Ja die pop hebben ze al een tijdje, volgens mij sinds de bekerwedstrijd tegen Binnenmaas. Sinds Capelle hebben ze ook die confetti-shooter (die vandaag alle confetti slierten in 1x afschoot). Ze collecteren af en toe tijdens de thuiswedstrijden om dit te kunnen betalen!quote:Op maandag 13 april 2009 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ja, terrasje bij het bier / frisdrank-keetje. Ik zag wel diverse RBB-mannen lopen ja, maar die gingen meer richting veld. Wel leuk ook die opblaasbare pop, zoals ze die ook op WK's wel eens hebben. Het was sowieso druk, ook wel veel Uien volgens mij. Stonden zelfs in de rij bij de kassa, maak je zelden mee.
LOL nee, ik ga naar verhuizen naar Katwijk. Was even benieuwd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:01 schreef Insistor het volgende:
Die zijn dit jaar allebei al geweest en er was inderdaad veel politie bij aanwezig, gereld is er niet in. En als je daarvoor zou willen komen, mag je van mij wegblijven...
Zal eens een keer kijken. Ben wel benieuwd een keer.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:51 schreef uitje4life het volgende:
Dan moet je naar FC Rijnvogels gaan.... Of gewoon lekker bij Rijnsburg komen kijken, nooit echt rellen, behalve a.s. zaterdag als Rijnsburg kampioen kan worden tegen Quick Boys....
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
LOL nee, ik ga naar verhuizen naar Katwijk. Was even benieuwd.
Ben geen Hooligan![]()
![]()
verzaken niet echt, iedereen gaat er wel voor, maar we hebben gewoon wat pech en 3 ploegen gehad die niet willen voetballen... Als dan dingen niet lukken kan je het niet echt verzaken noemen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Rijnsburg aan het verzaken? met gelijkspel en verlies
hmm... dan had diegene die zaterdag meereed het toch verkeerd... Goed voor Lisse, ik zou ook niet weten waar je die bij RBB moet neerzetten trouwensquote:Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef methodmich het volgende:
Logische opbouw natuurlijk, zo werkt Jack graag. Elk jaar doorselecteren, slim het budget wat vergroten (dreigen te vertrekken) en dan weer toppers halen. Qua selectie moet Baswhrendrecht volgend jaar zeker mee gaan doen om de titel denk ik. Zeker als Arjan 100 % fit gaat worden.
Rik Vermeulen blijft trouwens bij FC Lisse, goede zaak voor die club!
Misschien dat je dan gelijk een feestje met ze kan vierenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:43 schreef Bjoro het volgende:
Wij zijn zaterdag vrij, de kans is groot dat ik mijn ex-pupillen Joost en Tim even ga aanmoedigen op Middelmors !
En toch, hoewel we maar 1 tegendoelpunt meer hebben dan Rijnsburg en het dus dikwijls goed dicht zit, zal er daar nog wel wat moeten gebeuren. Zeker Vd Veeke heeft ook niet meer het eeuwige leven.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef methodmich het volgende:
Logische opbouw natuurlijk, zo werkt Jack graag. Elk jaar doorselecteren, slim het budget wat vergroten (dreigen te vertrekken) en dan weer toppers halen. Qua selectie moet Baswhrendrecht volgend jaar zeker mee gaan doen om de titel denk ik. Zeker als Arjan 100 % fit gaat worden.
Rik Vermeulen blijft trouwens bij FC Lisse, goede zaak voor die club!
Ach, je hebt Stolk nog. En er komt vermoedelijk nog een speler van ASWH, al heeft die al een tijdje geen wedstrijden meer gespeeld. Maar zou, mits fit, ook achterin kunnen spelen. En Rutger van der Kleij komt terug van RBC als het goed is.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef BVO het volgende:
[..]
En toch, hoewel we maar 1 tegendoelpunt meer hebben dan Rijnsburg en het dus dikwijls goed dicht zit, zal er daar nog wel wat moeten gebeuren. Zeker Vd Veeke heeft ook niet meer het eeuwige leven.
Slecht voor mij ook... Wel goed dat Valentijn 4x gescoord heeft afgelopen weekend, al had die 4e niet gehoeven van mij..... KingRa weet wel of alles is bijgewerkt, maar je kan natuurlijk ook gewoon op internet kijken hequote:Op donderdag 16 april 2009 17:31 schreef methodmich het volgende:
Nixon Dias is uit de selectie gezet bij Noordwijk na zijn aanvaring met interim-trainer Andries Wendt. Slecht voor mijn CLM! Daarover gesproken, is de stand van de inhaalduels van maandag en ronde 15 van zaterdag al verwerkt?
Zal toch wel in de huldiging betrokken worden ? Ik heb er mede voor gezorgd dat ze zijn hoe ze nu zijn natuurlijkquote:Op woensdag 15 april 2009 22:55 schreef uitje4life het volgende:
Misschien dat je dan gelijk een feestje met ze kan vierenhet draaiboek voor een kampioensfeest staat al op internet!
Dat weet KingRa zeker!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:10 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Slecht voor mij ook... Wel goed dat Valentijn 4x gescoord heeft afgelopen weekend, al had die 4e niet gehoeven van mij..... KingRa weet wel of alles is bijgewerkt, maar je kan natuurlijk ook gewoon op internet kijken he
Haha, en of ik hem ken! Geweldig om daar in rond te rijden!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:29 schreef uitje4life het volgende:
En deze supporter heeft er veel vertrouwen in: http://www.rijnsburgseboys.nl/niks/00015.htm
Ik ken m van gezicht volgens mij wel... jij een idee KingRa? Zo te zien is het aan de Sandtlaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |