quote:Pien
Pien (445)
zondag, 15:31
NOUNOUU.
MOOI HOOR.
ECHT UN LEKKERDING. :hearteyes:
x NEELTJE EN PIEN.
Hey man terug van een lange ban?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mensen die sarcasme niet inzien![]()
Die is toch vet lekkerquote:
Jep I'm backquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hey man terug van een lange ban?
Mensen die nu nog geen hyves hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:13 schreef Birra het volgende:
Hyves bitches..
Binnenkort ook maar eens hyves maken.
Ik heb myspace.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mensen die nu nog geen hyves hebben_!
Ok myspace mag ook welquote:
WAT!quote:
Waarom wel dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Niet iedereen voelt zich kansloos genoeg om mee te doen aan-wie-heeft-de-meeste-digitale-vrienden-wedstrijd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Was het moeilijk?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wie is die blonde deerne op je plaatje?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:20 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
WAT!
Geen zin om mijn naam te vertellenVragen ze maar op MSN
.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Electric_Wizard het volgende:
ik vind deze veel schokkender eigenlijk
[ afbeelding ]
Daar doe ik dan ook niet aan mee, daar geef ik je zelfs groot gelijk in.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:26 schreef Catullus het volgende:
[..]
Niet iedereen voelt zich kansloos genoeg om mee te doen aan-wie-heeft-de-meeste-digitale-vrienden-wedstrijd.
Chimi'squote:
Nah et ging wel opzichquote:
Ik las Pattyquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:30 schreef Teteteterek het volgende:
[ afbeelding ]
prominent lid van de 'buitenlandse jonges zyn knap-hyves'
Een vriendin.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wie is die blonde deerne op je plaatje?
Ik weet niet wat dat is. Google zegt gourmetsaus. Maar ik gok dat je dames bedoeld. De dames die daar doorgaans komen kunnen me eigenlijk geen fuck schelen.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:14 schreef Fok-R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat voor spiegel hij thuis heeft hangen maar..
Google heeft altijd gelijk 14.gifquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is. Google zegt gourmetsaus. Maar ik gok dat je dames bedoeld. De dames die daar doorgaans komen kunnen me eigenlijk geen fuck schelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Wtf, das een kerel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Electric_Wizard het volgende:
ik vind deze veel schokkender eigenlijk
[ afbeelding ]
No shit Sherlock!!quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja en trouwens als jou chicks van de leeftijd welke je maar wilt niet kan schelen dan is er wel iest mis met jou
Ehqo is homoIk vind ze er vaak ronduit debiel opstaan. Dat vind ik niet opwindend. Eerst vind ik het lachwekkend, dan bedenk ik me dat ze zichzelf serieus nemen, dan vind ik het meelijwekkend en tenslotte hoop ik dat ze er zelf over tien jaar ook om kunnen lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Din jävla kuk!
Ohja dus omdat er een paar profielen indd breezah zijn is gelijk alles zo ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik vind ze er vaak ronduit debiel opstaan. Dat vind ik niet opwindend. Eerst vind ik het lachwekkend, dan bedenk ik me dat ze zichzelf serieus nemen, dan vind ik het meelijwekkend en tenslotte hoop ik dat ze er zelf over tien jaar ook om kunnen lachen.
F5'en werkt niet, Max 1 view per IP volgens mij, probeer maar zelf te F5'enquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Als ik een foto een hele dag f5 krijg je em ook daar ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |