Vooral ook omdat je negatief kan terugdraaien in PSP of PhotoShopquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Electric_Wizard het volgende:
ik vind deze veel schokkender eigenlijk
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Electric_Wizard het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is herman van idols als kindquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:59 schreef hdmedewerker het volgende:
http://www.hyves.nl/fotos(...)os/194587613/0/pm_5/
Deze vind ik nog erger
Die reacties ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:59 schreef hdmedewerker het volgende:
http://www.hyves.nl/fotos(...)os/194587613/0/pm_5/
Deze vind ik nog erger
Ja, en ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:58 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Dat is herman van idols als kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:00 schreef Fok-R het volgende:
Dat deze dan weer meedoet in de strijd voor de meest bekeken foto wekt wel mijn verbazing, alhoewel ik hem ook aanklik.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En jij bent Sherlock?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:58 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Dat is herman van idols als kind
Naar de kanker.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:03 schreef Bomil het volgende:
Die comments op herman's fotoiedereen scheldt met Kanker
waar gaat de wereld naartoe?
Nu moet je je fappen op die pic.quote:
Achteraf zeggen dat je het al wist, te makkelijkquote:
Hij is werkelijk geen spat veranderdquote:
quote:
quote:kapot lelijke kerel, niet normaal gewoon, ik persoonlijk vindt dah echt niet gezond
Woon jij in een grot?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:05 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Achteraf zeggen dat je het al wist, te makkelijk!
quote:wiljereactiebijmefotozetten?:$
wiljereactiebijmefotozetten?:-$ (999)
3 jan, 15:48
zouden jullie ook een reactie bij mijn foto willen zetten dan weet ik wat jullie ervan vinden:-$
Deze foto is vet moooi
Mensen die sarcasme niet inzienquote:
Ja, samen met je moederquote:
Achteraf zeggen dat het sarcastisch was, te makkelijk!quote:
quote:Pien
Pien (445)
zondag, 15:31
NOUNOUU.
MOOI HOOR.
ECHT UN LEKKERDING. :hearteyes:
x NEELTJE EN PIEN.
Hey man terug van een lange ban?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mensen die sarcasme niet inzien![]()
Die is toch vet lekkerquote:
Jep I'm backquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hey man terug van een lange ban?
Mensen die nu nog geen hyves hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:13 schreef Birra het volgende:
Hyves bitches..
Binnenkort ook maar eens hyves maken.
Ik heb myspace.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mensen die nu nog geen hyves hebben_!
Ok myspace mag ook welquote:
WAT!quote:
Waarom wel dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Niet iedereen voelt zich kansloos genoeg om mee te doen aan-wie-heeft-de-meeste-digitale-vrienden-wedstrijd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Was het moeilijk?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wie is die blonde deerne op je plaatje?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:20 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
WAT!
Geen zin om mijn naam te vertellenVragen ze maar op MSN
.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Electric_Wizard het volgende:
[ afbeelding ]
Daar doe ik dan ook niet aan mee, daar geef ik je zelfs groot gelijk in.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:26 schreef Catullus het volgende:
[..]
Niet iedereen voelt zich kansloos genoeg om mee te doen aan-wie-heeft-de-meeste-digitale-vrienden-wedstrijd.
Chimi'squote:
Nah et ging wel opzichquote:
Ik las Pattyquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:30 schreef Teteteterek het volgende:
[ afbeelding ]
prominent lid van de 'buitenlandse jonges zyn knap-hyves'
Een vriendin.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wie is die blonde deerne op je plaatje?
Ik weet niet wat dat is. Google zegt gourmetsaus. Maar ik gok dat je dames bedoeld. De dames die daar doorgaans komen kunnen me eigenlijk geen fuck schelen.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:14 schreef Fok-R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat voor spiegel hij thuis heeft hangen maar..
Google heeft altijd gelijk 14.gifquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is. Google zegt gourmetsaus. Maar ik gok dat je dames bedoeld. De dames die daar doorgaans komen kunnen me eigenlijk geen fuck schelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Wtf, das een kerel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Electric_Wizard het volgende:
[ afbeelding ]
No shit Sherlock!!quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja en trouwens als jou chicks van de leeftijd welke je maar wilt niet kan schelen dan is er wel iest mis met jou
Ehqo is homoIk vind ze er vaak ronduit debiel opstaan. Dat vind ik niet opwindend. Eerst vind ik het lachwekkend, dan bedenk ik me dat ze zichzelf serieus nemen, dan vind ik het meelijwekkend en tenslotte hoop ik dat ze er zelf over tien jaar ook om kunnen lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Din jävla kuk!
Ohja dus omdat er een paar profielen indd breezah zijn is gelijk alles zo ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik vind ze er vaak ronduit debiel opstaan. Dat vind ik niet opwindend. Eerst vind ik het lachwekkend, dan bedenk ik me dat ze zichzelf serieus nemen, dan vind ik het meelijwekkend en tenslotte hoop ik dat ze er zelf over tien jaar ook om kunnen lachen.
F5'en werkt niet, Max 1 view per IP volgens mij, probeer maar zelf te F5'enquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Als ik een foto een hele dag f5 krijg je em ook daar ja
Dat zijn wel de chicks die het interessant vinden om aangesproken door een wildvreemde met overduidelijk seksuele intenties. Het zal best een leuk netwerk-siteje zijn hoor, maar ik heb niet de behoefte om door jan-en-alleman aan mijn kop gezeken te worden omdat ik toevallig ooit eens bij ze in de klas zat ofzo. Bovendien vind het een onprettige manier van communiceren, er zijn betere alternatieven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ohja dus omdat er een paar profielen indd breezah zijn is gelijk alles zo ?![]()
Sorry hoor maar tegenwoordig zou ik geen chick meer weten die geen hyves heeft
quote:
Iemand pest kopen?quote:Mndyy:loveyou: (237)
7 jan, 16:43
jullie pest kopen het is geen mooie foto maar de reacties zijn tog wel ernstig !!
Werkt wel. Maar niet bij je eigen foto. Probeer maar eens bij een ander.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:56 schreef Bomil het volgende:
[..]
F5'en werkt niet, Max 1 view per IP volgens mij, probeer maar zelf te F5'en
Volgensmij begrijp je mij niet helemaal..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat zijn wel de chicks die het interessant vinden om aangesproken door een wildvreemde met overduidelijk seksuele intenties. Het zal best een leuk netwerk-siteje zijn hoor, maar ik heb niet de behoefte om door jan-en-alleman aan mijn kop gezeken te worden omdat ik toevallig ooit eens bij ze in de klas zat ofzo. Bovendien vind het een onprettige manier van communiceren, er zijn betere alternatieven.
Idd, laten we zeggen je hebt met een leuke meid gepraat in een cafe maar moest door omstandigheden weg en hebt haar nummer/msn niet. Zoek je haar even op via hyves en regel je het zoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Volgensmij begrijp je mij niet helemaal..![]()
Ik zie hyves meer als een hulpstuk dan als een middel opzichzelf als je me snapt
Totaal onbekenden aanspreken doe ik ook nooit.
Maar et is wel gewoon heel handig voor als je zeg maar al wel een beetje iemand kent alleen je hebt nog niet haar 06/msn etc
wat is onurs hyves dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:00 schreef Florian_ het volgende:
Eigenlijk moeten we zorgen dat Onur in die lijst komt staan, waardoor hij nog beroemder wordt
Komt ie op RTL boulevard en dan gaan ze hem interviewen over hoe z'n handicap is ontstaan
Jij snapt mijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:08 schreef mirved het volgende:
[..]
Idd, laten we zeggen je hebt met een leuke meid gepraat in een cafe maar moest door omstandigheden weg en hebt haar nummer/msn niet. Zoek je haar even op via hyves en regel je het zo
Waar zie je mij dat zeggen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:08 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Achteraf zeggen dat het sarcastisch was, te makkelijk!
Waarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef steeg het volgende:
haha moet je lezen, er staat per ongeluk!!
En wie ben jij?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:08 schreef hermanberghuis het volgende:
Grappig dat ik mezelf weer tegen kom op Fok. Ik ben trouwens ook lid van de Fokhyve.
Ik laat me letterlijk uitschelden op hyves. Word je sterk van. Ik probeer alleen zoveel mogelijk reclame te verwijderen, dat heeft namelijk toch niks met mij te maken. Door verder vrijwel alle reactie te laten staan bij o.a foto's, krijg je volgens mij wel een reeel beeld hoe mensen kunnen zijn.
Offtopic: Ik werd een jaar of 5 geleden na mijn idols 2 auditie. Hier op fok behoorlijk door het slijk gehaald, dus ik ben wel wat gewend
Bekijk deze ook eens:
http://www.hyves.nl/fotos/mostrespect/alltime/
http://www.hyves.nl/fotos/mostreaction/alltime/
Helder licht.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hmm, misschien voortaan maar eerst wat lezen voor ik reageer
Het werkt sinds een paar dagen ook bij eigen foto's zie ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Werkt wel. Maar niet bij je eigen foto. Probeer maar eens bij een ander.
breezer jongetjes met zo'n afgezakte spijkerbroekquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:30 schreef Teteteterek het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:19 schreef hermanberghuis het volgende:
Lees mijn nickname: hermanberghuis -> http://hermanberghuis.hyves.nl -> http://nl.wikipedia.org/wiki/Herman_Berghuis
nee hij werkt daar in zo'n kiosk winkeltjequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waarom heeft herman trouwens bij "spots " centraal station amsterdam staan ...![]()
Verkoopt ie zn kontje daar ofzo?
Een aandachtsgeil mannetje. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:19 schreef hermanberghuis het volgende:
Lees mijn nickname: hermanberghuis -> http://hermanberghuis.hyves.nl -> http://nl.wikipedia.org/wiki/Herman_Berghuis
serieusquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:27 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
nee hij werkt daar in zo'n kiosk winkeltje
WTFquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Electric_Wizard het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik je gisteren niet gewaarschuwd beter je best te doen. Niks van te zienquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Shit ik was net iets te laat![]()
Anders stond er nu KK![]()
: D BWOAHA
Sorry, het ging per ongeluk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja in het algemeen: Die "per ongeluk" reacties hebben we nu wel gehad. Lijkt wel een kleuterschool hier af en toe![]()
Ik dacht dat dat alleen over mijn topics gingquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had ik je gisteren niet gewaarschuwd beter je best te doen. Niks van te zien![]()
Goud is dus echt voor kampers hequote:
Gouden pluggen voor in je versterker dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goud is dus echt voor kampers he![]()
Wanneer mijn vriendin ooit een gouden ring, oorbel of horloge omheeft knip ik hem er persoonlijk af met de heggenschaar.
Hehe pwndquote:
Die reacties daaronder zijn erg!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
Je zuo maar bij zo iemand in de klas hebben gezeten![]()
De wereld is hardquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:00 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Die reacties daaronder zijn erg!
9 van de 10 BrEeZaHs gaat tegenwoordig met getuite lippen op de zelfgemaakte, overbelichte webcam-foto's. Ik snap daar nog steeds de clu niet van, maar goed.quote:
Dan maken ze een tweede account waarmee ze 1123908123123x op hun eigen foto op hun eerste account klikken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
Volgens mij komt het niet eens bij de telling als je er zelf op klikt.
Maar dat is vast al gezegd.
Wie herkent?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Electric_Wizard het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft hem zelf geplaatst, dat is nog het ergste...anders vond ik het pure kindermishandeling dat iemand zo'n foto plaatst...quote:
Tjsa... alles voor wat aandachtquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:50 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelf geplaatst, dat is nog het ergste...anders vond ik het pure kindermishandeling dat iemand zo'n foto plaatst...
Hij lijkt op...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:30 schreef Teteteterek het volgende:
[ afbeelding ]
Die patricia heeft meer vriendjes dan ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:12 schreef Chrrris het volgende:
Oke, via die site kwam ik bij Nicolette van Dam' terecht: http://nicolettevandam1.hyves.nl/
Oh mijn god, die reactie van Patricia vandaag om 16:47 ;'(
HHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:12 schreef Chrrris het volgende:
Oke, via die site kwam ik bij Nicolette van Dam' terecht: http://nicolettevandam1.hyves.nl/
Die slechte photoshoots zijn ook echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:16 schreef Goofisch het volgende:
krijg nou wat. me basisschool klasgenootje staat nummer 4.
[ afbeelding ]
Denk die ken ik![]()
het touw om z'n nek ontbreekt, dat zou het plaatje precies doen kloppen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:30 schreef Teteteterek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze anders ook welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!
moet je nu zien.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:12 schreef Chrrris het volgende:
en dat krabbelt Koos Schouten:quote:hallo Nicolette jij ook bedankt voor de uitnodiging ik wens je nog een hele fijne week xxx
quote:Hallo Lieverd,
Na lekker te hebben uitgeslapen en gezellig met mijn moeder koffie te hebben gedronken.
Ga ik nog even gezellig krabbelen, voordat ik weer aan de studie ga.
Lieve groetjes
Patricia
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Hij lijkt op...
[ afbeelding ]
linkquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:42 schreef Wesleyz het volgende:
Lol een van mijn foto's is ook deze best bekeken maar dan nummer 10 ofzo van deze week
Denkje nou echt dat mensen zichzelf gaan aanklikken zovaak ?
die reactiesquote:
dat ben ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:02 schreef wise het volgende:
[..]
die reacties
Die gast ziet er uit als een verslaafde
[ [url=
Winne.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:59 schreef Batsiaan het volgende:
Bij dat plaatje wat 6 miljoen bekeken is, check die comments![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze [ afbeelding ] Staat er zon 200 keer bij.
![]()
![]()
![]()
link?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:59 schreef Batsiaan het volgende:
Bij dat plaatje wat 6 miljoen bekeken is, check die comments![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze [ afbeelding ] Staat er zon 200 keer bij.
![]()
![]()
![]()
quote:-je praat over hoeren, bitches & sletjes?
terwijl je achter je pc pagga slaat.
-je praat over tory's, achtervolgingen & wapens?
maar je speelt GTA.
-je praat over moterrunners & vette auto's?
terwijl jij met je ovkaart naar school gaat.
-je praat over doekoe's ?
terwijl je je geld van je pappie krijgt.
-je praat over hoe gevaarlijk je matties zijn ..
maar die lachen je uit!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:42 schreef Monstarr het volgende:
http://gaga-007.hyves.nl/(...)id=7UJH98A9KN8K84SGG
[..]
Edit: Hij is 12![]()
![]()
Doe je ook niet hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:48 schreef Xavi. het volgende:
Ik wil geen indruk maken, maar ik heb er ook een keertje tussen gestaan.
Dus jij ze R+R geven natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:57 schreef wazoomie het volgende:
Mijn foto stond gisteren ook bij meest bekeken van de week.. Toen kreeg ik allemaal Mocros die om R+R gingen smeken.
Echt lame is dat,quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:57 schreef wazoomie het volgende:
Mijn foto stond gisteren ook bij meest bekeken van de week.. Toen kreeg ik allemaal Mocros die om R+R gingen smeken.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:02 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Echt lame is dat,
Zetten ze foto'tje bij je proviel
RR please
dan denkje fokyouu
Net als met die ijsberen kutfoto
Ik zou met de mevrouw in de zwarte bikini wel willen shaggen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:03 schreef TwisterNederland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fucking manga shitquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:08 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort kapselsDe mannelijke versie van een vlot pittig kapsel
En dat noemen zich dan ook nog mooiboys.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:08 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wattes geven??quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dus jij ze R+R geven natuurlijk
kom bij de clubquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:33 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ik baal dat ik het weet: Respect & Reactie..
ow dus stuur fapfotos naar me dan krijg je een reactie.. ik snap hemquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:33 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ik baal dat ik het weet: Respect & Reactie..
http://ays68.hyves.nl/fotos/848841376/0/56Bz/quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:44 schreef Batsiaan het volgende:
Contest: Wie vind de persoon die het hoogste royal sadness gehalte heeft op hyves!
http://dikkelul1989.hyves.nl/quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:44 schreef Batsiaan het volgende:
Contest: Wie vind de persoon die het hoogste royal sadness gehalte heeft op hyves!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
http://ays68.hyves.nl/fotos/848841376/0/56Bz/
Zij post een plaatje van 2 tieten in haar foto zodat die als profielplaatje komt![]()
IK GELIJK DR OP KLIKKEH.
WTF, is dit echt?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Slechtste paint ooit.
quote:R+R+S
LUC"::
LUC'S - CAP
LUC'S - HUIS
GWWNMOTEFOCKING!!
LATERZZZ
Als de (voor ons) linkerdame de borstenpartij van de rechter nou zou hebben, DAMNquote:
Waaromquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als de (voor ons) linkerdame de borstenpartij van de rechter nou zou hebben, DAMN
Doe mij die linker maar, haar koppie staat me meer aanquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
WaaromDie rechter is beter man!
Als je van vierkante koppen houdt wel ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe mij die linker maar, haar koppie staat me meer aan
MC-IRAQquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:08 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als achtergrond: "Brunettes do it better"quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:33 schreef Tommeke het volgende:
Dit figuur bijvoorbeeld: http://natalielodder.hyves.nl/
Ze noemt zichzelf artiest
hunquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:10 schreef Meneer.V het volgende:
Ik denk dat jullie jaloers zijn omdat hun een hogere status hebben in de maatschappij.![]()
Quotes aanpassen om de spellingnazi uit te hangen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef je gelijk mattie die rechter is goed zo waarom nog iets veranderenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als je van vierkante koppen houdt wel ja.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:14 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Quotes aanpassen om de spellingnazi uit te hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
What. The. Fuck.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:23 schreef Seam het volgende:
My Baby Juno
[ afbeelding ]5254x bekeken
Comments:
Mootje Ehesoen
terug van weggeweest (207)
vandaag, 22:45
me lul mag er ook in hoor
'Mr. Shady'quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:34 schreef Seam het volgende:
AI PAPI ,
[ afbeelding ]
NOEM ME GEEN HOER, WANT BEN ONBETAALBAAR!
JE KENT ME NIET!
KIJKEN KIJKEN DONT TOUCH BITCH
HEB ME SEXY RASTA MAN AL.
Comments:
Mr.Shady (81)
vandaag, 22:57
Ja man thats tha real Shit :lekkerding: Meer kan men zich tog niet wensen hé :worship:
Greetz 2 my sexbomb :jumping: Ron akka Mr.Shady :bro:
18 jaar overigens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |