Het zal me benieuwen hoe het gaat als het weer even tegen zit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:04 schreef Rumille het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat wil je er tegen doen? Cvitanich uitfluiten als hij weer scoort?
En die eerste en laatste hebben onder Van Basten gespeeld?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:03 schreef Adothehague het volgende:
Ik noem maar een Boukhari, of een SNO of een Collin die permanent werden uitgejouwt.
Dat heeft vooral met het nieuwe bestuur te maken. Sinds Jaakke en van Geel weg zijn worden er bijna alleen maar goeie beslissingen genomen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het gaat dit seizoen met Ajax dan ook redelijk goed vergeleken met voorgaande jaren.
Zoals ik net al had ge-edit:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen hoe het gaat als het weer even tegen zit.
Om er even serieus op in te gaan (quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat bord:
"wilt u a.u.b tot het einde blijven"
Net alsof je daar ook maar iets van merkt, het bestuur doet het tot op heden helemaal niet zoveel anders dan het vorige hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:06 schreef toma het volgende:
[..]
Dat heeft vooral met het nieuwe bestuur te maken. Sinds Jaakke en van Geel weg zijn worden er bijna alleen maar goeie beslissingen genomen.
Check mijn signaturequote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat bord:
"wilt u a.u.b tot het einde blijven"
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Om er even serieus op in te gaan (waarom doe ik dit), noem mij één club waar iedereen netjes tot het eind blijft zitten. Ja, nu niet FC Den Bosch noemen want daar zit drie man en een paardenkop en die hebben dan ook alle tijd om op hun gemakkie van het parkeerterrein af te rijden. Bij elke club zijn er mensen die eerder weggaan omdat ze geen zin hebben om een uur op P-zoveel te wachten totdat ze wegkunnen. Bij Ajax kan een paar minuten eerder vertrekken 1,5 uur schelen, het is niet mijn manier maar ik begrijp het best als sommige supporters daarvoor kiezen als Ajax al met 3-0 voorstaat.
De spelers 'geloven het ook allemaal wel' in de 80e minuut, dus waarom mogen sommige supporters het dan niet 'geloven'? Lekker boeiend allemaal. Bij elke club waar ik ben geweest zie ik mensen eerder weggaan. Ook bij clubs waar geen parkeerchaos heerst na een wedstrijd. Dat Ajax ervoor kiest om supporters te vragen langer te blijven (en na wedstrijden persconferenties en interviews gaat uitzenden om het verloop beter te spreiden) is wat mij betreft niet echt gênant ofzo. Bij Ajax zitten nu eenmaal de meeste mensen op de tribune en staat het dus ook het meest vast rond het stadion.
In het ForePark zit niet eens meer dan 5000 manquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het publiek van Ajax staat er juist om bekend dat ze snel fluiten als het spel niet goed is.
Ze verlaten ook regelmatig het stadion voor het einde van de wedstrijd als het niet loopt.
En ook al winnen ze 1-0 dan nog hoor je het publiek altijd mekkeren vanaf de tribune.
Je hoort juist altijd 100% achter je club te staan, en dat gebeurd bij Ajax lang niet altijd.
Daarom vindt ik de uitspraak van van Basten zeer opmerkelijk en ben ik het er niet mee eens.
Het eftal? Het was Colin vorig jaar dus lul geen onzin manquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet!
Ik weet niet of het nu nog steeds zo is hoor, maar voor een jaar terug werd het elftal echt wel uitgefloten tijdens of na sommige wedstrijden.
In ieder geval een grammaticale fout:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:11 schreef Rumille het volgende:
[..].
Stond er trouwens niet laatst (paar maanden terug) een typfout op dat scherm?
Wat we niet vroegtijdig mogen verlaten staat er dan niet bij...quote:Vanaf vandaag verzoekt Ajax de bezoekers om niet voortijdig te verlaten/
Nee het elftal is nooit uitgefloten na een verliespartijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het eftal? Het was Colin vorig jaar dus lul geen onzin man
Jawel maar niet dit jaar, en kom niet met je gelul van het gaat nu "goed" want we staan gewoon 3 punten achter op AZquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee het elftal is nooit uitgefloten na een verliespartij
Daarom heb ik het ook over vorig jaar OMGquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jawel maar niet dit jaar, en kom niet met je gelul van het gaat nu "goed" want we staan gewoon 3 punten achter op AZ
Wij hebben gelukkig niet van die grote reclameschermen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Mogen ze in de kuip ook wel plaatsen
Ik ga hier niet op in want dit gaat over de sfeer bij Ajax.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
In het ForePark zit niet eens meer dan 5000 man
Dus ga lekker naar je eigen clubje kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |