Wie herkent?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Electric_Wizard het volgende:
ik vind deze veel schokkender eigenlijk
[ afbeelding ]
Hij heeft hem zelf geplaatst, dat is nog het ergste...anders vond ik het pure kindermishandeling dat iemand zo'n foto plaatst...quote:
Tjsa... alles voor wat aandachtquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:50 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelf geplaatst, dat is nog het ergste...anders vond ik het pure kindermishandeling dat iemand zo'n foto plaatst...
Hij lijkt op...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:30 schreef Teteteterek het volgende:
[ afbeelding ]
prominent lid van de 'buitenlandse jonges zyn knap-hyves'
Die patricia heeft meer vriendjes dan ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:12 schreef Chrrris het volgende:
Oke, via die site kwam ik bij Nicolette van Dam' terecht: http://nicolettevandam1.hyves.nl/
Oh mijn god, die reactie van Patricia vandaag om 16:47 ;'(
HHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:12 schreef Chrrris het volgende:
Oke, via die site kwam ik bij Nicolette van Dam' terecht: http://nicolettevandam1.hyves.nl/
Die slechte photoshoots zijn ook echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:16 schreef Goofisch het volgende:
krijg nou wat. me basisschool klasgenootje staat nummer 4.
[ afbeelding ]
Denk die ken ik![]()
het touw om z'n nek ontbreekt, dat zou het plaatje precies doen kloppen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:30 schreef Teteteterek het volgende:
[ afbeelding ]
prominent lid van de 'buitenlandse jonges zyn knap-hyves'
Ik vind deze anders ook welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!
moet je nu zien.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:12 schreef Chrrris het volgende:
en dat krabbelt Koos Schouten:quote:hallo Nicolette jij ook bedankt voor de uitnodiging ik wens je nog een hele fijne week xxx
quote:Hallo Lieverd,
Na lekker te hebben uitgeslapen en gezellig met mijn moeder koffie te hebben gedronken.
Ga ik nog even gezellig krabbelen, voordat ik weer aan de studie ga.
Lieve groetjes
Patricia
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Hij lijkt op...
[ afbeelding ]
linkquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:42 schreef Wesleyz het volgende:
Lol een van mijn foto's is ook deze best bekeken maar dan nummer 10 ofzo van deze week
Denkje nou echt dat mensen zichzelf gaan aanklikken zovaak ?
die reactiesquote:
dat ben ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:02 schreef wise het volgende:
[..]
die reacties
Die gast ziet er uit als een verslaafde
[ [url=
Winne.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:59 schreef Batsiaan het volgende:
Bij dat plaatje wat 6 miljoen bekeken is, check die comments![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze [ afbeelding ] Staat er zon 200 keer bij.
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |