Weet ik (nog) niet maar hij gaat er ook in de buurt wonen dus ik denk prof.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:02 schreef uitje4life het volgende:
zozo, op amateurbasis of echt een profcontract?
Je weet wel wie zei hetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:38 schreef Lissov het volgende:
Is het al rond dan? Ik begreep dat ze hem na zes trainingen nu eerst in een wedstrijd willen zien spelen. En anders zou het wel een fantastische stap voor hem zijn! Kan ie mooi in Malden wonen
Wel, ARC wint door een goal in de 1e minuut met 1-0 van Heerjansdam, dat dus weinig hoop meer zal hebben. Noordwijk pakt een belangrijke zege bij Scheveningen, liefst 1-4. En Katwijk laat de eerste van drie mogelijkheden om zich op plek vier te nestelen liggen door bij Lisse met 4-2 te verliezen. Een goal van eigen helft, begreep ik?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:57 schreef methodmich het volgende:
Vanmiddag interessante inhaalduels. Onderin natuurlijk ARC - Heerjansdam, waar beide teams moeten winnen. ARC dat bij winst Heerjansdam ver onder zich kan laten en kan aanhaken bij plek 12, Heerjansdam dat bij verlies eigenlijk wel gedegradeerd is.
Dan Scheveningen - Noordwijk, welke ploeg kan voorlopig even afstand nemen van plek 12 en lager?
Lisse - Katwijk interessant voor de bovenkant van de ranglijst.
Ruim... ik gok een meter of 60. De 3-1 van De Goede. Katwijk had het verlies verder volledig aan zichzelf te danken. Lisse had duidelijk geen zin, maar de Katwijkers vergaten in de beginfase afstand te nemen en kregen vervolgens het deksel hard op de neus.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een goal van eigen helft, begreep ik?
Uiteraard, wij nemen doorgaans sowieso de complete staf mee naar duels hoor.quote:
Nou, toch zuur uiteindelijk, door de late 1-1.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:32 schreef methodmich het volgende:
Morgen Katwijk - ASWH, belangrijke pot. Hoop Insistor en Hoornes nog even te treffen op de Krom. Zondag kunnen we nabeschouwen, want morgenavond ben ik weg als het goed is. Hopelijk wel met drie punten dan.
Rijden er dan wel bussen?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:10 schreef uitje4life het volgende:
Heerjansdam - Rijnsburgse Boys wordt op 2e paasdag ingehaald! Dus dan zou RBB daar kampioen kunnen worden, net zoals 2 jaar geleden. De penningmeester wrijft denk ik alweer in z'n handen.....
Casper scorenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, toch zuur uiteindelijk, door de late 1-1.
Nog enkele bijzonderheden:
Onno Doeland maakt zijn honderdste in de hoofdklasse
Doeland maakt honderdste goal in hoofdklasse
[ afbeelding ]
Verder gaan Raphael Supusepa van IJsselmeervogels en Mo Messaoudi van Telstar naar FC Lisse
En assistent-trainer Richard Rasens van Excelsior Maassluis is volgens mij bezig een record te vestigen, door voor de derde keer dit seizoen rood te krijgen!!!
Ja inderdaad, het leek wel bewust, alsof ie dacht in de spits te staan!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:44 schreef methodmich het volgende:
Zag dat Lissov ipv een verslag van Lisse - Barendrecht (met curieuze own goal van Van der Laan) een klaagzang heeft geschreven, die zelfs www.hoofdklasse.org heeft gehaald.
Als ik het een beetje goed om mij heen hoor wisselen IJsselmeervogels en Lisse allebei hun slechtste speler met elkaar. Iwan Axwijk naar de Vogels en Supi naar Lisse. Ik kan alleen oordelen over Supusepa en die is inderdaad drama, Axwijk hoor ik ook niks beters over.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verder gaan Raphael Supusepa van IJsselmeervogels en Mo Messaoudi van Telstar naar FC Lisse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |