abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2009 @ 14:29:20 #176
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_66859733
Afgelaste wedstrijden:

Zaterdag 21 maart
FC Lisse - Katwijk
Scheveningen - Noordwijk
ARC - Heerjansdam

Maandag 13 april
Scheveningen - Katwijk
Capelle - FC Lisse

Door het late inhalen van Capelle zou het dus kunnen betekenen dat RBB kampioen wordt terwijl ze zelf niet spelen..... zou wel heel jammer zijn.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_66862514
Na Benny Kleine en Dwight Krolis, nog een aanwinst voor Katwijk.
Elroy Lammers keert na een jaartje bij het leegstromende FC Lisse weer terug op "De Krom".

Sahadewsing gaat proberen een profcontract te verdienen
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_66865396
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:29 schreef uitje4life het volgende:
Afgelaste wedstrijden:

Zaterdag 21 maart
FC Lisse - Katwijk
Scheveningen - Noordwijk
ARC - Heerjansdam

Maandag 13 april
Scheveningen - Katwijk
Capelle - FC Lisse

Door het late inhalen van Capelle zou het dus kunnen betekenen dat RBB kampioen wordt terwijl ze zelf niet spelen..... zou wel heel jammer zijn.
Hmm, geen compleet programma de 21e dan?

Lammers mooie, maar licht verrassende aanwinst voor Katwijk. Lisse gaat nu Martin van Eeuwijk van Teylingen en Rob Vermeulen van het zondagteam halen zag ik.

Dennis Knüppe gaf aan na dit seizoen bij ASWH te vertrekken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 10 maart 2009 @ 00:04:37 #179
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_66881772
nee, dat afgelaste programma van 31 januari wordt 11 april gespeeld!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:12:06 #180
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_66902727
Jelle Bouma speelt een tweede oefenwedstrijd met een profclub mee! Ditmaal met RKC: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=74863
pi_66902978
Wat denk je, zal hij dat niveau (nog) aankunnen? In de wedstrijden tegen ons vind ik hem nooit bijzonder opvallend eigenlijk.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:27:50 #182
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_66903302
Ik weet het niet.... het is wel al de 2e wedstrijd die hij daar speelt. Kolder en Peter Freke vallen ook nooit zoveel op, maar zijn onmisbaar. Het zou leuk zijn voor hem, minder voor ons! Ik ben wel een fan van hem, zelfde plekkie in het veld en ik denk ook dat ik het net als hij van de werklust moet hebben.
pi_66904068
Bouma is dit seizoen uitgegroeid tot een dragende kracht in het elftal vind ik. ZIjn begin was niet al te best, maar ik vind hem steeds beter worden. Fouten maakt hij zelden (ok, in de wedstrijd tegen ASWH dan wel) en hij staat erg goed te verdedigen. Daarnaast is hij ook een sfeermaker, altijd een grote glimlach om het gezicht...

Een stap naar de profs is hem gegund, voor RBB zou het erg jammer zijn!
Geel-zwart is de baas in Katwijk, al jaren!
pi_66939997
Okee, afwachten voor hem dus. Dan moeten jullie wel een nieuwe back zoeken natuurlijk.

Gavir Breidel van Capelle en Rowan Zechiël van Scheveningen gaan naar XerxesDZB

Glen Schrijvers van Nieuwenhoorn en Ramon Salaz van SHO kiezen voor Excelsior Maassluis

En dit stukje uit AD met Godwin Falix vond ik wel aardig, die was populair zo te lezen.
quote:
Godwin Falix wordt bij Papendrecht niet alleen speler

CAPELLE AAN DEN IJSSEL - Aanvankelijk was het de bedoeling dat de voetbalvrienden Godwin Falix en Henk Roeland samen de overstap naar ASWH zouden maken. Uiteindelijk verruilt alleen topscorer Roeland komend seizoen Capelle voor de zaterdag-hoofdklasser uit Hendrik-Ido-Ambacht.
,,Nog voordat ASWH met Roeland sprak, had die club mij al een serieuze aanbieding gedaan en waren we feitelijk al akkoord,’’ zegt de 23-jarige Falix. ,,Vervolgens heb ik nooit meer iets gehoord van ASWH. Wat ik persoonlijk wel weer een beetje vaag vind, natuurlijk. Maar het zit ook weer niet in me om er dan ook meteen achteraan te gaan.’’

En dus stond de aanvaller open voor aanbiedingen van andere verenigingen. De vaste invaller van Capelle-trainer René Vermunt sprak zo’n beetje met alle club uit de hoofdklasse A (zaterdag), maar koos uiteindelijk voor het avontuur bij zondag-hoofdklasser Papendrecht.

,,Ik heb een fantastisch gesprek met Rijnsburgse Boys gevoerd. Ik heb verder goede gesprekken gehad met onder meer Katwijk, DOTO en Excelsior Maassluis. Maar het fijnste gevoel had ik toch bij Papendrecht. Van de trainer, Richard Middelkoop, begreep ik dat zijn visie aansluit bij mijn manier van voetballen. Ik kreeg ook de toezegging dat ik zijn eerste spits word.’’

In Papendrecht gaat Falix bovendien met de jeugd aan de slag. ,,Hij gaat individuele techniektraining naar de Wiel Coerver-methode geven,’’ meldt Richard Middelkoop. ,,In principe bij de F’jes en E’tjes. Maar hij kan ook een aantal jongens uit de A- tot en met D-groepen pakken. En bij het eerste elftal krijgt hij eveneens de ruimte. Voor spelers als Jay Luciano en Robert-Jan de Vos kan hij van grote waarde zijn.’’

Falix hoopt volgende maand zijn licentie voor spelersmakelaar te behalen en komt met jonge talenten bij de voetbalschool van Ton Jenner en (de inmiddels vertrokken) Chris Kronshorst. Deze school werkt volgens de puur op techniek gebaseerde visie van Coerver.

,,Het totale pakket dat Papendrecht mij aanbood, zag ik wel zitten. Nogmaals, dat gaf me gewoon een fijn gevoel,’’ vervolgt Falix zelf.

Falix hoefde niet per se weg bij Capelle, maar wilde zelf na twee seizoenen vertrekken van sportpark ’t Slot. ,,Nee, ik heb geen individueel gesprek met René Vermunt gehad over een eventuele toekomst bij de club. Ik heb daarentegen wel met voorzitter Kees Kisjes en technisch manager Bep de Ruiter om de tafel gezeten. Ik heb hen uitgelegd dat ik als voetballer graag zoveel mogelijk wil spelen. En daar kom ik bij Capelle onder Vermunt niet echt aan toe. Ik heb vorig seizoen, geloof ik, 23 van de 26 competitiewedstrijden gespeeld. Daarin heb ik meer assists gegeven dan ik doelpunten heb gemaakt. De samenwerking met Henk Roeland verliep, zelfs zonder onderlinge communicatie, vrijwel altijd vlekkeloos,’’ kan de account-manager zich nog herinneren.

,,Feit is wel, dat het spelletje van Capelle niet het mijne is,’’ vertelt Falix, voormalige voetballer van onder meer FC Dordrecht en het Belgische Berchem Sport.

,,Maar aan de andere kant, als ik in de schoenen van Rene Vermunt zou staan, dan zou Godwin Falix ook bij mij op de bank beginnen. Het elftal doet het immers al een heel seizoen goed. Kijk waar we staan met Capelle (tweede, red). Ook ik zou dan mijn opstelling niet gaan omgooien om Godwin Falix te laten spelen. Ik mag regelmatig invallen van Vermunt. Daar heb ik me inmiddels ook bij neergelegd. Kortom, ik schik me dus in die rol. Ik ben volgens mij ook geen stoorzender binnen de selectie.’’
www.thuisuiteten.nl
pi_66975917
Marcel Vondeling verlaat Noordwijk na dit seizoen, bestemming nog onbekend!
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:45:37 #186
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_66977083
Nog een leuke site over de Hoofdklasse gevonden met weetjes en nieuwsberichten! www.hoofdklasse.org
pi_66997182
Gisterenanavond heeft de technische staf overeensteming bereikt met Bennie van Noord die heeft aangegeven de komende 3 seizoenen bij Rijnsburgse Boys te blijven spelen!

De 23-jarige Bennie van Noord kwam aan het begin van dit seizoen, na (prof-) avonturen bij Ajax, AZ en SC Cambuur, naar Rijnsburgse Boys en is niet meer weg te denken uit de verdediging. In zijn contract is wel de clausule opgenomen dat hij weg mag bij interesse van een BVO op eredivisie-niveau en/of de top uit de Jupiler League!

Verder heeft Jelle Bouma geen contract aangeboden gekregen bij RKC Waalwijk, waar hij een proefwedstrijd speelde. Jammer voor hem, maar ik ben er niet rouwig om!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 08:51:38 #188
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_66997636
En Dick Zwarthoed speelt volgend seizoen, zoals men al wel een beetje verwacht had, voor de amateurs van Volendam! Dat meldt de site van de club uit de Hoofdklasse B.

Kevin Wassenaar, afwisselend keeper bij het tweede en reservekeeper bij het eerste verlaat Rijnsburgse Boys na dit seizoen. Ik denk zelf dat Richard van Nieuwkoop hier volgend jaar weer speelt, terug in het dorp
pi_67013192
Drie jaar, wat een bijzonder lange periode voor bij een hoofdklasser!

Ivar van Dinteren zal na dit seizoen ook vertrekken uit Noordwijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_67015220
En zojuist bevestigd, Marco Nijssen naar DOTO.
www.thuisuiteten.nl
pi_67047783
Belangrijke overwinning voor DOTO bij Ter Leede! Ter Leede dat een aardige val op de ranglijst maakt. Verder winnen alle ploegen uit het linkerrijtje ongeveer van ploegen uit het rechterrijtje.

ASWH houdt punten in eigen huis tegen Noordwijk

Vanmiddag heeft ASWH op het eigen sportpark Schildman weer drie punten toegevoegd aan het totaal van dit seizoen. Tegen het tegenvallend presterende Noordwijk, dat met een zeer defensieve tactiek naar Hendrik-Ido-Ambacht was afgereisd, was een goal van Arjan Human na rust genoeg voor een verdiende zege. Hiermee blijft ASWH op koers voor het behalen van een ticket voor de KNVB-beker.

Trainer Willem Leushuis diende zijn formatie in vergelijking met vorige week te wijzigen, want Ferry van Lare kreeg tegen Capelle zijn vierde gele kaart van dit seizoen en was dus geschorst. Stefan van Dam, vorige week ontbrekend wegens ziekte, kon de plaats van Van Lare in nemen. Verder begon Alexander de Jong ten faveure van Dennis Knüppe als nummer tien. Damiën Vereecken was tijdig hersteld van een griepje en kon dus ook gewoon spelen.

In de eerste helft was er weinig spektakel. Dit kwam mede door de bijzonder verdedigende speelwijze die Noordwijk-trainer Andries Wendt, onlangs aangesteld als vervanger van de ontslagen Hein van Heek, had bedacht. Voor voormalig ASWH-doelman Raymon Kuipers stonden liefst vijf verdedigers opgesteld, van wie alleen de andere ex-ASWH'er, Nixon Dias, af en toe nog wat aanvallende impulsen vertoonde. De eenzame spits Joost Leonard vocht voorin een kansloze strijd uit met de goed georganiseerde ASWH-defensie. Tekenend voor het spel van Noordwijk was dat men voor rust slechts één doelpoging ondernam en dit was dan ook nog eens een door Jacob van den Belt simpel gekeerd rollertje van Nixon Dias.

ASWH creëerde voor rust wel enige kansen, maar had het lastig om de defensie van de bezoekers echt uiteen te spelen. In de openingsfase had ASWH daarbij ook enkele keren pech, want Ivar Eltenberg kon de bal na een mooie combinatie met Arjan Human bijvoorbeeld net niet goed meekrijgen om zo een schot of voorzet af te leveren. Toch bleef ASWH steeds geduldig zoeken naar de opening. Dit leverde in de eerste helft een drietal goede kansen op. De eerste was voor Brian Leons, die na een aanval over de rechterflank ineens oog in oog met Raymon Kuipers kwam te staan. De keeper van Noordwijk keerde de inzet van Leons echter, zoals hij even later ook als winnaar uit de bus kwam in een één op één-situatie met Arjan Human. Joshua Brard was na een goede corner van Stefan van Dam in de buurt van de openingstreffer, maar hij kon zijn kopbal net niet genoeg richting meegeven. Ivar Eltenberg probeerde het nog met een schot van buiten het strafschopgebied, nadat hij de bal kreeg uit een hoekschop. Zijn geplaatste poging kon eveneens door Kuipers gestopt worden. Zo eindigde de eerste helft dus zoals die was begonnen.

Na rust bleef ASWH nadrukkelijk op zoek naar de eerste treffer. Een vrije trap van Alex de Jong werd door Leon van Dalen koppend verlengd richting de tweede paal, waar Danny Versluis ondanks een worsteling met een verdediger nog wel kon koppen, maar te zeer werd gehinderd om deze kopstoot richting te geven. Een kopbal van Arjan Human, op aangeven van De Jong, en een uitbraak van de Zeeuw over links, gestopt door Kuipers, leverden ook geen treffer op. Noordwijk, dat al na tien minuten tijd begon te rekken, maakte het vervolgens wel erg bont door binnen een paar minuten twee blessurebehandelingen te vragen.

Met Louis van Kleef inmiddels in de ploeg voor Alex de Jong kreeg ASWH even na het uur wat het verdiende. Van Kleef kon een voorzet van Ivar Eltenberg niet op doel koppen, want er zat net een verdediger voor. Die werkte de bal echter in de voeten van de op de rand van het strafschopgebied wachtende Youri Petrov. De clubtopscorer van ASWH behield het overzicht en speelde de op rechts instormende Brian Leons aan. Die leverde vervolgens een voorzet af op Arjan Human, waarna de spits van ASWH zijn derde goal in zes competitieduels na de winterstop produceerde.

Na die 1-0 moest Noordwijk de defensieve stellingen verlaten. Het leverde een boeiend laatste half uur op, waarin ASWH verzuimde om op de counter de klus voortijdig te klaren, maar ook enkele keren opgelucht mocht ademhalen. Kort na de goal verscheen Joost Leonard immers al vrij voor de uitlopende Jacob van den Belt, maar de lob van de lange spits was niet precies genoeg en eindigde ruim naast. Een treffer van Stefan van Dam werd vervolgens geannuleerd, omdat Youri Petrov voor hij de bal uit een voorzet van Arjan Human teruglegde het speeltuig met de hand raakte. Louis van Kleef kreeg nog een kopkans en Stefan van Dam mikte, nadat hij tot twee keer toe werd vastgehouden en op kracht toch de zestien in kon lopen, nog eens over.

Aan de overkant legde invaller Celcius Grant een vrije trap in de handen van Jacob van den Belt en had de keeper van ASWH een fantastische redding in huis na een kopbal van Nick van Wordragen uit een corner. Leon van Dalen haalde met een knappe sliding een counter via Grant eruit. ASWH liet in de tegenstoot nog enkele mogelijkheden liggen en zag Joshua Brard na een corner nog eens met zijn linkerbeen over de goal schieten. Zo bleef het dus maar 1-0 en daardoor was het tot het einde spannend. Brian Leons leverde op de doellijn dan ook een bijzonder belangrijke redding af, na een kopbal uit een corner. Een goal van Noordwijk werd nog terecht afgekeurd na een flinke duw in de rug van Van den Belt, waarna de scheidsrechter na zeven minuten extra tijd affloot. De Ambachters boekten daardoor een terechte zege en door het puntverlies van Ter Leede stijgt ASWH een plaats in de ranglijst. Over twee weken speelt ASWH in dat kader de belangrijke uitwedstrijd bij Katwijk.

ASWH - Noordwijk 1-0 (0-0)
63. 1-0 Arjan Human
Scheidsrechter: Meems

ASWH: Jacob van den Belt; Damiën Vereecken, Leon van Dalen, Danny Versluis, Ivar Eltenberg; Brian Leons, Joshua Brard, Alexander de Jong (59. Louis van Kleef), Stefan van Dam; Arjan Human en Youri Petrov

Noordwijk: Raymon Kuipers; Kenley Statia, Mathijs de Lange, Nixon Dias, Rian van der Niet, Dwight Krolis; Mitchel Beijersbergen, Nick van Wordragen, Stefan Mertens (73. Celcius Grant); Joost Leonard en Maik van Zanten (54. Ivar van Dinteren)

Morgen update etc.
www.thuisuiteten.nl
pi_67063836
Speeldag 20

ASWH - Noordwijk 1-0 (0-0)
63. 1-0 Arjan Human

Barendrecht - ARC 2-0 (1-0)
4. 1-0 Jeroen van Wetten 58. 2-0 Michael van Dommelen (strafschop)

Capelle - Heerjansdam 3-0 (3-0)
10. 1-0 Henk Roeland 28. 2-0 Gertjan Rothman 33. 3-0 Bob Vermunt

Excelsior Maassluis - Katwijk 1-2 (1-1)
15. 0-1 Sergio Cameron (strafschop) 22. 1-1 Daniël Hensen (eigen doelpunt) 62. 1-2 Quincy van Ommeren

Quick Boys - FC Lisse 2-0 (0-0)
48. 1-0 Benjamin Martha 75. 2-0 Maarten Bak

Rijnsburgse Boys - Scheveningen 3-1 (1-0)
33. 1-0 Menno van Roosmalen 57. 2-0 Peter Freke 60. 2-1 Noël Cabral dos Reis 66. 3-1 Richal Leitoe

Ter Leede - DOTO 1-2 (0-0)
54. 0-1 Onno Doeland 77. 1-1 Sergio Ommel 83. 1-2 Nabieu Kargbo

STAND

1. Rijnsburgse Boys 19-53
2. Capelle 18-40
3. Barendrecht 19-36
4. ASWH 19-33
5. Katwijk 18-31
6. Quick Boys 19-31
7. Ter Leede 19-30
8. FC Lisse 17-22
9. Excelsior Maassluis 19-20
10. DOTO 19-19
11. Noordwijk 18-17
12. Scheveningen 17-13
13. ARC 18-11
14. Heerjansdam 18-8

Topscorers:

1. Sergio Ommel (Ter Leede) 16
2. Henk Roeland (Capelle) 12
3. Onno Doeland (DOTO) 10
=. Peter Freke (Rijnsburgse Boys) 10
=. Arie Jonker (Katwijk) 10

Onno Doeland maakte zijn tiende seizoensgoal voor DOTO en hielp daardoor mee aan de belangrijke zege van zijn ploeg bij Ter Leede

Uitslagen zaterdaghoofdklasse
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 maart 2009 @ 12:51:35 #193
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_67065572
3-1 winst op een zeer verdedigend Scheveningen! Wel opvallend, precies dezelfde doelpuntenmakers als vorige week bij Rijnsburg.... Geen goede wedstrijd, maar wel op de goede momenten het verschil gemaakt!

Ted Verdonkschot werd dinsdag verrast door een groep vrienden van hem. Hij gaat in mei trouwen dus hebben ze Ted meegenomen naar Barcelona voor 3 dagen als vrijgezellenfeest en daar zijn ze naar de wedstrijd van Barcelona tegen Lyon geweest. Hij heeft deze week geen één keer met de selectie getraind maar dat werd allemaal goed opgelost.

Zie ook de foto van de week van VoZ: http://www.voetbalopzater(...)_TedVerdonkschot.jpg
pi_67075729
Geinig voor Ted!

Jacob van den Belt bij de CLM een gesigneerde RBB-bal gewonnen!

Niels van Duijn gaat na een jaar studie weer spelen voor Quick Boys.

Wessel de Jager van DOTO komt naar ASWH.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 maart 2009 @ 18:09:13 #195
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_67076700
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:36 schreef methodmich het volgende:
Geinig voor Ted!

Jacob van den Belt bij de CLM een gesigneerde RBB-bal gewonnen!
Dat is nog niet helemaal zeker als je in je mailbox hebt gekeken... er zijn 2 mensen met evenveel punten, dus de eindrangschikking geeft de doorslag!
pi_67078248
Oh, daar had ik even overheen gelezen. Nou ja, die ander is ook van ASWH, alleen geen idee wie hij is.
www.thuisuiteten.nl
pi_67107359
Ben er inmiddels achter en het toeval wil dat Cordobes, de andere kanshebber op de bal, de vader van Jacob van den Belt is.
www.thuisuiteten.nl
pi_67123226
Zeer goed nieuws is dat Menno van Roosmalen bij RBB blijft. De laatste weken bewijst hij weer dat hij te goed is voor de bank. Echt top!

Wel jammer dat Cairo vertrekt, hij kan voetbal straks niet meer combineren met z'n werk. Dat wordt dus op zoek naar een nieuwe vleugelaanvaller...

Verder vernam ik dat Dias ook al weggaat bij Noordwijk, daar is echt een enorme leegloop aan de gang!
ASWH weer in de markt Mikki?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 07:47:39 #199
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_67125805
quote:
Op maandag 16 maart 2009 17:32 schreef methodmich het volgende:
Ben er inmiddels achter en het toeval wil dat Cordobes, de andere kanshebber op de bal, de vader van Jacob van den Belt is.
Ok, dus de bal komt in ieder geval bij familie vd Belt terecht!

Inderdaad goed dat Menno blijft, men was toch bang dat hij weg zou gaan. Ook Jaap Jan Zandbergen blijft. Hij was dit seizoen terug van een blessure, maar raakte tijdens een invalbeurt al binnen een paar minuten weer geblesseerd. Ik hoop dat we Ascencion kunnen behouden, nu Caïro afwisselend op zaterdag en zondag moet gaan werken.
pi_67175078
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:09 schreef KingRa het volgende:
Verder vernam ik dat Dias ook al weggaat bij Noordwijk, daar is echt een enorme leegloop aan de gang!
ASWH weer in de markt Mikki?
Zie ik niet gebeuren, zeker niet als verdediger. Maar een voetbalcliché luidt: zeg nooit nooit. Sparta Nijkerk heeft al interesse.

Verder zou Barendrecht Rutger van der Kleij gaan halen bij RBC. DOTO heeft interesse in Mike van Gool van Scheveningen, al bestaat de kans dat Mike gewoon blijft daar.

Ruben Muskiet van TOGR heeft zich bij Noordwijk aangemeld om eventueel keeper te worden daar.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')