Het zal me benieuwen hoe het gaat als het weer even tegen zit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:04 schreef Rumille het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat wil je er tegen doen? Cvitanich uitfluiten als hij weer scoort?
En die eerste en laatste hebben onder Van Basten gespeeld?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:03 schreef Adothehague het volgende:
Ik noem maar een Boukhari, of een SNO of een Collin die permanent werden uitgejouwt.
Dat heeft vooral met het nieuwe bestuur te maken. Sinds Jaakke en van Geel weg zijn worden er bijna alleen maar goeie beslissingen genomen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het gaat dit seizoen met Ajax dan ook redelijk goed vergeleken met voorgaande jaren.
Zoals ik net al had ge-edit:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen hoe het gaat als het weer even tegen zit.
Om er even serieus op in te gaan (quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat bord:
"wilt u a.u.b tot het einde blijven"
Net alsof je daar ook maar iets van merkt, het bestuur doet het tot op heden helemaal niet zoveel anders dan het vorige hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:06 schreef toma het volgende:
[..]
Dat heeft vooral met het nieuwe bestuur te maken. Sinds Jaakke en van Geel weg zijn worden er bijna alleen maar goeie beslissingen genomen.
Check mijn signaturequote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat bord:
"wilt u a.u.b tot het einde blijven"
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Om er even serieus op in te gaan (waarom doe ik dit), noem mij één club waar iedereen netjes tot het eind blijft zitten. Ja, nu niet FC Den Bosch noemen want daar zit drie man en een paardenkop en die hebben dan ook alle tijd om op hun gemakkie van het parkeerterrein af te rijden. Bij elke club zijn er mensen die eerder weggaan omdat ze geen zin hebben om een uur op P-zoveel te wachten totdat ze wegkunnen. Bij Ajax kan een paar minuten eerder vertrekken 1,5 uur schelen, het is niet mijn manier maar ik begrijp het best als sommige supporters daarvoor kiezen als Ajax al met 3-0 voorstaat.
De spelers 'geloven het ook allemaal wel' in de 80e minuut, dus waarom mogen sommige supporters het dan niet 'geloven'? Lekker boeiend allemaal. Bij elke club waar ik ben geweest zie ik mensen eerder weggaan. Ook bij clubs waar geen parkeerchaos heerst na een wedstrijd. Dat Ajax ervoor kiest om supporters te vragen langer te blijven (en na wedstrijden persconferenties en interviews gaat uitzenden om het verloop beter te spreiden) is wat mij betreft niet echt gênant ofzo. Bij Ajax zitten nu eenmaal de meeste mensen op de tribune en staat het dus ook het meest vast rond het stadion.
In het ForePark zit niet eens meer dan 5000 manquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het publiek van Ajax staat er juist om bekend dat ze snel fluiten als het spel niet goed is.
Ze verlaten ook regelmatig het stadion voor het einde van de wedstrijd als het niet loopt.
En ook al winnen ze 1-0 dan nog hoor je het publiek altijd mekkeren vanaf de tribune.
Je hoort juist altijd 100% achter je club te staan, en dat gebeurd bij Ajax lang niet altijd.
Daarom vindt ik de uitspraak van van Basten zeer opmerkelijk en ben ik het er niet mee eens.
Het eftal? Het was Colin vorig jaar dus lul geen onzin manquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet!
Ik weet niet of het nu nog steeds zo is hoor, maar voor een jaar terug werd het elftal echt wel uitgefloten tijdens of na sommige wedstrijden.
In ieder geval een grammaticale fout:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:11 schreef Rumille het volgende:
[..].
Stond er trouwens niet laatst (paar maanden terug) een typfout op dat scherm?
Wat we niet vroegtijdig mogen verlaten staat er dan niet bij...quote:Vanaf vandaag verzoekt Ajax de bezoekers om niet voortijdig te verlaten/
Nee het elftal is nooit uitgefloten na een verliespartijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het eftal? Het was Colin vorig jaar dus lul geen onzin man
Jawel maar niet dit jaar, en kom niet met je gelul van het gaat nu "goed" want we staan gewoon 3 punten achter op AZquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee het elftal is nooit uitgefloten na een verliespartij
Daarom heb ik het ook over vorig jaar OMGquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jawel maar niet dit jaar, en kom niet met je gelul van het gaat nu "goed" want we staan gewoon 3 punten achter op AZ
Wij hebben gelukkig niet van die grote reclameschermen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Mogen ze in de kuip ook wel plaatsen
Ik ga hier niet op in want dit gaat over de sfeer bij Ajax.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
In het ForePark zit niet eens meer dan 5000 man
Dus ga lekker naar je eigen clubje kijken
Ow, wij noemen dat een scorebord. Maar goed.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig niet van die grote reclameschermen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:19 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo doe je dat, een contract tekenen.
Wat is er nou weer mis met zo'n scherm? Ik vind het eerlijk gezegd wel handig om na een doelpunt het nog van 3 andere standpunten te zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar hebben jullie ook niet genoeg geld voor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
IK BEN AJACIED erbovenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:19 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kutfilmpjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:24 schreef toma het volgende:
http://ajax.tv/index.php?item=cat&type=new
het was een dolle boel tijdens de medische keuring.
Als ik Ajax was zou ik Coronel ook duidelijk laten tekenen en daar een foto van makenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:19 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
En dan aan het einde van de paragraaf die naast de foto staat zo'n zinnetje verstoppen:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Als ik Ajax was zou ik Coronel ook duidelijk laten tekenen en daar een foto van maken
quote:Overigens is het contract wederzijds schriftelijk bevestigd.
En dan als onderschrift: Munsterman eat your heart out !!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Als ik Ajax was zou ik Coronel ook duidelijk laten tekenen en daar een foto van maken
Leuk om het samenspel te zien (en horenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:34 schreef TheJanitor het volgende:
Als ik zo die samenvatting bekijk tegen Stuttgart, ben ik eigenlijk niet ontevreden. Als je ziet wat voor kansen we creeren, met een beetje meer geluk win je die wedstrijd gewoon met 5-3. En de tegengoals zijn ook wel erg makkelijk weggegeven, dat zal denk ik niet gebeuren tegen NEC.
Maar verder niets van de wedstrijd gezien, dus kan ik er eigenlijk weinig over zeggen
Kwestie van aanpassen. Hij is de enige speler die uit het oosten komt. Als ie wat beter Nederlands spreekt gaat het allemaal stukken vlotter. Je moet niet vergeten dat hij pas 20 is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:10 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Leuk om het samenspel te zien (en horen: Darío, Darío!!) tussen de spelers. Suárez + Cvitanich
. Wel een beetje jammer dat Sulejmani weer niet zoveel betrokken leek te zijn, misschien heeft het toch ook wel wat met de taal te maken waardoor hij zich misschien iets onzekerder voelt ofzo.
dinsdag middag al weekend zekerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Op donderdag in Florence voetballen, ideaal
Woensdag heen, vrijdag terug
Hij lacht gewoon Munsterman uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:23 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Blind lijkt een beetje tipsy...
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:23 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Blind houdt wel van een lekker glaasje champagnequote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:23 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
ssssstquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:28 schreef toma het volgende:
[..]whahaha.
Als je al gezeik hebt gehad in het verleden met drank dan ga je toch niet zo op de foto? Of zou ie dat niet in de gaten hebben?
Jaloersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:39 schreef kevin6188 het volgende:
Ticket richting Florence geboekt. Woensdag heen, vrijdag terug.
Als je je klappers thuislaat maak je meer kans in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:41 schreef Blauwjongetje het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Mag ik mee in de koffer?
Boeiend. Ze kunnen moeilijk met een kopje koffie gaan proostenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:28 schreef toma het volgende:
whahaha.
Als je al gezeik hebt gehad in het verleden met drank dan ga je toch niet zo op de foto? Of zou ie dat niet in de gaten hebben?
Zonder champagne maar met een handdruk kan toch ook? Hij doet niet z'n best om van z'n imago af te kommenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Boeiend. Ze kunnen moeilijk met een kopje koffie gaan proosten
iddquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Laat dat de echte Dirk maar niet horen, hij zou je villen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Dirk moet niet zeuren, Katwijk heeft een mooiere historie dan Quick Boysquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is er vanavond?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:50 schreef Pritt het volgende:
Ik zou vanavond maar uit de buurt van de ArenA blijven.
Want?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:50 schreef Pritt het volgende:
Ik zou vanavond maar uit de buurt van de ArenA blijven.
Leuk! Waar kwam je RW en JvtS tegen dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:45 schreef methodmich het volgende:
Zo, terug uit Portugal. Ons trainingskamp was vlakbij dat van Ajax. We moesten ballen oppompen op het complex waar Ajax trainde. Heb nog even een leuk kwartier kunnen meepikken. Mooi om te zien. Urby die achteloos een bal wegtrapt, strak in de kruising. Suárez die een schwalbe maakt. Enoh die een poort van Sarpong krijgt. Alles in hoog tempo uitgevoerd, erg fraai.
Later hebben we gedineerd in het hotel waar Ajax zat, schitterend hotel. Toen we weggingen kwam Van Basten net naar binnen wandelen, toch wel leuk om te zien zo. Hij zei vriendelijk gedag toen hij hoorde dat we Nederlanders waren.Rob Witschge en John van 't Schip kwamen we ook nog tegen, maar dan ergens anders....
In het vliegtuig zaten trouwens twee die-hard Ajacieden, die gewoon even een paar dagen Portugal gingen doen om de trainingen en oefenpot te bezoeken.
Gaybar?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:47 schreef Jasza het volgende:
Rob Witschge en John van 't Schip kwamen we ook nog tegen, maar dan ergens anders....
In de kroeg?
Is een hele leuke gaybar daar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:47 schreef Jasza het volgende:
Rob Witschge en John van 't Schip kwamen we ook nog tegen, maar dan ergens anders....
In de kroeg?
Café Rembrandt allereerst. En later nog een vage club waarvan ik de naam niet meer weet. Rob en John wilden liever niet op de foto....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:46 schreef Rumille het volgende:
[..]
Leuk! Waar kwam je RW en JvtS tegen dan?
Ja, was wel grappig. Onze sponsor had ook lang met Blind zitten praten. Als we volgend jaar weer naar Portugal gaan en Ajax ook, willen ze wel oefenen tegen ons.quote:
Leuke ervaringquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, was wel grappig. Onze sponsor had ook lang met Blind zitten praten. Als we volgend jaar weer naar Portugal gaan en Ajax ook, willen ze wel oefenen tegen ons.Zie ook http://www.aswh.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=699&Itemid=2
Mooie tripjes zeg.. Was ik maar nog in de leeftijd dat ik op het veld kon staan en op niveau. Als ik nu derde klas zondag haal ben ik blij.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, was wel grappig. Onze sponsor had ook lang met Blind zitten praten. Als we volgend jaar weer naar Portugal gaan en Ajax ook, willen ze wel oefenen tegen ons.Zie ook http://www.aswh.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=699&Itemid=2
Nou ja, in ons hotel zaten ook twee clubs uit de derde klasse... Maar je kunt ook in de staf van een club gaan natuurlijk. Dat is bij mij ook zo, ik speel niet zelf.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mooie tripjes zeg.. Was ik maar nog in de leeftijd dat ik op het veld kon staan en op niveau. Als ik nu derde klas zondag haal ben ik blij.
Gezellig zeg, die keuring. Wordt geen woord gezegd.quote:
Wtf, derde klasse en dan op trainingskamp naar Portugal?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou ja, in ons hotel zaten ook twee clubs uit de derde klasse... Maar je kunt ook in de staf van een club gaan natuurlijk. Dat is bij mij ook zo, ik speel niet zelf.
quote:Ajacied Oleguer Presas is zijn schoenensponsor kwijt. Een Spaanse rechtbank in Alicante oordeelde dinsdag in hoger beroep dat Kelme het contract met de Catalaanse 'activist' mag verbreken. Oleguer zou de firma in sportartikelen in diskrediet hebben gebracht met zijn politieke uitspraken.
Twee jaar geleden sympatiseerde de Spanjaard, die toen nog voor Barcelona speelde, in een kranteninterview met een terrorist van de Baskische terreurbeweging ETA en bekritiseerde hij de Spaanse justitie. ,,De rechtsstaat kent vele schaduwzijden'', zei de linksgeoriënteerde Catalaan onder meer.
Oleguer heeft nog een rechtszaak te goed. Onlangs werd twee jaar celstraf tegen hem geëist. Hij zou bij relletjes in 2003 een agent verwond hebben.
Doe eens foto maken/scannen dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:12 schreef Stevie_G het volgende:
ik vroeg het laatst ook al. Ik zag ook in m;n maatschappijleer boek een plaatje staan. Stond er in 1x toma bij. Toen dacht ik ook al, hee die heb ik wel eens vaker gezien
nu al beroemdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:12 schreef Stevie_G het volgende:
ik vroeg het laatst ook al. Ik zag ook in m;n maatschappijleer boek een plaatje staan. Stond er in 1x toma bij. Toen dacht ik ook al, hee die heb ik wel eens vaker gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |