Weet ik (nog) niet maar hij gaat er ook in de buurt wonen dus ik denk prof.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:02 schreef uitje4life het volgende:
zozo, op amateurbasis of echt een profcontract?
Je weet wel wie zei hetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:38 schreef Lissov het volgende:
Is het al rond dan? Ik begreep dat ze hem na zes trainingen nu eerst in een wedstrijd willen zien spelen. En anders zou het wel een fantastische stap voor hem zijn! Kan ie mooi in Malden wonen
Wel, ARC wint door een goal in de 1e minuut met 1-0 van Heerjansdam, dat dus weinig hoop meer zal hebben. Noordwijk pakt een belangrijke zege bij Scheveningen, liefst 1-4. En Katwijk laat de eerste van drie mogelijkheden om zich op plek vier te nestelen liggen door bij Lisse met 4-2 te verliezen. Een goal van eigen helft, begreep ik?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:57 schreef methodmich het volgende:
Vanmiddag interessante inhaalduels. Onderin natuurlijk ARC - Heerjansdam, waar beide teams moeten winnen. ARC dat bij winst Heerjansdam ver onder zich kan laten en kan aanhaken bij plek 12, Heerjansdam dat bij verlies eigenlijk wel gedegradeerd is.
Dan Scheveningen - Noordwijk, welke ploeg kan voorlopig even afstand nemen van plek 12 en lager?
Lisse - Katwijk interessant voor de bovenkant van de ranglijst.
Ruim... ik gok een meter of 60. De 3-1 van De Goede. Katwijk had het verlies verder volledig aan zichzelf te danken. Lisse had duidelijk geen zin, maar de Katwijkers vergaten in de beginfase afstand te nemen en kregen vervolgens het deksel hard op de neus.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een goal van eigen helft, begreep ik?
Uiteraard, wij nemen doorgaans sowieso de complete staf mee naar duels hoor.quote:
Nou, toch zuur uiteindelijk, door de late 1-1.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:32 schreef methodmich het volgende:
Morgen Katwijk - ASWH, belangrijke pot. Hoop Insistor en Hoornes nog even te treffen op de Krom. Zondag kunnen we nabeschouwen, want morgenavond ben ik weg als het goed is. Hopelijk wel met drie punten dan.
Rijden er dan wel bussen?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:10 schreef uitje4life het volgende:
Heerjansdam - Rijnsburgse Boys wordt op 2e paasdag ingehaald! Dus dan zou RBB daar kampioen kunnen worden, net zoals 2 jaar geleden. De penningmeester wrijft denk ik alweer in z'n handen.....
Casper scorenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, toch zuur uiteindelijk, door de late 1-1.
Nog enkele bijzonderheden:
Onno Doeland maakt zijn honderdste in de hoofdklasse
Doeland maakt honderdste goal in hoofdklasse
[ afbeelding ]
Verder gaan Raphael Supusepa van IJsselmeervogels en Mo Messaoudi van Telstar naar FC Lisse
En assistent-trainer Richard Rasens van Excelsior Maassluis is volgens mij bezig een record te vestigen, door voor de derde keer dit seizoen rood te krijgen!!!
Ja inderdaad, het leek wel bewust, alsof ie dacht in de spits te staan!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:44 schreef methodmich het volgende:
Zag dat Lissov ipv een verslag van Lisse - Barendrecht (met curieuze own goal van Van der Laan) een klaagzang heeft geschreven, die zelfs www.hoofdklasse.org heeft gehaald.
Als ik het een beetje goed om mij heen hoor wisselen IJsselmeervogels en Lisse allebei hun slechtste speler met elkaar. Iwan Axwijk naar de Vogels en Supi naar Lisse. Ik kan alleen oordelen over Supusepa en die is inderdaad drama, Axwijk hoor ik ook niks beters over.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verder gaan Raphael Supusepa van IJsselmeervogels en Mo Messaoudi van Telstar naar FC Lisse
Bryan was, voor wat het waard is, enkele jaren terug nog international onder 19 voor Nederland. Barragan is een goed voetballende middenvelder, maar ook met de juiste mentaliteit.quote:Twee nieuwelingen voor ASWH
ASWH heeft wederom twee versterkingen binnen voor volgend seizoen. Sander Barragan en Bryan Brard zullen komend seizoen de kleuren van ASWH gaan verdedigen.
Sander Barragan is een 22-jarige middenvelder, die nu nog uitkomt voor FC Dordrecht. Daar speelt de Rotterdammer, in het verleden ook actief voor SVVSMC, voornamelijk in het beloftenteam. Hij speelde in het seizoen 2007/08 twee wedstrijden in de Jupiler League namens FC Dordrecht.
De 21-jarige Bryan Brard is een oude bekende van ASWH. De jongere broer van huidig eerste elftal-speler Joshua begon in zijn jeugd namelijk met voetballen bij ASWH. Later kwam de Ambachter uit voor Sparta Rotterdam en Vitesse, waar hij dit seizoen in het beloftenteam speelt.
Na Giovanni Klaverweide, Henk Roeland, Antoine Wellens en Wessel de Jager zijn Barragan en Brard de vijfde en zesde nieuwe aanwinst voor het komend seizoen.
Oja, broertje van Joshua, vandaar dat die achternaam me bekend voor kwam.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:01 schreef methodmich het volgende:
Zie
[..]
Bryan was, voor wat het waard is, enkele jaren terug nog international onder 19 voor Nederland.
Komen wij een oude bekende tegen! Vond het een goede keeper, hij speelde in de bekerwedstrijden erg sterk!quote:Michel van Kasteren van Quick zou naar Noordwijk gaan
De scores zijn inmiddels verwerkt MM. Je doet het nog steeds bijzonder goed met een 2e plaats!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:44 schreef methodmich het volgende:
Dan zal ik 13 april wel even Heerjansdam - RBB gaan kijken denk ik.
Trouwens, zijn de inhaalduels van vorige week al verwerkt in de stand van de CLM? Kan er op de site van RBB niets over lezen.
Zag dat Lissov ipv een verslag van Lisse - Barendrecht (met curieuze own goal van Van der Laan) een klaagzang heeft geschreven, die zelfs www.hoofdklasse.org heeft gehaald.
Ja, dit jaar alleen 2x van Lisse (supercup en districtsbeker) en 1x van NEC verloren. Alle andere wedstrijden werden gelijkgespeeld of gewonnen. (4x gelijkgespeeld dit seizoen. Lisse, ASWH, VVSB (beker) en Jong Ajax (oefen))quote:Op woensdag 1 april 2009 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Echt knap van RijnsburgNog steeds zonder nederlaag?
Dat komt wel tegen ons, in de zaterdagcompetitie winnen ze toch nooit van ons.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Echt knap van RijnsburgNog steeds zonder nederlaag?
Ook dat moet een keer gebeurenquote:Op woensdag 1 april 2009 21:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
in de zaterdagcompetitie winnen ze toch nooit van ons.
Ja, klopt. Dit is terug te vinden in ronde 13 (Lisse-Katwijk en Scheveningen -Noordwijk) en ronde 17 (ARC-Heerjansdam). Voor ronde 13 wel op je team 'Voor Winterstop' klikken uiteraard...quote:Op woensdag 1 april 2009 16:57 schreef methodmich het volgende:
KingRa, zijn bij de nieuwe stand ook de scores van de inhaalduels Lisse - Katwijk, ARC - Heerjansdam en Scheveningen - Noordwijk verwerkt??
Ik hoop het niet... Leitoe is in ieder geval niet bang voor Capelle: In een interview in het Leidsch Dagblad geeft hij aan dat als RBB niet in het fysieke spel van Capelle meegaat dat er dan gewoon gewonnen gaat worden. Dus 'gewoon' net als in de thuiswedstrijd spelen. Verder geeft hij ook aan dat het Lisse van vorig jaar en Rijnsburg van dit jaar heel verschillend zijn, maar ook veel overeenkomsten hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:22 schreef methodmich het volgende:
Morgen een interessante speelronde, met de topper Capelle - Rijnsburgse Boys. Eerste nederlaag RBB of??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |