In theorie mogelijk, maar ik zie Capelle niet 2x verliezen. Bovendien moet RBB eerst maar eens beide wedstrijden zien te winnen...quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:52 schreef methodmich het volgende:
Katwijk heeft zich versterkt met Bas Ent van FC Volendam.
Martijn le Conge na dit seizoen weg bij Capelle.
Morgen een interessante speelronde. Maandag leuke inhaalpotjes en misschien is RBB dan kampioen.
Ach.... Noordwijk maakte alle kansen die ze kregen de eerste helft af. Wel twee knappe goals waren het trouwens! RBB speelde met een geïmproviseerde verdediging, van Noord en Bouma waren geblesseerd. Als RBB in het eerste kwartier ook de kansen had afgemaakt was het al 0-3 geweest denk ik! Wel heel erg veel nepblessures eind tweede helft, behalve die van van Zanten, dat zag er echt slecht uit!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:36 schreef Frankz0rz het volgende:
Noordwijk - RBB 2-2
RBB begint te haperen lijkt het.. Noordwijk
Ja inderdaad, Heerjansdam dat met 4-2 bij Katwijk wint, en Scheveningen dat zomaar 4x in een wedstrijd scoort!quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:26 schreef Pikhoofd het volgende:
Ter Leede wint met 3-0 van Capelle. Ook de uitslagen onderin zijn zeer opvallend
De vierde goal van Heerjansdam werd overigens ook door Valentijn gescoord.quote:Op zondag 12 april 2009 16:02 schreef methodmich het volgende:
Speelronde 15
Katwijk - Heerjansdam 2-4 (0-3)
7. 0-1 Indomar Valentijn 37. 0-2 Mohammed Bensadik 40. 0-3 Indomar Valentijn 56. 1-3 Caspar Kuhlmann 59. 2-3 Danilo Arends 89. 2-4 Kenny Papa
Rood: Marwin Richard (Heerjansdam)
Uitslagen zaterdaghoofdklasse
Ik ben er ook! En ik ben ook benieuwd hoe RBB Heerjansdam aan gaat pakken! Normaal gesproken moeten we daar 'gewoon' winnen natuurlijk.... En ik hoop dat Verdonkschot gelijk met Leitoe start.... Ascencion speelde slecht gisteren, zoals hij speelde lijkt het wel alsof hij met zn hoofd bij een andere club zit. Totaal geen overtuiging! Ik denk zelf ook dat hij weggaat.... Met Ted mee denk ik.quote:Op zondag 12 april 2009 16:35 schreef methodmich het volgende:
Morgen ga ik bij Heerjansdam - Rijnsburgse Boys kijken. Benieuwd of de buren de goede vorm van de laatste twee weken kunnen doortrekken.
Okee, dan heeft VoZ die ook fout dus. Moet je ze ff mailen, dan passen ze het aan.quote:Op zondag 12 april 2009 19:31 schreef Insistor het volgende:
[..]
De vierde goal van Heerjansdam werd overigens ook door Valentijn gescoord.
Was wel een terechte uitslag inderdaad. Overigens begreep ik ook dat het hands was. Wel wat kansen over en weer, RBB raakte de lat voor rust en in de slotfase beide teams nog kansen. Heerjansdam met een lekkere omhaal, zou wat zijn als je die maakt.quote:Op maandag 13 april 2009 18:55 schreef uitje4life het volgende:
Ascencion startte inderdaad niet en viel niet eens in. Goede keus denk ik, Leitoe was af en toe gevaarlijk. Verder nog een 100% kans (ik telde m al eigenlijk) voor Gootjes, maar hij was de bal kwijt en toen hij hem weer gevonden had en schoot, gleed een verdediger de bal weg, volgens mij met de hand en ik stond er vlak achter... Vanaf de 80e minuut ofzo is er eigenlijk niet eens meer gevoetbald, degene die de meeste meters heeft gemaakt in die periode was de verzorger van Heerjansdam.
Wel een redelijk terechte uitslag denk ik. Gelukkig verliest Capelle, en die gaan het zaterdag weer niet makkelijk krijgen, Katwijk heeft bij winst zaterdag goede kans op de periodetitel. Wij krijgen het natuurlijk ook heel lastig, misschien is het maar goed dat we zaterdag een ploeg tegenover ons krijgen die wél wil voetballen, want Heerjansdam, Capelle en Noordwijk wilden dat absoluut niet.
En ik hoorde vanmiddag dat Rik Vermeulen volgend jaar bij Rijnsburgse Boys speelt! Iemand die met ons meereed kent hem (neef van een vriendin o.i.d.) en hoorde dat dus! We wachten het officiële bericht af!
Ja die pop hebben ze al een tijdje, volgens mij sinds de bekerwedstrijd tegen Binnenmaas. Sinds Capelle hebben ze ook die confetti-shooter (die vandaag alle confetti slierten in 1x afschoot). Ze collecteren af en toe tijdens de thuiswedstrijden om dit te kunnen betalen!quote:Op maandag 13 april 2009 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ja, terrasje bij het bier / frisdrank-keetje. Ik zag wel diverse RBB-mannen lopen ja, maar die gingen meer richting veld. Wel leuk ook die opblaasbare pop, zoals ze die ook op WK's wel eens hebben. Het was sowieso druk, ook wel veel Uien volgens mij. Stonden zelfs in de rij bij de kassa, maak je zelden mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |