Ow, wij noemen dat een scorebord. Maar goed.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig niet van die grote reclameschermen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:19 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo doe je dat, een contract tekenen.
Wat is er nou weer mis met zo'n scherm? Ik vind het eerlijk gezegd wel handig om na een doelpunt het nog van 3 andere standpunten te zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar hebben jullie ook niet genoeg geld voor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
IK BEN AJACIED erbovenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:19 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kutfilmpjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:24 schreef toma het volgende:
http://ajax.tv/index.php?item=cat&type=new
het was een dolle boel tijdens de medische keuring.
Als ik Ajax was zou ik Coronel ook duidelijk laten tekenen en daar een foto van makenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:19 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
En dan aan het einde van de paragraaf die naast de foto staat zo'n zinnetje verstoppen:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Als ik Ajax was zou ik Coronel ook duidelijk laten tekenen en daar een foto van maken
quote:Overigens is het contract wederzijds schriftelijk bevestigd.
En dan als onderschrift: Munsterman eat your heart out !!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Als ik Ajax was zou ik Coronel ook duidelijk laten tekenen en daar een foto van maken
Leuk om het samenspel te zien (en horenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:34 schreef TheJanitor het volgende:
Als ik zo die samenvatting bekijk tegen Stuttgart, ben ik eigenlijk niet ontevreden. Als je ziet wat voor kansen we creeren, met een beetje meer geluk win je die wedstrijd gewoon met 5-3. En de tegengoals zijn ook wel erg makkelijk weggegeven, dat zal denk ik niet gebeuren tegen NEC.
Maar verder niets van de wedstrijd gezien, dus kan ik er eigenlijk weinig over zeggen
Kwestie van aanpassen. Hij is de enige speler die uit het oosten komt. Als ie wat beter Nederlands spreekt gaat het allemaal stukken vlotter. Je moet niet vergeten dat hij pas 20 is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:10 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Leuk om het samenspel te zien (en horen: Darío, Darío!!) tussen de spelers. Suárez + Cvitanich
. Wel een beetje jammer dat Sulejmani weer niet zoveel betrokken leek te zijn, misschien heeft het toch ook wel wat met de taal te maken waardoor hij zich misschien iets onzekerder voelt ofzo.
dinsdag middag al weekend zekerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Op donderdag in Florence voetballen, ideaal
Woensdag heen, vrijdag terug
Hij lacht gewoon Munsterman uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:23 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Blind lijkt een beetje tipsy...
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:23 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Blind houdt wel van een lekker glaasje champagnequote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:23 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |