Klopt, en daar viel eigenlijk niet zo heel veel op af te dingen. Katwijk maakte zelf kansen niet af, had te veel balverlies en zag voor rust QB op voorsprong komen. Toen was het eigenlijk een gelopen zaak.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:24 schreef methodmich het volgende:
Katwijk verliest de derby!
Onyeike, samen met Wilson één van de grootste debielen van het amateurvoetbal.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:58 schreef uitje4life het volgende:
het lijkt er op dat quick boys gewoon niet zonder onyeike kan! Wel veel sfeer, insistor?
En waarom dan? Omdat ze zo goed zijn? Of hebben ze je wat aangedaan?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Onyeike, samen met Wilson één van de grootste debielen van het amateurvoetbal.
Ellebogen, mensen onder de wedstrijd knijpen(Wilson zelfs bijten!), gebaartjes naar het publiek/spelers, hun gedrag naast het veld, wil je nog meer weten?quote:Op zondag 15 februari 2009 09:19 schreef uitje4life het volgende:
[..]
En waarom dan? Omdat ze zo goed zijn? Of hebben ze je wat aangedaan?
Wel jammer, maar zag in de samenvatting inderdaad dat je verhaal klopt. Martha was wel redelijk bezig toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:09 schreef Insistor het volgende:
[..]
Klopt, en daar viel eigenlijk niet zo heel veel op af te dingen. Katwijk maakte zelf kansen niet af, had te veel balverlies en zag voor rust QB op voorsprong komen. Toen was het eigenlijk een gelopen zaak.
Er was vanaf Katwijk kant veel sfeer, ook op achterstand werd het QB-publiek overstemd.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:58 schreef uitje4life het volgende:
het lijkt er op dat quick boys gewoon niet zonder onyeike kan! Wel veel sfeer, insistor?
Volgens mij zit daar een bekende van hem. Maar wel verrassend ja.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:44 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd wie dat dan zouden zijn Insistor!
Wel verrassend trouwens dat Korbee naar Voorschoten gaat.
Dus IJsselmeervogels is geen optie meer voor hem?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:45 schreef Lissov het volgende:
Volgens MIchael van der Laan gaat Rik op zeker naar een BVO
Dick Zwarthoed komt waarschijnlijk terug naar Volendam waar hij voor de zaterdag gaat spelen(heeft alleen nog op zondag bij de amateurs van Volendam gespeelt).quote:Op maandag 16 februari 2009 23:49 schreef KingRa het volgende:
Fantastische voetballer is Zwarthoed, bij praktisch iedere andere hoofdklasser zou ie vaste waarde zijn. Jammer dat hij vertrekt, al is het wel te begrijpen.
Nu ben ik helemaal benieuwd wat v. Roosmalen doet, toch een beetje het maatje van Zwarthoed en ook niet vaak spelend...ik vind hem 1 van de beste en meest complete spelers van het huidige elftal, ik hoop dus echt dat hij blijft.
Zal misschien ook afhangen van een eventueel vertrek van Van Noord naar een BVO?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:49 schreef KingRa het volgende:
Nu ben ik helemaal benieuwd wat v. Roosmalen doet, toch een beetje het maatje van Zwarthoed en ook niet vaak spelend...ik vind hem 1 van de beste en meest complete spelers van het huidige elftal, ik hoop dus echt dat hij blijft.
Messemaker zou ook naar Noordwijk en Lisse kunnen?quote:Julian van Houselt ziet Heerjansdam niet als stap terug
Met zijn aangekondigde overstap van Papendrecht naar Heerjansdam deed Julian van Houselt vorige week heel wat stof opwaaien. Vooral op sportpark Slobbengors. ,,Ik concludeer daar maar uit dat ik de afgelopen jaren belangrijk ben geweest voor Papendrecht,’’ verklaart het ’lijdend voorwerp’ zelf. ,,Maar dat ik dan moet teruglezen en te horen krijg dat ik geen ambities heb, stoort me wel een beetje.’’
JAN-DIRK VERHEY
PAPENDRECHT
Bij de zondag-hoofdklasser zijn de technische staf en het bestuur vooral niet te spreken over het feit dat Van Houselt daar eerder al zijn ja-woord gaf, om vervolgens toch nog te verkassen. ,,Maar dat was al voor de winterstop. Ik snap wel dat ze het niet leuk vinden dat ik daar nu op terugkom, maar het was wel erg vroeg in het seizoen. Waarom ik destijds dan toch ja heb gezegd? Als je dat niet doet, zegt dat je twijfelt, dan krijg je misschien wel te horen dat ze zelf op zoek gaan naar een ander. Dat risico wilde ik ook niet nemen.’’ Van Houselt gaat verder: ,,Het moment om te zeggen dat je ergens anders gaat voetballen is nooit goed gekozen. Als ik over vijf jaar had gezegd dat ik weg zou gaan, dan waren ze nog boos geweest. Maar ik ben niet verplicht om mijn lot voor altijd aan deze trainer te verbinden. Ik ben niet bang dat ik de komende maanden niet meer speel. Ik heb me namelijk altijd kapot gewerkt voor Papendrecht. Dit aanbod van Heerjansdam kon ik gewoon niet aan me voorbij laten gaan, zo simpel is het. Vorig jaar heb ik wel een mooie zaterdag-hoofdklasser afgezegd om bij Papendrecht te blijven en dat wilde ik niet nog een keer. Ik heb er goed over nagedacht en dit lijkt me voor mij de beste keuze.’’
De linkspoot - die op zijn veertiende overstapte van de jeugd van Sliedrecht naar NAC Breda, waar hij het schopte tot het beloftenelftal - bewandelt zo dezelfde route als Danny van Valen een jaar eerder. De 21-jarige Sliedrechter zal in het team van trainer Pippy Pruijmboom als linksback gaan spelen, een rol die hij bij Papendrecht de afgelopen seizoenen met glans vervulde. Het is daarom logisch dat zijn trainer Richard Middelkoop not amused was na het bekendmaken van de ’transfer’. Julian van Houselt is het type Phillip Cocu: nooit echte uitschieters naar boven of beneden, maar wel altijd een ruime voldoende. Een moderne back met diepgang, een prima lange trap in zijn linker en verdedigend sterk. ,,Ik heb ook altijd linksback gestaan. In de vijf jaar dat ik bij NAC speelde, stond ik heel af en toe op het middenveld, maar links achterin is mijn beste positie,’’ aldus de verdediger, momenteel aan zijn derde seizoen bezig bij de roodbroeken. Van Houselt ziet zijn overstap naar sportpark De Molenwei bepaald niet als een degradatie. ,,Dit seizoen werden we met Papendrecht met 4-0 geklopt door Heerjansdam. Ik vind het een goed team, met heel veel individuele kwaliteiten. Ik heb nog nooit op zaterdag gespeeld, dus dat zie ik als een uitdaging. De beleving én het niveau liggen hoger dan op zondag. Bij ons in de afdeling past de helft van de ploegen zich altijd aan aan de tegenstander, op zaterdag wordt veel meer uitgegaan van eigen kracht. Heerjansdam is zeker geen stap terug, zelfs niet als we volgend seizoen één jaartje in de eerste klasse zouden spelen,’’ vindt de vierdejaars CIOS-student in Goes, die niet onder stoelen of banken steekt dat zijn ambities uiteindelijk verder reiken dan Heerjansdam. ,,Ik ben pas 21, dus ik heb nog tijd zat.’’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |