abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64996465
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:04 schreef Rumille het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar wat wil je er tegen doen? Cvitanich uitfluiten als hij weer scoort?
Het zal me benieuwen hoe het gaat als het weer even tegen zit.
pi_64996469
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:03 schreef Adothehague het volgende:
Ik noem maar een Boukhari, of een SNO of een Collin die permanent werden uitgejouwt.
En die eerste en laatste hebben onder Van Basten gespeeld?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_64996500
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Het gaat dit seizoen met Ajax dan ook redelijk goed vergeleken met voorgaande jaren.
Dat heeft vooral met het nieuwe bestuur te maken. Sinds Jaakke en van Geel weg zijn worden er bijna alleen maar goeie beslissingen genomen.
pi_64996503
welkom Wiellie
pi_64996528
Elia lukt niet meer nu nee
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_64996539
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Het zal me benieuwen hoe het gaat als het weer even tegen zit.
Zoals ik net al had ge-edit:
Maar een paar jaar terug was het nog zo dat als we 0-0 stonden bij rust dat je fluitconcerten kon verwachten. Nu is het een teken om nog meer achter het team te gaan staan om ze naar die overwinning te schreeuwen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:09:30 #207
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64996615
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat bord:
"wilt u a.u.b tot het einde blijven"

Om er even serieus op in te gaan ( waarom doe ik dit), noem mij één club waar iedereen netjes tot het eind blijft zitten. Ja, nu niet FC Den Bosch noemen want daar zit drie man en een paardenkop en die hebben dan ook alle tijd om op hun gemakkie van het parkeerterrein af te rijden. Bij elke club zijn er mensen die eerder weggaan omdat ze geen zin hebben om een uur op P-zoveel te wachten totdat ze wegkunnen. Bij Ajax kan een paar minuten eerder vertrekken 1,5 uur schelen, het is niet mijn manier maar ik begrijp het best als sommige supporters daarvoor kiezen als Ajax al met 3-0 voorstaat.

De spelers 'geloven het ook allemaal wel' in de 80e minuut, dus waarom mogen sommige supporters het dan niet 'geloven'? Lekker boeiend allemaal. Bij elke club waar ik ben geweest zie ik mensen eerder weggaan. Ook bij clubs waar geen parkeerchaos heerst na een wedstrijd. Dat Ajax ervoor kiest om supporters te vragen langer te blijven (en na wedstrijden persconferenties en interviews gaat uitzenden om het verloop beter te spreiden) is wat mij betreft niet echt gênant ofzo. Bij Ajax zitten nu eenmaal de meeste mensen op de tribune en staat het dus ook het meest vast rond het stadion.
Gourmetten of steengrillen?
pi_64996654
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:06 schreef toma het volgende:

[..]

Dat heeft vooral met het nieuwe bestuur te maken. Sinds Jaakke en van Geel weg zijn worden er bijna alleen maar goeie beslissingen genomen.
Net alsof je daar ook maar iets van merkt, het bestuur doet het tot op heden helemaal niet zoveel anders dan het vorige hoor
pi_64996659
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat bord:
"wilt u a.u.b tot het einde blijven"

Check mijn signature
pi_64996668
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:09 schreef Silenus het volgende:

[..]

Om er even serieus op in te gaan ( waarom doe ik dit), noem mij één club waar iedereen netjes tot het eind blijft zitten. Ja, nu niet FC Den Bosch noemen want daar zit drie man en een paardenkop en die hebben dan ook alle tijd om op hun gemakkie van het parkeerterrein af te rijden. Bij elke club zijn er mensen die eerder weggaan omdat ze geen zin hebben om een uur op P-zoveel te wachten totdat ze wegkunnen. Bij Ajax kan een paar minuten eerder vertrekken 1,5 uur schelen, het is niet mijn manier maar ik begrijp het best als sommige supporters daarvoor kiezen als Ajax al met 3-0 voorstaat.

De spelers 'geloven het ook allemaal wel' in de 80e minuut, dus waarom mogen sommige supporters het dan niet 'geloven'? Lekker boeiend allemaal. Bij elke club waar ik ben geweest zie ik mensen eerder weggaan. Ook bij clubs waar geen parkeerchaos heerst na een wedstrijd. Dat Ajax ervoor kiest om supporters te vragen langer te blijven (en na wedstrijden persconferenties en interviews gaat uitzenden om het verloop beter te spreiden) is wat mij betreft niet echt gênant ofzo. Bij Ajax zitten nu eenmaal de meeste mensen op de tribune en staat het dus ook het meest vast rond het stadion.
.

Stond er trouwens niet laatst (paar maanden terug) een typfout op dat scherm?
pi_64996717
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:50 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Het publiek van Ajax staat er juist om bekend dat ze snel fluiten als het spel niet goed is.
Ze verlaten ook regelmatig het stadion voor het einde van de wedstrijd als het niet loopt.
En ook al winnen ze 1-0 dan nog hoor je het publiek altijd mekkeren vanaf de tribune.
Je hoort juist altijd 100% achter je club te staan, en dat gebeurd bij Ajax lang niet altijd.
Daarom vindt ik de uitspraak van van Basten zeer opmerkelijk en ben ik het er niet mee eens.
In het ForePark zit niet eens meer dan 5000 man

Dus ga lekker naar je eigen clubje kijken
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64996761
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat geloof je toch zelf niet !
Ik weet niet of het nu nog steeds zo is hoor, maar voor een jaar terug werd het elftal echt wel uitgefloten tijdens of na sommige wedstrijden.
Het eftal? Het was Colin vorig jaar dus lul geen onzin man
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64996815
Ado kan je aub oppleuren hier
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:14:50 #214
164283 Luco
Buongiorno!
pi_64996833
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:11 schreef Rumille het volgende:

[..]

.

Stond er trouwens niet laatst (paar maanden terug) een typfout op dat scherm?
In ieder geval een grammaticale fout:
quote:
Vanaf vandaag verzoekt Ajax de bezoekers om niet voortijdig te verlaten/
Wat we niet vroegtijdig mogen verlaten staat er dan niet bij...

Daarnaast natuurlijk de schandalige fout dat men over bezoekers spreekt, in plaats van supporters!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_64996856
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:13 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Het eftal? Het was Colin vorig jaar dus lul geen onzin man
Nee het elftal is nooit uitgefloten na een verliespartij
pi_64996871
Dirkjeeee Ajaxfan
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:16:01 #217
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64996885
Wielaert op AJAXTV.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64996902
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:15 schreef Badabingea het volgende:
Dirkjeeee Ajaxfan
Katwijk is mijn club
pi_64996904
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee het elftal is nooit uitgefloten na een verliespartij
Jawel maar niet dit jaar, en kom niet met je gelul van het gaat nu "goed" want we staan gewoon 3 punten achter op AZ
pi_64996935
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Check mijn signature
Mogen ze in de kuip ook wel plaatsen
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64996967
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:16 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Jawel maar niet dit jaar, en kom niet met je gelul van het gaat nu "goed" want we staan gewoon 3 punten achter op AZ
Daarom heb ik het ook over vorig jaar OMG ! Hersens van een visstick ofzo?
pi_64996991
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:17 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Mogen ze in de kuip ook wel plaatsen
Wij hebben gelukkig niet van die grote reclameschermen.
pi_64997037
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:12 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

In het ForePark zit niet eens meer dan 5000 man

Dus ga lekker naar je eigen clubje kijken
Ik ga hier niet op in want dit gaat over de sfeer bij Ajax.
Dus laten we het ontopic houden.
Ik heb mijn punt gemaakt, en dat jij het afdoet door naar een andere club te kijken vind ik jammer.
Ik had liever een inhoudelijke reactie ervoer van je gehad.
pi_64997043

Zo doe je dat, een contract tekenen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:20:13 #225
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64997059
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')