooien volgend seizoen.... ben benieuwd of daar geen kritiek op komt. Een aantal jaar geleden hier bij RBB waren er mensen die het niet leuk vonden dat er bijna geen eigen jongens in het eerste speelden....
Een BVO...quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef KingRa het volgende:
vd Heijden definitief weg bij Lisse na dit seizoen, bestemming nog onbekend...
Zat er in, maar wel een aderlating voor Lisse. Die raken toch best wel wat spelers kwijt op die manier, hoop dat Lissov en consorten waardige vervangers kunnen vinden!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef KingRa het volgende:
vd Heijden definitief weg bij Lisse na dit seizoen, bestemming nog onbekend...
Van 2 losstaande bronnen dus wie weet. In ieder geval Dennis, de rest was een gerucht.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:29 schreef KingRa het volgende:
Messi en Torres naar Heerjansdam gok ik.
Hoe kom je daarbij F1Bas?
Zou heel raar zijn, Dennis Groot gaf laatst nog aan dat de selectie voor 85 - 95% bij elkaar zou blijven en dat hij zelf voor 99% zeker bleef. Volgens mij heeft Verdonkschot niemand gevraagd om mee te gaan! Maar dat kan natuurlijk altijd nog....quote:Op zondag 1 februari 2009 21:56 schreef F1Bas het volgende:
Dennis groot en nog een paar(oa Kolder) naar Young Boys gok ik.
Er staat helemaal nergens dat de scheidsrechter is belaagd, is ook niet gebeurd. Dus hou je praatjes even voor je. Zeker als je er niet eens bij was...quote:Op maandag 9 februari 2009 09:15 schreef KingRa het volgende:
In het LD van vanmorgen werd geschreven dat de Katwijk 'supporters' zich WEER niet zo netjes hebben gedragen, door de grensrechter te belagen. Daar leren ze het ook echt nooit...
Pardon? Ik heb het ook niet over de scheidsrechter, over de grensrechter. Ik schrijf alleen wat ik heb gelezen, en als jij het stuk in het LD leest, dan zie je het zelf ook. Of niet soms?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:12 schreef Insistor het volgende:
[..]
Er staat helemaal nergens dat de scheidsrechter is belaagd, is ook niet gebeurd. Dus hou je praatjes even voor je. Zeker als je er niet eens bij was...
Waar geef ik de scheids de schuld dan? Of zeg ik dat het niet verdiend is?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:20 schreef uitje4life het volgende:
Achja.... je kan de scheids de schuld geven, maar het was gewoon dikverdiend!
Er is weinig geld geloof ik om een 'categorie' hoger te halen.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:28 schreef methodmich het volgende:
Ondertussen gaat Mo Moudou van Zwaluwen '30 / Henver terug naar FC Lisse. Beetje tevreden mee Lissov?
Klopt, en daar viel eigenlijk niet zo heel veel op af te dingen. Katwijk maakte zelf kansen niet af, had te veel balverlies en zag voor rust QB op voorsprong komen. Toen was het eigenlijk een gelopen zaak.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:24 schreef methodmich het volgende:
Katwijk verliest de derby!
Onyeike, samen met Wilson één van de grootste debielen van het amateurvoetbal.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:58 schreef uitje4life het volgende:
het lijkt er op dat quick boys gewoon niet zonder onyeike kan! Wel veel sfeer, insistor?
En waarom dan? Omdat ze zo goed zijn? Of hebben ze je wat aangedaan?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Onyeike, samen met Wilson één van de grootste debielen van het amateurvoetbal.
Ellebogen, mensen onder de wedstrijd knijpen(Wilson zelfs bijten!), gebaartjes naar het publiek/spelers, hun gedrag naast het veld, wil je nog meer weten?quote:Op zondag 15 februari 2009 09:19 schreef uitje4life het volgende:
[..]
En waarom dan? Omdat ze zo goed zijn? Of hebben ze je wat aangedaan?
Wel jammer, maar zag in de samenvatting inderdaad dat je verhaal klopt. Martha was wel redelijk bezig toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:09 schreef Insistor het volgende:
[..]
Klopt, en daar viel eigenlijk niet zo heel veel op af te dingen. Katwijk maakte zelf kansen niet af, had te veel balverlies en zag voor rust QB op voorsprong komen. Toen was het eigenlijk een gelopen zaak.
Er was vanaf Katwijk kant veel sfeer, ook op achterstand werd het QB-publiek overstemd.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:58 schreef uitje4life het volgende:
het lijkt er op dat quick boys gewoon niet zonder onyeike kan! Wel veel sfeer, insistor?
Volgens mij zit daar een bekende van hem. Maar wel verrassend ja.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:44 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd wie dat dan zouden zijn Insistor!
Wel verrassend trouwens dat Korbee naar Voorschoten gaat.
Dus IJsselmeervogels is geen optie meer voor hem?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:45 schreef Lissov het volgende:
Volgens MIchael van der Laan gaat Rik op zeker naar een BVO
Dick Zwarthoed komt waarschijnlijk terug naar Volendam waar hij voor de zaterdag gaat spelen(heeft alleen nog op zondag bij de amateurs van Volendam gespeelt).quote:Op maandag 16 februari 2009 23:49 schreef KingRa het volgende:
Fantastische voetballer is Zwarthoed, bij praktisch iedere andere hoofdklasser zou ie vaste waarde zijn. Jammer dat hij vertrekt, al is het wel te begrijpen.
Nu ben ik helemaal benieuwd wat v. Roosmalen doet, toch een beetje het maatje van Zwarthoed en ook niet vaak spelend...ik vind hem 1 van de beste en meest complete spelers van het huidige elftal, ik hoop dus echt dat hij blijft.
Zal misschien ook afhangen van een eventueel vertrek van Van Noord naar een BVO?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:49 schreef KingRa het volgende:
Nu ben ik helemaal benieuwd wat v. Roosmalen doet, toch een beetje het maatje van Zwarthoed en ook niet vaak spelend...ik vind hem 1 van de beste en meest complete spelers van het huidige elftal, ik hoop dus echt dat hij blijft.
Messemaker zou ook naar Noordwijk en Lisse kunnen?quote:Julian van Houselt ziet Heerjansdam niet als stap terug
Met zijn aangekondigde overstap van Papendrecht naar Heerjansdam deed Julian van Houselt vorige week heel wat stof opwaaien. Vooral op sportpark Slobbengors. ,,Ik concludeer daar maar uit dat ik de afgelopen jaren belangrijk ben geweest voor Papendrecht,’’ verklaart het ’lijdend voorwerp’ zelf. ,,Maar dat ik dan moet teruglezen en te horen krijg dat ik geen ambities heb, stoort me wel een beetje.’’
JAN-DIRK VERHEY
PAPENDRECHT
Bij de zondag-hoofdklasser zijn de technische staf en het bestuur vooral niet te spreken over het feit dat Van Houselt daar eerder al zijn ja-woord gaf, om vervolgens toch nog te verkassen. ,,Maar dat was al voor de winterstop. Ik snap wel dat ze het niet leuk vinden dat ik daar nu op terugkom, maar het was wel erg vroeg in het seizoen. Waarom ik destijds dan toch ja heb gezegd? Als je dat niet doet, zegt dat je twijfelt, dan krijg je misschien wel te horen dat ze zelf op zoek gaan naar een ander. Dat risico wilde ik ook niet nemen.’’ Van Houselt gaat verder: ,,Het moment om te zeggen dat je ergens anders gaat voetballen is nooit goed gekozen. Als ik over vijf jaar had gezegd dat ik weg zou gaan, dan waren ze nog boos geweest. Maar ik ben niet verplicht om mijn lot voor altijd aan deze trainer te verbinden. Ik ben niet bang dat ik de komende maanden niet meer speel. Ik heb me namelijk altijd kapot gewerkt voor Papendrecht. Dit aanbod van Heerjansdam kon ik gewoon niet aan me voorbij laten gaan, zo simpel is het. Vorig jaar heb ik wel een mooie zaterdag-hoofdklasser afgezegd om bij Papendrecht te blijven en dat wilde ik niet nog een keer. Ik heb er goed over nagedacht en dit lijkt me voor mij de beste keuze.’’
De linkspoot - die op zijn veertiende overstapte van de jeugd van Sliedrecht naar NAC Breda, waar hij het schopte tot het beloftenelftal - bewandelt zo dezelfde route als Danny van Valen een jaar eerder. De 21-jarige Sliedrechter zal in het team van trainer Pippy Pruijmboom als linksback gaan spelen, een rol die hij bij Papendrecht de afgelopen seizoenen met glans vervulde. Het is daarom logisch dat zijn trainer Richard Middelkoop not amused was na het bekendmaken van de ’transfer’. Julian van Houselt is het type Phillip Cocu: nooit echte uitschieters naar boven of beneden, maar wel altijd een ruime voldoende. Een moderne back met diepgang, een prima lange trap in zijn linker en verdedigend sterk. ,,Ik heb ook altijd linksback gestaan. In de vijf jaar dat ik bij NAC speelde, stond ik heel af en toe op het middenveld, maar links achterin is mijn beste positie,’’ aldus de verdediger, momenteel aan zijn derde seizoen bezig bij de roodbroeken. Van Houselt ziet zijn overstap naar sportpark De Molenwei bepaald niet als een degradatie. ,,Dit seizoen werden we met Papendrecht met 4-0 geklopt door Heerjansdam. Ik vind het een goed team, met heel veel individuele kwaliteiten. Ik heb nog nooit op zaterdag gespeeld, dus dat zie ik als een uitdaging. De beleving én het niveau liggen hoger dan op zondag. Bij ons in de afdeling past de helft van de ploegen zich altijd aan aan de tegenstander, op zaterdag wordt veel meer uitgegaan van eigen kracht. Heerjansdam is zeker geen stap terug, zelfs niet als we volgend seizoen één jaartje in de eerste klasse zouden spelen,’’ vindt de vierdejaars CIOS-student in Goes, die niet onder stoelen of banken steekt dat zijn ambities uiteindelijk verder reiken dan Heerjansdam. ,,Ik ben pas 21, dus ik heb nog tijd zat.’’
hoor de ook vn een ingewijde...nog niet zo slecht gespeeld dit seizoenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:41 schreef uitje4life het volgende:
En weer 3 punten! K was er zelf niet bij helaas, maar wat ik gelezen en gehoord heb was dat het niet te best was!
Welke Bram Meurs??quote:Op maandag 23 februari 2009 21:42 schreef KingRa het volgende:
Ik las dat Bram Meurs afgelopen weekend een hartaanval heeft gehad. Hij is gereanimeerd en ligt nog in het ziekenhuis. Heftig hoor...
Nou raar dat ik er nog helemaal niks van heb gehoord al was ik er zaterdag niet bij....staat ook niks op onze .NL of .COMquote:Op maandag 23 februari 2009 21:52 schreef KingRa het volgende:
Zijn er meerdere dan? Oud-speler van VV Noordwijk....
Zie het net ook al, ik schrok me de pleuris....quote:Op maandag 23 februari 2009 22:02 schreef KingRa het volgende:
Laat maar, niet goed gelezen...
Het was niet Bram Meurs maar Bram Marbus.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef uitje4life het volgende:
waar had je dat gelezen? Van Basten en Gullit hebben vanavond ook gekeken, ik hoop dat Marco volgende keer 2x nadenkt voordat hij 'amateuristisch' zegt :p en ook lekker dat Gootjes weer minuten gepakt heeft na een buikspierblessure!
Zat erin, dat Mauris voor problemen zou gaan zorgen...quote:Pereira en Mauris definitief vertrokken bij Heerjansdam
Bryan Pereira en Lennox Mauris zijn per direct vertrokken bij Heerjansdam, hekkensluiter in de hoofdklasse A. De voetballers kregen maandag te horen dat ze voorlopig niet welkom zijn bij het eerste elftal van de Molenweiclub.
ANDRÉ VALK
HEERJANSDAM
Pereira en Mauris besloten daarop Heerjansdam definitief vaarwel te zeggen. In de winterstop hield ook Melvin Boer het al voor gezien.
Trainer Pippy Pruijmboom stelt dat het besluit is genomen door het bestuur. ,,Maar het is duidelijk dat er iets moest gebeuren,’’ verwijst de Dordtse oefenmeester naar de desastreuze 0-2 nederlaag van voorbije zaterdag tegen mede-degradatiekandidaat DOTO.
,,Ze zijn niet uit de selectie gezet en ze móeten ook niet weg, maar de komende weken gebruiken we ze niet bij Heerjansdam 1,’’ zegt voorzitter Janus van Peenen. ,,Wij, bestuur en trainers, zijn van mening dat we met hen de oorlog niet kunnen winnen. We hebben nu jongens nodig die de schouders eronder willen zetten. En ik heb absoluut niets tegen die jongens persoonlijk, ik hoop zelfs nog een biertje met ze te kunnen drinken. Maar ego’s tellen nu even niet, het clubbelang staat voorop. Van zondebokken wil ik niet spreken, maar we moeten ergens beginnen. En zij vielen zaterdag het meest in negatieve zin op.’’
Bryan Pereira peinst er niet over om wederom in het tweede elftal, waar hij eerder dit seizoen ook al naar werd verwezen, te gaan spelen. ,,Heerjansdam is voor mij een gesloten boek,’’ reageert Pereira. ,,Ik vind het belachelijk. Ik ben pas vier duels weer terug bij de groep en daarvan hebben we er twee niet verloren. Ik hoor dat ik zaterdag een slechte warming-up deed, maar dat is onzin. Ik had vanaf de zevende minuut al een half uur warmgelopen, toen ik hoorde dat ik pas na rust hoefde in te vallen. Toen heb ik inderdaad even stil gestaan. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat ik heb laten weten na deze competitie sowieso bij Heerjansdam te vertrekken.’’ Van Peenen ontkent dit laatste: ,,Dat staat helemaal los van ons besluit. Bryan is wisselspeler, dus het zat er wel aan te komen dat hij weg zou gaan.’’
Ook Lennox Mauris peinst er niet over nog bij Heerjansdam terug te keren. ,,Kom nou, ik ben 32 jaar en heb tien jaar ervaring in de hoofdklasse. Dan ga ik echt niet meer in het tweede lopen ballen. Voor Heerjansdam tien andere clubs, voor Lennox tien andere spelers,’’ meldt de ex-verdediger van onder meer Türkiyemspor. ,,En vraag het maar na: als er iemand is die weet wat het is om de mouwen op te stropen, dan ben ik dat wel. Dat verhaal slaat nergens op. Het heeft er gewoon mee te maken dat ik alles recht voor z’n raap zeg. Zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Maar ik ben altijd eerlijk. En bij Heerjansdam kan men niet tegen kritiek. Met name met jongens als Ivan Divkovic en Nicky van der Ent klikt het niet. En zij hebben blijkbaar een streepje voor.’’
Als jullie zo doorgaan worden jullie echt met 2 vingers in de neus zaterdagkampioen, wij spelen echt slecht momenteelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:57 schreef KingRa het volgende:
RBB speelde verre van groots, maar ook dit soort wedstrijden worden simpeltjes gewonnen. Het lijkt me vreselijk om supporter van ARC te zijn, wat een laffe en zwakke ploeg is dat! De slechtste die ik dit seizoen heb gezien, degradatie lijkt me onafwendbaar voor ze....
Zorgelijk is wel dat er een aantal geblesseerden zijn bij RBB, niet de minsten. Bart Freke speelde helemaal niet, Kuhlmann en Van Noord vielen uit. Met deze selectie mag het geen problemen veroorzaken, maar toch...Gootjes is ook al een aantal weken niet present.
Niet genoeg interesse blijkbaar. Maar je mag er als je wilt één openen hoor!quote:Op zondag 1 maart 2009 16:15 schreef Mestras het volgende:
waarom hebben de zondaghoofdklassers geen topics??
Maar we moeten wel zelf eerst winnen dan van Lisse. Altijd lastig.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:46 schreef methodmich het volgende:
Capelle wint volgende week vast niet KingRa, dus scheelt misschien weer een week.
Tsja, die was zeker niet opvallend tegen ons.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:27 schreef methodmich het volgende:
Quick Boys heeft spits Roel de Vries gehaald van Zwaluwen '30 / Henver
Wat doet Cris daar nu weerquote:
Spelen niet altijd, dus gaan het ergens anders proberen. En Chris was het carnavalsbeest, die bleef de meeste dagen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat doet Cris daar nu weer
En Sjoerd en Alex allebei weg? Komen ze te kort?
Nou, we hebben woord gehouden....quote:Op zondag 1 maart 2009 15:46 schreef methodmich het volgende:
Capelle wint volgende week vast niet KingRa, dus scheelt misschien weer een week.
Dit moeten wel recordcijfers worden Scheveningen en IJsselmeervogels zijn een keer met 64 punten kampioen geworden (Katwijk omgerekend in 94/95 ook,ongeslagen).quote:Op zondag 8 maart 2009 09:11 schreef egmo het volgende:
Fclisse was vorig seizoen met 53 punten al kampioen, wel met 3 punten in mindering.
RBB staat nu op 50 punten met nog 8 wedstrijden te gaan. RBB kan dus op maximaal 74 punten komen.
Wat is eigenlijk het record aantal punten tot nu toe ???
Hmm, geen compleet programma de 21e dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:29 schreef uitje4life het volgende:
Afgelaste wedstrijden:
Zaterdag 21 maart
FC Lisse - Katwijk
Scheveningen - Noordwijk
ARC - Heerjansdam
Maandag 13 april
Scheveningen - Katwijk
Capelle - FC Lisse
Door het late inhalen van Capelle zou het dus kunnen betekenen dat RBB kampioen wordt terwijl ze zelf niet spelen..... zou wel heel jammer zijn.
quote:Godwin Falix wordt bij Papendrecht niet alleen speler
CAPELLE AAN DEN IJSSEL - Aanvankelijk was het de bedoeling dat de voetbalvrienden Godwin Falix en Henk Roeland samen de overstap naar ASWH zouden maken. Uiteindelijk verruilt alleen topscorer Roeland komend seizoen Capelle voor de zaterdag-hoofdklasser uit Hendrik-Ido-Ambacht.
,,Nog voordat ASWH met Roeland sprak, had die club mij al een serieuze aanbieding gedaan en waren we feitelijk al akkoord,’’ zegt de 23-jarige Falix. ,,Vervolgens heb ik nooit meer iets gehoord van ASWH. Wat ik persoonlijk wel weer een beetje vaag vind, natuurlijk. Maar het zit ook weer niet in me om er dan ook meteen achteraan te gaan.’’
En dus stond de aanvaller open voor aanbiedingen van andere verenigingen. De vaste invaller van Capelle-trainer René Vermunt sprak zo’n beetje met alle club uit de hoofdklasse A (zaterdag), maar koos uiteindelijk voor het avontuur bij zondag-hoofdklasser Papendrecht.
,,Ik heb een fantastisch gesprek met Rijnsburgse Boys gevoerd. Ik heb verder goede gesprekken gehad met onder meer Katwijk, DOTO en Excelsior Maassluis. Maar het fijnste gevoel had ik toch bij Papendrecht. Van de trainer, Richard Middelkoop, begreep ik dat zijn visie aansluit bij mijn manier van voetballen. Ik kreeg ook de toezegging dat ik zijn eerste spits word.’’
In Papendrecht gaat Falix bovendien met de jeugd aan de slag. ,,Hij gaat individuele techniektraining naar de Wiel Coerver-methode geven,’’ meldt Richard Middelkoop. ,,In principe bij de F’jes en E’tjes. Maar hij kan ook een aantal jongens uit de A- tot en met D-groepen pakken. En bij het eerste elftal krijgt hij eveneens de ruimte. Voor spelers als Jay Luciano en Robert-Jan de Vos kan hij van grote waarde zijn.’’
Falix hoopt volgende maand zijn licentie voor spelersmakelaar te behalen en komt met jonge talenten bij de voetbalschool van Ton Jenner en (de inmiddels vertrokken) Chris Kronshorst. Deze school werkt volgens de puur op techniek gebaseerde visie van Coerver.
,,Het totale pakket dat Papendrecht mij aanbood, zag ik wel zitten. Nogmaals, dat gaf me gewoon een fijn gevoel,’’ vervolgt Falix zelf.
Falix hoefde niet per se weg bij Capelle, maar wilde zelf na twee seizoenen vertrekken van sportpark ’t Slot. ,,Nee, ik heb geen individueel gesprek met René Vermunt gehad over een eventuele toekomst bij de club. Ik heb daarentegen wel met voorzitter Kees Kisjes en technisch manager Bep de Ruiter om de tafel gezeten. Ik heb hen uitgelegd dat ik als voetballer graag zoveel mogelijk wil spelen. En daar kom ik bij Capelle onder Vermunt niet echt aan toe. Ik heb vorig seizoen, geloof ik, 23 van de 26 competitiewedstrijden gespeeld. Daarin heb ik meer assists gegeven dan ik doelpunten heb gemaakt. De samenwerking met Henk Roeland verliep, zelfs zonder onderlinge communicatie, vrijwel altijd vlekkeloos,’’ kan de account-manager zich nog herinneren.
,,Feit is wel, dat het spelletje van Capelle niet het mijne is,’’ vertelt Falix, voormalige voetballer van onder meer FC Dordrecht en het Belgische Berchem Sport.
,,Maar aan de andere kant, als ik in de schoenen van Rene Vermunt zou staan, dan zou Godwin Falix ook bij mij op de bank beginnen. Het elftal doet het immers al een heel seizoen goed. Kijk waar we staan met Capelle (tweede, red). Ook ik zou dan mijn opstelling niet gaan omgooien om Godwin Falix te laten spelen. Ik mag regelmatig invallen van Vermunt. Daar heb ik me inmiddels ook bij neergelegd. Kortom, ik schik me dus in die rol. Ik ben volgens mij ook geen stoorzender binnen de selectie.’’
Dat is nog niet helemaal zeker als je in je mailbox hebt gekeken... er zijn 2 mensen met evenveel punten, dus de eindrangschikking geeft de doorslag!quote:Op zondag 15 maart 2009 17:36 schreef methodmich het volgende:
Geinig voor Ted!
Jacob van den Belt bij de CLM een gesigneerde RBB-bal gewonnen!![]()
Ok, dus de bal komt in ieder geval bij familie vd Belt terecht!quote:Op maandag 16 maart 2009 17:32 schreef methodmich het volgende:
Ben er inmiddels achter en het toeval wil dat Cordobes, de andere kanshebber op de bal, de vader van Jacob van den Belt is.
Zie ik niet gebeuren, zeker niet als verdediger. Maar een voetbalcliché luidt: zeg nooit nooit. Sparta Nijkerk heeft al interesse.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:09 schreef KingRa het volgende:
Verder vernam ik dat Dias ook al weggaat bij Noordwijk, daar is echt een enorme leegloop aan de gang!
ASWH weer in de markt Mikki?
Weet ik (nog) niet maar hij gaat er ook in de buurt wonen dus ik denk prof.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:02 schreef uitje4life het volgende:
zozo, op amateurbasis of echt een profcontract?
Je weet wel wie zei hetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:38 schreef Lissov het volgende:
Is het al rond dan? Ik begreep dat ze hem na zes trainingen nu eerst in een wedstrijd willen zien spelen. En anders zou het wel een fantastische stap voor hem zijn! Kan ie mooi in Malden wonen
Wel, ARC wint door een goal in de 1e minuut met 1-0 van Heerjansdam, dat dus weinig hoop meer zal hebben. Noordwijk pakt een belangrijke zege bij Scheveningen, liefst 1-4. En Katwijk laat de eerste van drie mogelijkheden om zich op plek vier te nestelen liggen door bij Lisse met 4-2 te verliezen. Een goal van eigen helft, begreep ik?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:57 schreef methodmich het volgende:
Vanmiddag interessante inhaalduels. Onderin natuurlijk ARC - Heerjansdam, waar beide teams moeten winnen. ARC dat bij winst Heerjansdam ver onder zich kan laten en kan aanhaken bij plek 12, Heerjansdam dat bij verlies eigenlijk wel gedegradeerd is.
Dan Scheveningen - Noordwijk, welke ploeg kan voorlopig even afstand nemen van plek 12 en lager?
Lisse - Katwijk interessant voor de bovenkant van de ranglijst.
Ruim... ik gok een meter of 60. De 3-1 van De Goede. Katwijk had het verlies verder volledig aan zichzelf te danken. Lisse had duidelijk geen zin, maar de Katwijkers vergaten in de beginfase afstand te nemen en kregen vervolgens het deksel hard op de neus.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een goal van eigen helft, begreep ik?
Uiteraard, wij nemen doorgaans sowieso de complete staf mee naar duels hoor.quote:
Nou, toch zuur uiteindelijk, door de late 1-1.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:32 schreef methodmich het volgende:
Morgen Katwijk - ASWH, belangrijke pot. Hoop Insistor en Hoornes nog even te treffen op de Krom. Zondag kunnen we nabeschouwen, want morgenavond ben ik weg als het goed is. Hopelijk wel met drie punten dan.
Rijden er dan wel bussen?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:10 schreef uitje4life het volgende:
Heerjansdam - Rijnsburgse Boys wordt op 2e paasdag ingehaald! Dus dan zou RBB daar kampioen kunnen worden, net zoals 2 jaar geleden. De penningmeester wrijft denk ik alweer in z'n handen.....
Casper scorenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, toch zuur uiteindelijk, door de late 1-1.
Nog enkele bijzonderheden:
Onno Doeland maakt zijn honderdste in de hoofdklasse
Doeland maakt honderdste goal in hoofdklasse
[ afbeelding ]
Verder gaan Raphael Supusepa van IJsselmeervogels en Mo Messaoudi van Telstar naar FC Lisse
En assistent-trainer Richard Rasens van Excelsior Maassluis is volgens mij bezig een record te vestigen, door voor de derde keer dit seizoen rood te krijgen!!!
Ja inderdaad, het leek wel bewust, alsof ie dacht in de spits te staan!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:44 schreef methodmich het volgende:
Zag dat Lissov ipv een verslag van Lisse - Barendrecht (met curieuze own goal van Van der Laan) een klaagzang heeft geschreven, die zelfs www.hoofdklasse.org heeft gehaald.
Als ik het een beetje goed om mij heen hoor wisselen IJsselmeervogels en Lisse allebei hun slechtste speler met elkaar. Iwan Axwijk naar de Vogels en Supi naar Lisse. Ik kan alleen oordelen over Supusepa en die is inderdaad drama, Axwijk hoor ik ook niks beters over.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verder gaan Raphael Supusepa van IJsselmeervogels en Mo Messaoudi van Telstar naar FC Lisse
Bryan was, voor wat het waard is, enkele jaren terug nog international onder 19 voor Nederland. Barragan is een goed voetballende middenvelder, maar ook met de juiste mentaliteit.quote:Twee nieuwelingen voor ASWH
ASWH heeft wederom twee versterkingen binnen voor volgend seizoen. Sander Barragan en Bryan Brard zullen komend seizoen de kleuren van ASWH gaan verdedigen.
Sander Barragan is een 22-jarige middenvelder, die nu nog uitkomt voor FC Dordrecht. Daar speelt de Rotterdammer, in het verleden ook actief voor SVVSMC, voornamelijk in het beloftenteam. Hij speelde in het seizoen 2007/08 twee wedstrijden in de Jupiler League namens FC Dordrecht.
De 21-jarige Bryan Brard is een oude bekende van ASWH. De jongere broer van huidig eerste elftal-speler Joshua begon in zijn jeugd namelijk met voetballen bij ASWH. Later kwam de Ambachter uit voor Sparta Rotterdam en Vitesse, waar hij dit seizoen in het beloftenteam speelt.
Na Giovanni Klaverweide, Henk Roeland, Antoine Wellens en Wessel de Jager zijn Barragan en Brard de vijfde en zesde nieuwe aanwinst voor het komend seizoen.
Oja, broertje van Joshua, vandaar dat die achternaam me bekend voor kwam.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:01 schreef methodmich het volgende:
Zie
[..]
Bryan was, voor wat het waard is, enkele jaren terug nog international onder 19 voor Nederland.
Komen wij een oude bekende tegen! Vond het een goede keeper, hij speelde in de bekerwedstrijden erg sterk!quote:Michel van Kasteren van Quick zou naar Noordwijk gaan
De scores zijn inmiddels verwerkt MM. Je doet het nog steeds bijzonder goed met een 2e plaats!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:44 schreef methodmich het volgende:
Dan zal ik 13 april wel even Heerjansdam - RBB gaan kijken denk ik.
Trouwens, zijn de inhaalduels van vorige week al verwerkt in de stand van de CLM? Kan er op de site van RBB niets over lezen.
Zag dat Lissov ipv een verslag van Lisse - Barendrecht (met curieuze own goal van Van der Laan) een klaagzang heeft geschreven, die zelfs www.hoofdklasse.org heeft gehaald.
Ja, dit jaar alleen 2x van Lisse (supercup en districtsbeker) en 1x van NEC verloren. Alle andere wedstrijden werden gelijkgespeeld of gewonnen. (4x gelijkgespeeld dit seizoen. Lisse, ASWH, VVSB (beker) en Jong Ajax (oefen))quote:Op woensdag 1 april 2009 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Echt knap van RijnsburgNog steeds zonder nederlaag?
Dat komt wel tegen ons, in de zaterdagcompetitie winnen ze toch nooit van ons.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Echt knap van RijnsburgNog steeds zonder nederlaag?
Ook dat moet een keer gebeurenquote:Op woensdag 1 april 2009 21:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
in de zaterdagcompetitie winnen ze toch nooit van ons.
Ja, klopt. Dit is terug te vinden in ronde 13 (Lisse-Katwijk en Scheveningen -Noordwijk) en ronde 17 (ARC-Heerjansdam). Voor ronde 13 wel op je team 'Voor Winterstop' klikken uiteraard...quote:Op woensdag 1 april 2009 16:57 schreef methodmich het volgende:
KingRa, zijn bij de nieuwe stand ook de scores van de inhaalduels Lisse - Katwijk, ARC - Heerjansdam en Scheveningen - Noordwijk verwerkt??
Ik hoop het niet... Leitoe is in ieder geval niet bang voor Capelle: In een interview in het Leidsch Dagblad geeft hij aan dat als RBB niet in het fysieke spel van Capelle meegaat dat er dan gewoon gewonnen gaat worden. Dus 'gewoon' net als in de thuiswedstrijd spelen. Verder geeft hij ook aan dat het Lisse van vorig jaar en Rijnsburg van dit jaar heel verschillend zijn, maar ook veel overeenkomsten hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:22 schreef methodmich het volgende:
Morgen een interessante speelronde, met de topper Capelle - Rijnsburgse Boys. Eerste nederlaag RBB of??
In theorie mogelijk, maar ik zie Capelle niet 2x verliezen. Bovendien moet RBB eerst maar eens beide wedstrijden zien te winnen...quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:52 schreef methodmich het volgende:
Katwijk heeft zich versterkt met Bas Ent van FC Volendam.
Martijn le Conge na dit seizoen weg bij Capelle.
Morgen een interessante speelronde. Maandag leuke inhaalpotjes en misschien is RBB dan kampioen.
Ach.... Noordwijk maakte alle kansen die ze kregen de eerste helft af. Wel twee knappe goals waren het trouwens! RBB speelde met een geïmproviseerde verdediging, van Noord en Bouma waren geblesseerd. Als RBB in het eerste kwartier ook de kansen had afgemaakt was het al 0-3 geweest denk ik! Wel heel erg veel nepblessures eind tweede helft, behalve die van van Zanten, dat zag er echt slecht uit!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:36 schreef Frankz0rz het volgende:
Noordwijk - RBB 2-2
RBB begint te haperen lijkt het.. Noordwijk
Ja inderdaad, Heerjansdam dat met 4-2 bij Katwijk wint, en Scheveningen dat zomaar 4x in een wedstrijd scoort!quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:26 schreef Pikhoofd het volgende:
Ter Leede wint met 3-0 van Capelle. Ook de uitslagen onderin zijn zeer opvallend
De vierde goal van Heerjansdam werd overigens ook door Valentijn gescoord.quote:Op zondag 12 april 2009 16:02 schreef methodmich het volgende:
Speelronde 15
Katwijk - Heerjansdam 2-4 (0-3)
7. 0-1 Indomar Valentijn 37. 0-2 Mohammed Bensadik 40. 0-3 Indomar Valentijn 56. 1-3 Caspar Kuhlmann 59. 2-3 Danilo Arends 89. 2-4 Kenny Papa
Rood: Marwin Richard (Heerjansdam)
Uitslagen zaterdaghoofdklasse
Ik ben er ook! En ik ben ook benieuwd hoe RBB Heerjansdam aan gaat pakken! Normaal gesproken moeten we daar 'gewoon' winnen natuurlijk.... En ik hoop dat Verdonkschot gelijk met Leitoe start.... Ascencion speelde slecht gisteren, zoals hij speelde lijkt het wel alsof hij met zn hoofd bij een andere club zit. Totaal geen overtuiging! Ik denk zelf ook dat hij weggaat.... Met Ted mee denk ik.quote:Op zondag 12 april 2009 16:35 schreef methodmich het volgende:
Morgen ga ik bij Heerjansdam - Rijnsburgse Boys kijken. Benieuwd of de buren de goede vorm van de laatste twee weken kunnen doortrekken.
Okee, dan heeft VoZ die ook fout dus. Moet je ze ff mailen, dan passen ze het aan.quote:Op zondag 12 april 2009 19:31 schreef Insistor het volgende:
[..]
De vierde goal van Heerjansdam werd overigens ook door Valentijn gescoord.
Was wel een terechte uitslag inderdaad. Overigens begreep ik ook dat het hands was. Wel wat kansen over en weer, RBB raakte de lat voor rust en in de slotfase beide teams nog kansen. Heerjansdam met een lekkere omhaal, zou wat zijn als je die maakt.quote:Op maandag 13 april 2009 18:55 schreef uitje4life het volgende:
Ascencion startte inderdaad niet en viel niet eens in. Goede keus denk ik, Leitoe was af en toe gevaarlijk. Verder nog een 100% kans (ik telde m al eigenlijk) voor Gootjes, maar hij was de bal kwijt en toen hij hem weer gevonden had en schoot, gleed een verdediger de bal weg, volgens mij met de hand en ik stond er vlak achter... Vanaf de 80e minuut ofzo is er eigenlijk niet eens meer gevoetbald, degene die de meeste meters heeft gemaakt in die periode was de verzorger van Heerjansdam.
Wel een redelijk terechte uitslag denk ik. Gelukkig verliest Capelle, en die gaan het zaterdag weer niet makkelijk krijgen, Katwijk heeft bij winst zaterdag goede kans op de periodetitel. Wij krijgen het natuurlijk ook heel lastig, misschien is het maar goed dat we zaterdag een ploeg tegenover ons krijgen die wél wil voetballen, want Heerjansdam, Capelle en Noordwijk wilden dat absoluut niet.
En ik hoorde vanmiddag dat Rik Vermeulen volgend jaar bij Rijnsburgse Boys speelt! Iemand die met ons meereed kent hem (neef van een vriendin o.i.d.) en hoorde dat dus! We wachten het officiële bericht af!
Ja die pop hebben ze al een tijdje, volgens mij sinds de bekerwedstrijd tegen Binnenmaas. Sinds Capelle hebben ze ook die confetti-shooter (die vandaag alle confetti slierten in 1x afschoot). Ze collecteren af en toe tijdens de thuiswedstrijden om dit te kunnen betalen!quote:Op maandag 13 april 2009 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ja, terrasje bij het bier / frisdrank-keetje. Ik zag wel diverse RBB-mannen lopen ja, maar die gingen meer richting veld. Wel leuk ook die opblaasbare pop, zoals ze die ook op WK's wel eens hebben. Het was sowieso druk, ook wel veel Uien volgens mij. Stonden zelfs in de rij bij de kassa, maak je zelden mee.
LOL nee, ik ga naar verhuizen naar Katwijk. Was even benieuwd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:01 schreef Insistor het volgende:
Die zijn dit jaar allebei al geweest en er was inderdaad veel politie bij aanwezig, gereld is er niet in. En als je daarvoor zou willen komen, mag je van mij wegblijven...
Zal eens een keer kijken. Ben wel benieuwd een keer.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:51 schreef uitje4life het volgende:
Dan moet je naar FC Rijnvogels gaan.... Of gewoon lekker bij Rijnsburg komen kijken, nooit echt rellen, behalve a.s. zaterdag als Rijnsburg kampioen kan worden tegen Quick Boys....
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
LOL nee, ik ga naar verhuizen naar Katwijk. Was even benieuwd.
Ben geen Hooligan![]()
![]()
verzaken niet echt, iedereen gaat er wel voor, maar we hebben gewoon wat pech en 3 ploegen gehad die niet willen voetballen... Als dan dingen niet lukken kan je het niet echt verzaken noemen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Rijnsburg aan het verzaken? met gelijkspel en verlies
hmm... dan had diegene die zaterdag meereed het toch verkeerd... Goed voor Lisse, ik zou ook niet weten waar je die bij RBB moet neerzetten trouwensquote:Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef methodmich het volgende:
Logische opbouw natuurlijk, zo werkt Jack graag. Elk jaar doorselecteren, slim het budget wat vergroten (dreigen te vertrekken) en dan weer toppers halen. Qua selectie moet Baswhrendrecht volgend jaar zeker mee gaan doen om de titel denk ik. Zeker als Arjan 100 % fit gaat worden.
Rik Vermeulen blijft trouwens bij FC Lisse, goede zaak voor die club!
Misschien dat je dan gelijk een feestje met ze kan vierenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:43 schreef Bjoro het volgende:
Wij zijn zaterdag vrij, de kans is groot dat ik mijn ex-pupillen Joost en Tim even ga aanmoedigen op Middelmors !
En toch, hoewel we maar 1 tegendoelpunt meer hebben dan Rijnsburg en het dus dikwijls goed dicht zit, zal er daar nog wel wat moeten gebeuren. Zeker Vd Veeke heeft ook niet meer het eeuwige leven.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef methodmich het volgende:
Logische opbouw natuurlijk, zo werkt Jack graag. Elk jaar doorselecteren, slim het budget wat vergroten (dreigen te vertrekken) en dan weer toppers halen. Qua selectie moet Baswhrendrecht volgend jaar zeker mee gaan doen om de titel denk ik. Zeker als Arjan 100 % fit gaat worden.
Rik Vermeulen blijft trouwens bij FC Lisse, goede zaak voor die club!
Ach, je hebt Stolk nog. En er komt vermoedelijk nog een speler van ASWH, al heeft die al een tijdje geen wedstrijden meer gespeeld. Maar zou, mits fit, ook achterin kunnen spelen. En Rutger van der Kleij komt terug van RBC als het goed is.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef BVO het volgende:
[..]
En toch, hoewel we maar 1 tegendoelpunt meer hebben dan Rijnsburg en het dus dikwijls goed dicht zit, zal er daar nog wel wat moeten gebeuren. Zeker Vd Veeke heeft ook niet meer het eeuwige leven.
Slecht voor mij ook... Wel goed dat Valentijn 4x gescoord heeft afgelopen weekend, al had die 4e niet gehoeven van mij..... KingRa weet wel of alles is bijgewerkt, maar je kan natuurlijk ook gewoon op internet kijken hequote:Op donderdag 16 april 2009 17:31 schreef methodmich het volgende:
Nixon Dias is uit de selectie gezet bij Noordwijk na zijn aanvaring met interim-trainer Andries Wendt. Slecht voor mijn CLM! Daarover gesproken, is de stand van de inhaalduels van maandag en ronde 15 van zaterdag al verwerkt?
Zal toch wel in de huldiging betrokken worden ? Ik heb er mede voor gezorgd dat ze zijn hoe ze nu zijn natuurlijkquote:Op woensdag 15 april 2009 22:55 schreef uitje4life het volgende:
Misschien dat je dan gelijk een feestje met ze kan vierenhet draaiboek voor een kampioensfeest staat al op internet!
Dat weet KingRa zeker!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:10 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Slecht voor mij ook... Wel goed dat Valentijn 4x gescoord heeft afgelopen weekend, al had die 4e niet gehoeven van mij..... KingRa weet wel of alles is bijgewerkt, maar je kan natuurlijk ook gewoon op internet kijken he
Haha, en of ik hem ken! Geweldig om daar in rond te rijden!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:29 schreef uitje4life het volgende:
En deze supporter heeft er veel vertrouwen in: http://www.rijnsburgseboys.nl/niks/00015.htm
Ik ken m van gezicht volgens mij wel... jij een idee KingRa? Zo te zien is het aan de Sandtlaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |