Wat denk je dat ie gaat zeggen. "Ik was een keer bij FC Den Bosch en die supporters waren dol, een stuk gekker dan hier bij Ajax"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:01 schreef KirkLazarus het volgende:
Als Bondscoach zal hij toch ook wel redelijk wat duels hebben bezocht?
Uuuh, neejquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zeker ook de eerste hits op google images gekeken....
Toen ie jou zag dachtie dat vast wel ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat denk je dat ie gaat zeggen. "Ik was een keer bij FC Den Bosch en die supporters waren dol, een stuk gekker dan hier bij Ajax"
Hoelaat kom je aan dat donderdag?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:08 schreef Riro het volgende:
En fiorentina is geboektDonderdag t/m zaterdag.
Wie weet, als ik zin heb om ff de metro te pakkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:11 schreef w00h00 het volgende:
ZIjn er nog mensen die morgen ook ff naar de eerste training van Robbie om 16.00 gaan kijken?
Half 5 's middags. Had het liever ook iets eerder gehad, maar eerder vliegen kan niet en op woensdag al heen was voor 1 van ons geen optie. Dus vandaar. Maar wel een dagje langer in de stadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoelaat kom je aan dat donderdag?
Ben zelf wel blij dat ik wat eerder ga
Misschien wel ff ja, ben waarschijnlijk toch in de buurt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:11 schreef w00h00 het volgende:
ZIjn er nog mensen die morgen ook ff naar de eerste training van Robbie om 16.00 gaan kijken?
Half 5 en dan de trein nog?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:19 schreef Riro het volgende:
[..]
Half 5 's middags. Had het liever ook iets eerder gehad, maar eerder vliegen kan niet en op woensdag al heen was voor 1 van ons geen optie. Dus vandaar. Maar wel een dagje langer in de stad
[..]
Misschien wel ff ja, ben waarschijnlijk toch in de buurt.
Nee vlieg Amsterdam - (Munchen -) Florence.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Half 5 en dan de trein nog?
Mja moet je hopen dat ryanair geen vertraging heeft, en dat hebben ze wel vrij vaak
Dat doen ze dan toch niet goed. Al weken geleden hoorde ik dat Muhren, Djuricic volgde en als zelfs zijn zaakwaarnemer hem al bij Ajax wilde stallen, hadden ze er gelijk werk van moeten maken. Als je eerst een zes maanden gaat wachten, vind ik het niet onbegrijpelijk dat een ander er mee vandoor gaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:49 schreef versteegrob het volgende:
'Ajax lijkt naast talent Djuricic te grijpen'
Geschreven op dinsdag, 13 januari om 10:45
Niet alleen Ajax maar ook Manchester United heeft belangstelling voor Filip Djuricic. De zestienjarige middenvelder van Radnicki Obrenovac was afgelopen weekeinde op uitnodiging van The Mancunians te gast bij de thuiswedstrijd tegen Chelsea. Met name de laatste jaren lijkt de club in Servië aan populariteit te hebben gewonnen.
Zaakwaarnemer Jovica Radonjic, die ook de belangen van Miralem Sulejmani behartigt, gaf eerder aan dat hij zijn cliënt 'zo snel mogelijk' bij Ajax wilde plaatsen. Enkele maanden geleden bekeek scout Gerrie Mühren al de verrichtingen van Djuricic in een ontmoeting tussen Servië Onder-17 en Griekenland Onder-17.
Door de recente komst van landgenoten Zoran Tosic en Adem Ljajic, en de aanwezigheid van Nemanja Vidic, lijkt de Engelse landskampioen een streepje voor te hebben op de concurrentie, zo schrijft de Engelse kwaliteitskrant The Times. Tosic traint al mee met de selectie van Sir Alex Ferguson, terwijl Ljajic in afwachting van een werkvergunning nog een half jaar voor Partizan Belgrado uitkomt.
Yes, hier ook alles!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:08 schreef Riro het volgende:
En fiorentina is geboektDonderdag t/m zaterdag.
Wist je al dat Wielaert naar Ajax komt?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:23 schreef Dvm86 het volgende:
Dat doen ze dan toch niet goed. Al weken geleden hoorde ik dat Muhren, Djuricic volgde en als zelfs zijn zaakwaarnemer hem al bij Ajax wilde stallen, hadden ze er gelijk werk van moeten maken. Als je eerst een zes maanden gaat wachten, vind ik het niet onbegrijpelijk dat een ander er mee vandoor gaat.
Hehe dat is lekker jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:22 schreef Riro het volgende:
[..]
Nee vlieg Amsterdam - (Munchen -) Florence.Lekker makkelijk en toch minder duur dan gedacht.
Stiekem? Dat is allang bekend hoor. Sinds 1995 eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:28 schreef Dvm86 het volgende:
TerroRobbie is stiekem voor Ajax, maar hij moet nog uit de kast komen.
Van Ajax naar FC Den Bosch is behoorlijk downhill inderdaad.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet sinds. 95 was het hoogtepunt, daarna ging het snel downhill.
Wat een belachelijke opmerking van Marco van Basten zeg.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:38 schreef Nashje het volgende:
Ajax-coach Van Basten: 'In Arena hangt de beste sfeer'
Marco van Basten (foto) is zeer te spreken over het huidige gevoelsklimaat bij Ajax. “Ik vind Ajax helemaal niet killer geworden sinds ik achttien jaar geleden vertrok. Ajax wordt momenteel goed geleid. Dat heeft zijn weerslag op de relatie tussen medewerkers en publiek. Die is heel goed. In de Arena heerst mijns inziens momenteel de beste sfeer van alle stadions in Nederland. Het publiek is heel positief, zelfs als we slecht spelen. Natuurlijk proef je de behoefte om kampioen te worden. Maar ze staan niet stil langs de kant. Ze willen helpen. Dat komt doordat er veel warmte is van alle kanten. En herkenbaarheid. Ajax is nog steeds de uitzondering met 15 van de 24 selectiespelers die uit de jeugdopleiding komen. Het blijft een bijzondere club.”
Fijn om te weten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat een belachelijke opmerking van Marco van Basten zeg.
Hij heeft zich in mijn ogen nu echt totaal ongeloofwaardig gemaakt.
Alsjeblieft niet zeg, lekker opdonderen met die knakkerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:42 schreef Rumille het volgende:
[..]
Fijn om te weten.
En onderbouw je mening nu eens.
Bedankt voor je mening, mag je nu weer in je eigen topic gaan spelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
even het stadion zelf (ArenAquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het publiek van Ajax staat er juist om bekend dat ze snel fluiten als het spel niet goed is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:42 schreef Rumille het volgende:
[..]
Fijn om te weten.
En onderbouw je mening nu eens.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het publiek van Ajax staat er juist om bekend dat ze snel fluiten als het spel niet goed is.
Ze verlaten ook regelmatig het stadion voor het einde van de wedstrijd als het niet loopt.
En ook al winnen ze 1-0 dan nog hoor je het publiek altijd mekkeren vanaf de tribune.
Je hoort juist altijd 100% achter je club te staan, en dat gebeurd bij Ajax lang niet altijd.
Daarom vindt ik de uitspraak van van Basten zeer opmerkelijk en ben ik het er niet mee eens.
Wat Silenus zegt:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het publiek van Ajax staat er juist om bekend dat ze snel fluiten als het spel niet goed is.
Ze verlaten ook regelmatig het stadion voor het einde van de wedstrijd als het niet loopt.
En ook al winnen ze 1-0 dan nog hoor je het publiek altijd mekkeren vanaf de tribune.
Je hoort juist altijd 100% achter je club te staan, en dat gebeurd bij Ajax lang niet altijd.
Daarom vindt ik de uitspraak van van Basten zeer opmerkelijk en ben ik het er niet mee eens.
En dat gebeurt bij andere clubs zeker nooitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel wat jammerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat bord:
"wilt u a.u.b tot het einde blijven"
quote:Wielaert krijgt rol van eerste stuurman
Met de komst van de dertigjarige Rob Wielaert denkt trainer Marco van Basten een nog ontbrekend element aan het spel van Ajax toe te voegen. De verdediger moet de rol van eerste stuurman op zich nemen.
Van Basten gaf vrijdag, tijdens het trainingskamp in Portugal, nog een verhandeling over hoe zijn spelers elkaar in het veld moeten coachen. En dat de inbreng van de oudere spelers daarbij gewenst is. Van Basten noemde de Spanjaarden Oleguer (28) en Gabri (29) als voorbeeld, maar hij gaf in één adem toe dat de taal soms een probleem is. ''Niet de voetbaltaal, want die is universeel. Iedereen in deze selectie kan 'links' en 'rechts' zeggen én verstaan in het Nederlands of Engels.''
Anders wordt het als zich tijdens een wedstrijd tactische problemen voordoen en een team als los zand uit elkaar dreigt te vallen. Dan is de afstand voor een coach vaak te groot om spelers te instrueren. Het is de eerste seizoenshelft té vaak gebeurd dat Van Basten zijn elftal tijdens de rust weer op het juiste spoor heeft moeten zetten. Of in de nabespreking van een wedstrijd, als het kwaad al was geschied.
Het is onmogelijk voor een trainer alle elf spelers anderhalf uur aan een touwtje te hebben. Hij is deels afhankelijk van één of meer 'verlengstukken' in het veld; voetballers die het geheel overzien, weten waar de schoen wringt en de poppetjes op de juiste plaats zetten.
De meeste Ajacieden zijn jong en beperken zich tot hun eigen gevecht, dat zich op een klein deel van het veld afspeelt. Oleguer en Gabri zijn bij Barcelona weliswaar gepokt en gemazeld, maar ze beïnvloeden hun omgeving tijdens een wedstrijd alleen vanwege hun grote arbeidsethos. Beiden zijn geen 'dwingende' persoonlijkheden. Ze zijn op hun best als de tegenstander de bal heeft, het cement tussen de stenen.
Wielaert krijgt bij Ajax vermoedelijk een spilfunctie. Hij zal ook andere spelers beter moeten laten functioneren. Als voetballer is hij enigszins te vergelijken met Danny Blind, zonder daar verder een waardeoordeel aan te verbinden: een verdediger die niet bang is in te schuiven en met een groot tactisch inzicht.
Bij FC Twente gaf Wielaert als aanvoerder succesvol leiding aan de defensie van een offensief ingesteld team, dat dit seizoen één tegendoelpunt minder incasseerde dan Ajax.
Foppe de Haan had Wielaert, die via PSV en NEC bij FC Twente terecht kwam, in augustus als dispensatiespeler mee willen nemen naar de Olympische Spelen, maar de verdediger moest destijds met zijn club uitkomen in de voorronde van de Champions League. FC Twente dankte die kwalificatie voor de voorronde aan een overwinning op Ajax in de play-offs, eind vorig seizoen.
FC Twente speelt inmiddels, net als Ajax, in het Uefa Cuptoernooi. Beide teams kunnen elkaar in de volgende ronde van dat toernooi treffen, maar Wielaert is voor de rest van dit Europese seizoen niet inzetbaar voor Ajax.
Parool
Ajax.nlquote:Ajax contracteert Rob Wielaert
Ajax heeft vandaag Rob Wielaert gecontracteerd. Afgelopen maandag bereikten Ajax en FC Twente al een akkoord over de overgang van de 30-jarige verdediger. Wielaert (Emmeloord, 29-12-1978) tekende een contract tot 30 juni 2011 met een eenzijdige optie van Ajax voor nog een seizoen.
Wielaert is woensdag 14 januari op de training van 16.00 uur voor het eerst in het openbaar in actie te zien tussen zijn nieuwe teamgenoten.
Het erge is dat ik soms Ajax voorbij zie komen, en dan is het meestal weer raak met fluitconcerten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:54 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wat Silenus zegt:
Wanneer keek jij voor het laatst Ajax? 2001? 1985?
Dat is voor de scheidsrechter mafkees.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het erge is dat ik soms Ajax voorbij zie komen, en dan is het meestal weer raak met fluitconcerten.
Ik kijk het niet bewust, maar ALS ik kijk dan is het fluitconcert enzo.
Waarschijnlijk kijk je dan een wedstrijd als Volendam - Ajax. Met zo'n wedstrijd mag je fluiten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het erge is dat ik soms Ajax voorbij zie komen, en dan is het meestal weer raak met fluitconcerten.
Ik kijk het niet bewust, maar ALS ik kijk dan is het fluitconcert enzo.
Dat geloof je toch zelf nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:00 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat is voor de scheidsrechter mafkees.
(Waarom ga ik er eigenlijk op in)
tering. Snel kaartjes bestellen voor Heracles dan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef Silenus het volgende:
Ajax - SC Heerenveen is ook al uitverkocht, waar gaat dat heen met de wereld dat zelfs dit soort wedstrijden al 3 weken van tevoren uitverkocht zijn?!
Nee dus. Sinds de zomer is de sfeer echt verbeterd met o.a. de F-side en 410.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet!
Ik weet niet of het nu nog steeds zo is hoor, maar voor een jaar terug werd het elftal echt wel uitgefloten tijdens of na sommige wedstrijden.
Het gaat dit seizoen met Ajax dan ook redelijk goed vergeleken met voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:02 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nee dus. Sinds de zomer is de sfeer echt verbeterd met o.a. de F-side en 410.
Tuurlijk, maar wat wil je er tegen doen? Cvitanich uitfluiten als hij weer scoort?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het gaat dit seizoen met Ajax dan ook redelijk goed vergeleken met voorgaande jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |