Had ik je gisteren niet gewaarschuwd beter je best te doen. Niks van te zienquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Shit ik was net iets te laat![]()
Anders stond er nu KK![]()
: D BWOAHA
Sorry, het ging per ongeluk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja in het algemeen: Die "per ongeluk" reacties hebben we nu wel gehad. Lijkt wel een kleuterschool hier af en toe![]()
Ik dacht dat dat alleen over mijn topics gingquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had ik je gisteren niet gewaarschuwd beter je best te doen. Niks van te zien![]()
Goud is dus echt voor kampers hequote:
Gouden pluggen voor in je versterker dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goud is dus echt voor kampers he![]()
Wanneer mijn vriendin ooit een gouden ring, oorbel of horloge omheeft knip ik hem er persoonlijk af met de heggenschaar.
Hehe pwndquote:
Die reacties daaronder zijn erg!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
Je zuo maar bij zo iemand in de klas hebben gezeten![]()
De wereld is hardquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:00 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Die reacties daaronder zijn erg!
9 van de 10 BrEeZaHs gaat tegenwoordig met getuite lippen op de zelfgemaakte, overbelichte webcam-foto's. Ik snap daar nog steeds de clu niet van, maar goed.quote:
Dan maken ze een tweede account waarmee ze 1123908123123x op hun eigen foto op hun eerste account klikken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
Volgens mij komt het niet eens bij de telling als je er zelf op klikt.
Maar dat is vast al gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |