ssssstquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:28 schreef toma het volgende:
[..]whahaha.
Als je al gezeik hebt gehad in het verleden met drank dan ga je toch niet zo op de foto? Of zou ie dat niet in de gaten hebben?
Jaloersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:39 schreef kevin6188 het volgende:
Ticket richting Florence geboekt. Woensdag heen, vrijdag terug.
Als je je klappers thuislaat maak je meer kans in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:41 schreef Blauwjongetje het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Mag ik mee in de koffer?
Boeiend. Ze kunnen moeilijk met een kopje koffie gaan proostenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:28 schreef toma het volgende:
whahaha.
Als je al gezeik hebt gehad in het verleden met drank dan ga je toch niet zo op de foto? Of zou ie dat niet in de gaten hebben?
Zonder champagne maar met een handdruk kan toch ook? Hij doet niet z'n best om van z'n imago af te kommenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Boeiend. Ze kunnen moeilijk met een kopje koffie gaan proosten
iddquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Laat dat de echte Dirk maar niet horen, hij zou je villen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Dirk moet niet zeuren, Katwijk heeft een mooiere historie dan Quick Boysquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is er vanavond?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:50 schreef Pritt het volgende:
Ik zou vanavond maar uit de buurt van de ArenA blijven.
Want?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:50 schreef Pritt het volgende:
Ik zou vanavond maar uit de buurt van de ArenA blijven.
Leuk! Waar kwam je RW en JvtS tegen dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:45 schreef methodmich het volgende:
Zo, terug uit Portugal. Ons trainingskamp was vlakbij dat van Ajax. We moesten ballen oppompen op het complex waar Ajax trainde. Heb nog even een leuk kwartier kunnen meepikken. Mooi om te zien. Urby die achteloos een bal wegtrapt, strak in de kruising. Suárez die een schwalbe maakt. Enoh die een poort van Sarpong krijgt. Alles in hoog tempo uitgevoerd, erg fraai.
Later hebben we gedineerd in het hotel waar Ajax zat, schitterend hotel. Toen we weggingen kwam Van Basten net naar binnen wandelen, toch wel leuk om te zien zo. Hij zei vriendelijk gedag toen hij hoorde dat we Nederlanders waren.Rob Witschge en John van 't Schip kwamen we ook nog tegen, maar dan ergens anders....
In het vliegtuig zaten trouwens twee die-hard Ajacieden, die gewoon even een paar dagen Portugal gingen doen om de trainingen en oefenpot te bezoeken.
Gaybar?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:47 schreef Jasza het volgende:
Rob Witschge en John van 't Schip kwamen we ook nog tegen, maar dan ergens anders....
In de kroeg?
Is een hele leuke gaybar daar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:47 schreef Jasza het volgende:
Rob Witschge en John van 't Schip kwamen we ook nog tegen, maar dan ergens anders....
In de kroeg?
Café Rembrandt allereerst. En later nog een vage club waarvan ik de naam niet meer weet. Rob en John wilden liever niet op de foto....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:46 schreef Rumille het volgende:
[..]
Leuk! Waar kwam je RW en JvtS tegen dan?
Ja, was wel grappig. Onze sponsor had ook lang met Blind zitten praten. Als we volgend jaar weer naar Portugal gaan en Ajax ook, willen ze wel oefenen tegen ons.quote:
Leuke ervaringquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, was wel grappig. Onze sponsor had ook lang met Blind zitten praten. Als we volgend jaar weer naar Portugal gaan en Ajax ook, willen ze wel oefenen tegen ons.Zie ook http://www.aswh.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=699&Itemid=2
Mooie tripjes zeg.. Was ik maar nog in de leeftijd dat ik op het veld kon staan en op niveau. Als ik nu derde klas zondag haal ben ik blij.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, was wel grappig. Onze sponsor had ook lang met Blind zitten praten. Als we volgend jaar weer naar Portugal gaan en Ajax ook, willen ze wel oefenen tegen ons.Zie ook http://www.aswh.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=699&Itemid=2
Nou ja, in ons hotel zaten ook twee clubs uit de derde klasse... Maar je kunt ook in de staf van een club gaan natuurlijk. Dat is bij mij ook zo, ik speel niet zelf.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mooie tripjes zeg.. Was ik maar nog in de leeftijd dat ik op het veld kon staan en op niveau. Als ik nu derde klas zondag haal ben ik blij.
Gezellig zeg, die keuring. Wordt geen woord gezegd.quote:
Wtf, derde klasse en dan op trainingskamp naar Portugal?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou ja, in ons hotel zaten ook twee clubs uit de derde klasse... Maar je kunt ook in de staf van een club gaan natuurlijk. Dat is bij mij ook zo, ik speel niet zelf.
quote:Ajacied Oleguer Presas is zijn schoenensponsor kwijt. Een Spaanse rechtbank in Alicante oordeelde dinsdag in hoger beroep dat Kelme het contract met de Catalaanse 'activist' mag verbreken. Oleguer zou de firma in sportartikelen in diskrediet hebben gebracht met zijn politieke uitspraken.
Twee jaar geleden sympatiseerde de Spanjaard, die toen nog voor Barcelona speelde, in een kranteninterview met een terrorist van de Baskische terreurbeweging ETA en bekritiseerde hij de Spaanse justitie. ,,De rechtsstaat kent vele schaduwzijden'', zei de linksgeoriënteerde Catalaan onder meer.
Oleguer heeft nog een rechtszaak te goed. Onlangs werd twee jaar celstraf tegen hem geëist. Hij zou bij relletjes in 2003 een agent verwond hebben.
Doe eens foto maken/scannen dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:12 schreef Stevie_G het volgende:
ik vroeg het laatst ook al. Ik zag ook in m;n maatschappijleer boek een plaatje staan. Stond er in 1x toma bij. Toen dacht ik ook al, hee die heb ik wel eens vaker gezien
nu al beroemdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:12 schreef Stevie_G het volgende:
ik vroeg het laatst ook al. Ik zag ook in m;n maatschappijleer boek een plaatje staan. Stond er in 1x toma bij. Toen dacht ik ook al, hee die heb ik wel eens vaker gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |