Toch hebben ze genoeg individuele kwaliteiten met spelers als Mutu en Gilardino. Ik denk dat het een gelijk opgaande pot zal worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Fiorentina ben ik echt niet van onder de indruk. Bij Slavia speelden ze matig in Florence en wonnen geflatteerd met 2-0 en in Praag bakten ze er werkelijk niks van met een dodelijk saaie 0-0 als gevolg. Ajax kan ze echt wel hebben over 2 wedstrijden.
Ja, het wordt lastig, maar het is mogelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:48 schreef toma het volgende:
[..]
Toch hebben ze genoeg individuele kwaliteiten met spelers als Mutu en Gilardino. Ik denk dat het een gelijk opgaande pot zal worden.
Gewoon later naar je broer toe gaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ze die thuiswedstrijd nou eens zouden verzetten
Ho ho, eerst moet de betaling rondkomen he.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:07 schreef Houniet het volgende:
Ik denk vanmiddag om 1600, want morgen moet hij al trainen.
Davids en Aissati werden ook pas op hun eerst trainingsdag gepresenteerd dus morgen zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:07 schreef Houniet het volgende:
Ik denk vanmiddag om 1600, want morgen moet hij al trainen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ho ho, eerst moet de betaling rondkomen he.
Ajax is Ajax.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ho ho, eerst moet de betaling rondkomen he.
Ajax is Ajax.
Whehe gelijk je onderschrift van gemaaktquote:
quote:Munsterman heeft gelijk.. Eerst geld zien Ajax heeft groningen vrij laat betaald met Suarez,Silvia. Ajax betaalt altijd vrij laat..Daarom wil hij geld zien.. We moeten toch vervanger halen met 3,5 miljoen
Hahahaha, inderdaad. Eerst één cent overmaken. Beschrijving: Ajax is Ajaxquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef Suijk het volgende:
Ik zie Jeroen Slop al zitten, met z'n rabocard reader, continu uitstellen om Joop te pesten. Of iedere keer kleine beetjes van 10 euro overmaken.
Silvia, geilquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef Suijk het volgende:
Ik zie Jeroen Slop al zitten, met z'n rabocard reader, continu uitstellen om Joop te pesten. Of iedere keer kleine beetjes van 10 euro overmaken.
Jij gaat woensdag tot vrijdag toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:22 schreef Silenus het volgende:
Mensen die nog naar Florence willen, vanaf Eindhoven is het voor 75 euro heen en terug met Ryanair. (12u aankomst in Florence op donderdag, vertrek zaterdagochtend om 06.30u, heb je vrijdag nog om de stad te bekijken)
+ 2 nachtjes hostel (30 euro) en wedstrijdkaartje (30 euro ofzo) + eten/bier heb je een leuk tripje voor 200 euro. En je mist maar twee 'werk'-dagen.
Ja, ik wil vandaag alles een beetje rondmaken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij gaat woensdag tot vrijdag toch?
Heb je toevallig al een hotel?
Wij zitten nog te zoeken namelijk, hebben wel wat opties.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:38 schreef Nashje het volgende:
Ajax-coach Van Basten: 'In Arena hangt de beste sfeer'
Marco van Basten (foto) is zeer te spreken over het huidige gevoelsklimaat bij Ajax. “Ik vind Ajax helemaal niet killer geworden sinds ik achttien jaar geleden vertrok. Ajax wordt momenteel goed geleid. Dat heeft zijn weerslag op de relatie tussen medewerkers en publiek. Die is heel goed. In de Arena heerst mijns inziens momenteel de beste sfeer van alle stadions in Nederland. Het publiek is heel positief, zelfs als we slecht spelen. Natuurlijk proef je de behoefte om kampioen te worden. Maar ze staan niet stil langs de kant. Ze willen helpen. Dat komt doordat er veel warmte is van alle kanten. En herkenbaarheid. Ajax is nog steeds de uitzondering met 15 van de 24 selectiespelers die uit de jeugdopleiding komen. Het blijft een bijzondere club.”
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:38 schreef Nashje het volgende:
Marco van Basten (foto) is zeer te spreken over het huidige gevoelsklimaat bij Ajax. “Ik vind Ajax helemaal niet killer geworden sinds ik achttien jaar geleden vertrok. Ajax wordt momenteel goed geleid. Dat heeft zijn weerslag op de relatie tussen medewerkers en publiek. Die is heel goed. In de Arena heerst mijns inziens momenteel de beste sfeer van alle stadions in Nederland. Het publiek is heel positief, zelfs als we slecht spelen. Natuurlijk proef je de behoefte om kampioen te worden. Maar ze staan niet stil langs de kant. Ze willen helpen. Dat komt doordat er veel warmte is van alle kanten. En herkenbaarheid. Ajax is nog steeds de uitzondering met 15 van de 24 selectiespelers die uit de jeugdopleiding komen. Het blijft een bijzondere club.”
Wat moet hij anders zeggenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:38 schreef Nashje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft wel gelijk hoor. Ik heb Ten Cate en Koster zoiets nooit horen zeggen, gewoon omdat het toen ook een stuk minder was. Maar nu gaat het lekker in de Arena.quote:
Hij niet alleen zie ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Van baste maak zich weer is belachlik.
Ik waarschijnlijk ookquote:
Dan bevindt je je in goed gezelschap.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij zegt gewoon wat de supporters willen horen. Hoe kan hij nou weten hoe de sfeer bij andere clubs is? Zit hij alle wedstrijden die er in de eredivisie gespeeld worden in het stadion? Of beoordeeld hij het via beelden van de NOS? Wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij schijnt wel eens in andere stadions te zitten tijdens uitwedstrijden van Ajaxquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon wat de supporters willen horen. Hoe kan hij nou weten hoe de sfeer bij andere clubs is? Zit hij alle wedstrijden die er in de eredivisie gespeeld worden in het stadion? Of beoordeeld hij het via beelden van de NOS? Wat een onzin zeg.
Goed onderbouwde mening. Smullen geblazen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
zeker ook de eerste hits op google images gekeken....quote:
Een momentopname vam de eerste competitiehelft dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij schijnt wel eens in andere stadions te zitten tijdens uitwedstrijden van Ajax
Maak er niet zo'n punt van, nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een momentopname vam de eerste competitiehelft dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |