jah zoietsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:26 schreef Runx het volgende:
[..]
is een dwergkonijn de Mini Me in konijnen land ?
spammerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:30 schreef Friday12 het volgende:
009. 231 Ladylike
010. 225 Moozzie
011. 222 Friday12
haha ik wist niet eens dat ik zoveel gepost had
Dank je voor het compliment Mads...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
MD, you should be served with Christmas
aha nee die kan je dan beter niet opetenquote:
maar toch goed gedaan jochiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je voor het compliment Mads...
als eerst wil ik u feliciteren met het behalen van een fok awardquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:34 schreef Rossdale het volgende:
Allemaal spammerts hier
Ik was #25Nouja op GAM dan
LIEVVVquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:34 schreef Runx het volgende:
[..]
aha nee die kan je dan beter niet opeten, maar je hebt wel een goed smoesje, als iets vies wordt .... ja de konijn heeft het gedaan
[ afbeelding ]
Runx... topic over Horlogesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:34 schreef Runx het volgende:
[..]
aha nee die kan je dan beter niet opeten, maar je hebt wel een goed smoesje, als iets vies wordt .... ja de konijn heeft het gedaan
[ afbeelding ]
waarom het slow chat heet weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:34 schreef Rossdale het volgende:
Allemaal spammerts hier
Ik was #25Nouja op GAM dan
whehe ik zal zo ff een foto van de dader postenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:34 schreef Runx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja die is nep man, hij heeft een vraag hoe de horloge weet welke datum het isquote:
aahwwquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
LIEVVV![]()
daar kwam mijn kat wel een keer mee thuis
[ afbeelding ]
naaisquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:35 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe ik zal zo ff een foto van de dader posten
brommers kiekenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
maaruh ik ga weer eens aan het werk...
quote:
ik had er nog wel 1 voor je majaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan, en daarna eentje gekocht
ik mis d'r welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan, en daarna eentje gekocht
wat voor 1 ?quote:
Hehe thanksquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:35 schreef Runx het volgende:
[..]
als eerst wil ik u feliciteren met het behalen van een fok award![]()
ik wacht nog op de categorie mooiste fobo van fok
whahah ok, zie het wel verschijnenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe thanksDe userawards komen later vandaag. Ze hadden verkeerd getelt ofzo
Idd, knuppelsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:46 schreef Runx het volgende:
[..]
whahah ok, zie het wel verschijnenmeneer de beste ER van Fok Games
Bij fokradio ook die lui verkeerde naam zeggen
ben je een allochtoon ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
he i wil hem verkope maar ik ben lui
rossdale gefeli dan maar
ahhhhh die is lievvvquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:50 schreef tripack het volgende:
de dader!!
[ link | afbeelding ]
ze lacht in haar vuistje voor het bevuilen van haar hok.
nee hijs niet opgevoerd werd te vaak op de rollerbank gezetquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee hijs niet opgevoerd werd te vaak op de rollerbank gezet![]()
na 3 keer in 1 week von dik het genoeg
ze is echt wel evilquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:52 schreef Runx het volgende:
[..]
ahhhhh die is lievvv![]()
, maar stiekem heeft ze evilmind
![]()
![]()
ow nee maar ben wel luiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:53 schreef Runx het volgende:
[..]ik bedoelde eigenlijk dat je zei dat je lui was
hahahha, naja dan kwam het toch als een ''soort'' van verassing aanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Idd, knuppelsIk las het zelf pas later dat ik had gewonnen. Populariteitsverkiezingen
dat is een scooterquote:
whahah das lijkt me wel grappig om te zienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:53 schreef tripack het volgende:
[..]
ze is echt wel evilen ze kan al de bank op springen
sry dat ik hem kreegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is een scooterdat is voor bitchboys
dat maakt je niks meerquote:
nee joh soocter is keigaaf net als modern talkingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is een scooterdat is voor bitchboys
ik had een derbi sendaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:58 schreef Rossdale het volgende:
ScootersAls je stoer wilt zijn neem dan een schakelbrommer
Ik heb mijn Honda NSR nog steeds bij mijn ouders in de schuur staan. DIe doe ik nooit wegAls ik weer eens een huis met tuin heb neem ik hem mee en ga ik hem volledig opknappen (wat beschadigde kappen en niet-originele uitlaat enzo)
deze om precies te zijnquote:
ohh diequote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
deze om precies te zijn
[ afbeelding ]
joh het reed me naar school dat was genoegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb mijn Honda NSR nog steeds bij mijn ouders in de schuur staan. DIe doe ik nooit wegAls ik weer eens een huis met tuin heb neem ik hem mee en ga ik hem volledig opknappen (wat beschadigde kappen en niet-originele uitlaat enzo)
Geef nou maar toe dat je jaloers was op mijn Puch Maxi...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:58 schreef Rossdale het volgende:
die dingen komen niet vooruitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:01 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je jaloers was op mijn Puch Maxi...
he Pquote:
jah eersst beetje langs de bank lopen inschatten hoe hoog het is en dan huphup en op de bankquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:55 schreef Runx het volgende:
[..]
whahah das lijkt me wel grappig om te zien, maar dat is misschien een afleidings techniek
Ik vond de mijne al snel genoeg gaan (dat betekend dus dat ik dat ding geeneens opgevoerd hadquote:
hahah kool man, lijken me leuke beestjesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:03 schreef tripack het volgende:
[..]
jah eersst beetje langs de bank lopen inschatten hoe hoog het is en dan huphup en op de banksinds gister durft ze ook in 1 keer er af
WhAHAHA OMFGquote:
zo stond ik regelmatig naast zo'n dik wijf op een scooter voor hetzelfde stoplichtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zon epic fail zag ik vroeger elke dag die reed door hetzelfde park als mij
medelij met al die scooters die dit soort mensjes moeten dragenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zo stond ik regelmatig naast zo'n dik wijf op een scooter voor hetzelfde stoplicht
ja, vooral omdat een scooter zo'n sterk frame heeftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
medelij met al die scooters die dit soort mensjes moeten dragen
nog steeds medelijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, vooral omdat een scooter zo'n sterk frame heeft
tjah, kan je niet veel aan doen, maar jij bent toch ook wel eens onderuit gegaan ?, kan gebeurenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik had mijn brommer verkocht, en die kerel die hem gekocht heeft is meteen de eerste week onderuit gegaan op een grindpad, voorvork krom, allemaal beschadigingen
dat vond ik echt kut, vooral omdat ik dat ding altijd netjes en schoon had gvd
ja, maar ik ben in onderuit gegaan omdat het fucking glad was en hij omdat hij als een mongool over een grindpad is gaan rijden..kijk jongens, ik heb nieuwe banden, nu kan ik meteen als een gek scheurenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:11 schreef Runx het volgende:
[..]
tjah, kan je niet veel aan doen, maar jij bent toch ook wel eens onderuit gegaan ?, kan gebeuren
naja die heb je ook erbij zitten, kijk maar naar jeroen en gijs, met autorijdenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar ik ben in onderuit gegaan omdat het fucking glad was en hij omdat hij als een mongool over een grindpad is gaan rijden..kijk jongens, ik heb nieuwe banden, nu kan ik meteen als een gek scheuren
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:12 schreef Runx het volgende:
ik mocht hopen dat ik een keer brommer/auto mocht rijden![]()
oh nee, dat verpest mijn dag wel zegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:13 schreef crazy987 het volgende:
* crazy987 zit op z`n werk en heeft geen zin
ik heb zelf niet eens zin om een aankondiging te maken.
wil gewoon terug m`n nest in
ja, maar daar kan ik niet tegen. Ik ben altijd fucking zuinig geweest op dat ding. majaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:15 schreef Runx het volgende:
[..]
naja die heb je ook erbij zitten, kijk maar naar jeroen en gijs, met autorijden![]()
ja zeg echt welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh nee, dat verpest mijn dag wel zeg
ja snap wat je bedoeld hoarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar daar kan ik niet tegen. Ik ben altijd fucking zuinig geweest op dat ding. maja
oh, how i love the tone of sarcasm in the morningquote:
misschien hebben ze bij mercedes geen goede faxapparatenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:17 schreef debbie_19 het volgende:
Nu zijn me bloemen niet binnen gekomengister gefaxt en de bevestiging was goed
Hoooiiiiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:17 schreef debbie_19 het volgende:
Nu zijn me bloemen niet binnen gekomengister gefaxt en de bevestiging was goed
of een zak met mestquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:18 schreef Runx het volgende:
[..]
Hoooiiiials je nou zei welke auto dealer je werkte had je een hele tuin aan bloemen gekregen
neeeuh, debbie is lekker dus iedereen verstuurt haar bloemen en chocolade lettersquote:
runx met de S van schaapquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:19 schreef Runx het volgende:
[..]
neeeuh, debbie is lekker dus iedereen verstuurt haar bloemen en chocolade letters![]()
ola el capitanoquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:21 schreef Crazy-p het volgende:
kan overigens geen schaap zien staan zonder aan Runx te denken..
je word toch best met de nek aangekeken als je naast een weiland staat en Hey Runx zegt..quote:
Ik werk niet op standquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
misschien hebben ze bij mercedes geen goede faxapparaten
our masterplan is completequote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:21 schreef Crazy-p het volgende:
sterktequote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:25 schreef Crazy-p het volgende:
tijd om te gaan
crematie enzo.. blergh!
succesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:25 schreef Crazy-p het volgende:
tijd om te gaan
crematie enzo.. blergh!
weet ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh nee, dat verpest mijn dag wel zeg
eya mooz had hem gister avond gelezenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:28 schreef Moozzie het volgende:
De paint voor sgele
FOK!ers bij Lingo!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:21 schreef Crazy-p het volgende:
gisteren gezien te geniaal moos echtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:28 schreef Moozzie het volgende:
De paint voor sgele
FOK!ers bij Lingo!
Wat voor merk, wat zit er bij en wat wil je er ongeveer voor hebben?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wil iemand een drumstel kopen btw ?
moos is de koningquote:Op maandag 12 januari 2009 21:32 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
JP: Goede avond dames en heren bij een spik splinternieuwe herhaling van het 6 letter woorden Lingo! Met natuurlijk uw precentatrice, Lucille Werner!
[ afbeelding ]
Lucille: We spelen vanavond maar met 1 kandidaat want de rest van Nederland is al een keer geweest. Welkom FOK! usert
Lucille: Laten we beginnen met het laatste woord aangezien iedereen toch weggaat na 5 minuten. Als je het goed raad dan krijg je een FOK! Pimp abbo en anders een coole tas die al 10.000 keer is weggegeven maar je nooit op straat tegen komt.
FOK! usert: Schip! S-C-H-I-P
[ afbeelding ]
Lucille: Nee helaas dat is niet goed.
[ afbeelding ]
FOK! usert: Sterk! S-T-E-R-K
[ afbeelding ]
Lucille: Ook dat is helaas niet goed maar we gaan snel door
[ afbeelding ]
FOK! usert: Ehm... Fiets! dan? F-I-E-T-S
[ afbeelding ]
Lucille: Ik weet niet of je het wel lekker ziet maar de 's' moet vooraan...
[ afbeelding ]
JP: Heb je nou allweer wat anders aan getrokken?
Lucille: Oke ik kleed me wel weer terug om
[ afbeelding ]
FOK! usert: Speel! S-P-E-E-L
[ afbeelding ]
Lucille: Weer fout whahahaha [ afbeelding ]
Dit is je laatste kans op de FOK! Pimp Abbo
[ afbeelding ]
FOK! usert: Slet! S-L-E ehmmm -D-T!
[ afbeelding ]
Lucille: Nee fout
[ afbeelding ]
JP: Lucille, doe normaal
Lucille: Sorry
Lucille: Het goeie antwoord had moeten zijn 'Sgele'
[ afbeelding ]
chevroletquote:
ga gewoon zoeken op autodealers Apeldoornquote:
o nee niet weer picas van het pipi monster...quote:
konijn op xtcquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:34 schreef tripack het volgende:
de konijn heeft energie teveel... blijft maar rondrennen![]()
nee heb al pipi gedaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
o nee niet weer picas van het pipi monster...
nou eerder op speedquote:
goedzo grote jongen!quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eya mooz had hem gister avond gelezen
wahahah misschien denkt die dat die roadrunner isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:38 schreef tripack het volgende:
[..]
nou eerder op speedvan hot naar her in 2 seconden
quote:
nee ik hoor alleen haar nagels over het laminaat en wanneer ze in de slaapkamer rent gaat ze 2x zo snelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:40 schreef Runx het volgende:
[..]
wahahah misschien denkt die dat die roadrunner ismaakt die ook zo'n geluid ?
wahahah, op laminaat is kool beetje glijden enzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:42 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ik hoor alleen haar nagels over het laminaat en wanneer ze in de slaapkamer rent gaat ze 2x zo sneltapijt
nee soms gaat haar achterkant sneller dan haar voorkantquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
wahahah, op laminaat is kool beetje glijden enzohaha dat is misschien haar evilplan krassen maken op laminaat
![]()
ah ik heb net een appel opquote:
dat heb ik ook bij mequote:
wahahaa lijkt me wel grappig om dat te zienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
nee soms gaat haar achterkant sneller dan haar voorkantdas pas geen gezicht
Vanmiddag heb ik er ook nog 1 en voor bij de lunch nog 2 mandarijnenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:48 schreef Runx het volgende:
[..]
dat heb ik ook bij me, maar die bewaar ik voor vanmiddag
![]()
Ik eet tot 12 uur helemaal niks... Ik drink hooguit 2 bekers water en dan om 12 uur een krentenbol met jus d'orange en dan voor de rest van de dag niks meer tot het avondeten...quote:
ik heb zon fusie tussen een mandarijn en een sinasappelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vanmiddag heb ik er ook nog 1 en voor bij de lunch nog 2 mandarijnen
jezus dat is weinigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:49 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik eet tot 12 uur helemaal niks... Ik drink hooguit 2 bekers water en dan om 12 uur een krentenbol met jus d'orange en dan voor de rest van de dag niks meer tot het avondeten...
* LL bespringt Fridayquote:
mandarijnen zonder pit hoop ik anders zijn ze niet lekkerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vanmiddag heb ik er ook nog 1 en voor bij de lunch nog 2 mandarijnen
het gaat zo snel ik ken het niet volgequote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:55 schreef Runx het volgende:
mensen pas op straks gaan we te hard , en vliegen we uit de bocht
ik heb hongerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:57 schreef Ladylike het volgende:
Eens kijken wat mijn pot schaft
pff heb het maar druk vandaag
Ik kom hier voor mn rust
heheh goedemorgen Renequote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:59 schreef renedis het volgende:
hallo ladies and gentle people
Volgens mij val ik om als ik dat op een normale werkdag doe...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:49 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik eet tot 12 uur helemaal niks... Ik drink hooguit 2 bekers water en dan om 12 uur een krentenbol met jus d'orange en dan voor de rest van de dag niks meer tot het avondeten...
oh nosequote:
Dat denk je maar hier in Nederland kennen wij het gevoel ''honger'' niet...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgens mij val ik om als ik dat op een normale werkdag doe...
europese hongerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:07 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dat denk je maar hier in Nederland kennen wij het gevoel ''honger'' niet...
Ik kan ook niet echt zeggen dat ik honger heb maar dat ik niet kan wachten om mijn krentenbol op te eten
waarom zou ik dat willen weten als we eten hier hebben ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:07 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dat denk je maar hier in Nederland kennen wij het gevoel ''honger'' niet...
Ik kan ook niet echt zeggen dat ik honger heb maar dat ik niet kan wachten om mijn krentenbol op te eten
zij bedoelt dat ze in afrika honger hebben. Wij hebben trekquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:09 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom zou ik dat willen weten als we eten hier hebben ?ik ben het eens dat je eten moet opeten en niet zomaar moet weggooien.
Juistquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zij bedoelt dat ze in afrika honger hebben. Wij hebben trek
het komt er nog niet vanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:12 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Juist
*en dit geeft altijd van die leuke discussies*
kloon ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zij bedoelt dat ze in afrika honger hebben. Wij hebben trek
lol, dat heb ik allang gedaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:18 schreef Runx het volgende:
oja mads we moeten bestanden uploaden op natschool, gelukkig heb ik mijn gebruikers naam van jurgens gekregen
heb je weer nieuwe ava ? in het fobo zie ik weer andere namelijkquote:
hahahquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, dat heb ik allang gedaan![]()
na het dreig mailtje van hem
jij kan zeggen, die heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef Runx het volgende:
[..]
hahahik niet hij vind dat bij mij niet erg
nee dat is trekquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:15 schreef Runx het volgende:
[..]
kloon ?
naja ik vind het niet kloppen wij kunnen ook honger hebben, smiddag's heb ik honger en geen trek, als ik trek had nam ik iets kleins, net zoals net een ''banaan'', want daar had ik zin in.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee dat is trek
wij kennen echt geen honger
*ah een discussie
Ik word knetterbek van die klonenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef Runx het volgende:
[..]
idd al die klonen![]()
alles goed met moozzie
onder anderquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij kan zeggen, die heb ik niet gezien
Ja weer een nieuwequote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb je weer nieuwe ava ? in het fobo zie ik weer andere namelijk
ja nu nog niks te doen hé beetje gluren overalquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik word knetterbek van die klonen
Ja alles is goed
En met jou?
oja Sgele heeft ook nu roem in mijn foboquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja alles is goed
En met jou?
is kip ook een kloon ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja alles is goed
En met jou?
had je pauze bij Toyota ?quote:
Fobo speurneusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ja nu nog niks te doen hé beetje gluren overal![]()
* Moozzie checkt runx zijn foboquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:22 schreef Runx het volgende:
[..]
oja Sgele heeft ook nu roem in mijn fobo![]()
nee, nog niet uiterlijk vanavond zeggen zequote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Fobo speurneus
[ afbeelding ]
Is die lijst er al? Waar staat of je gewonnen hebt?
uhu hij staat waar jij ook staatquote:
ewquote:
Gister..toen zei ik nog...me pappie rijdt in toyota..landcruser dusssquote:
Oke spannendquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:28 schreef Runx het volgende:
[..]
nee, nog niet uiterlijk vanavond zeggen ze
counting crows - accidentally in lovequote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:30 schreef Runx het volgende:
Blof Ft Crows Counting - Holiday in Spain is moooooooi
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja alles is goed
En met jou?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:28 schreef Runx het volgende:
[..]
nee, nog niet uiterlijk vanavond zeggen ze
Pijnappel Automobielen BVquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gister..toen zei ik nog...me pappie rijdt in toyota..landcruser dusss
Jullie raden het noooooit.
eet smakelijk meneer moosquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:36 schreef Moozzie het volgende:
Ik ga lunche bb
quote:Het menu van Dinsdag
13 januari 2009
D A G S C H O T E L
Cevapcici (gekruide gehaktstaafjes) 490 Kcal ¤
3.00
met tomatensaus 49 Kcal
Gebakken victoriabaars 198 Kcal ¤
3.00
met limoen koriandersaus 59 Kcal
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Gemengde groenten 87 Kcal ¤ 0.78
Witte rijst 168 Kcal ¤ 0.78
Rosti 290 Kcal ¤ 0.78
S O E P
Bretonse vissoep 118 Kcal ¤
0,40
Heldere groentensoep 89 Kcal ¤
0,40
VEGETARISCHE GERECHTEN
Pasta met champignons 608 Kcal ¤ 1.79
Kaaskroket 270 Kcal ¤ 0.89
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Tomaten gevuld met krab 248
Kcal ¤ 2.12
BELEGD BROODJE
Broodje van de dag 450
Kcal ¤ 2.12
S N A C K S
Friet zuurvlees 518 Kcal ¤
1.56
Kipcorn 318
Kcal ¤ 0.89
Pannenkoek met spek 315
Kcal ¤ 1.79
Hij zit er nog niet bij ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:36 schreef Runx het volgende:
[..]
Pijnappel Automobielen BV
Autohaas BV
Ab Mulder Skoda Dealer Apeldoorn
Mazda Xedos Dealer vd Zande
Koops Apeldoorn Official Nissan Dealer
Slenters Citroën-dealer F
Auto Wientjes BV
Eric Selles Apeldoorn
Garage Popma Skoda Dealer
Car World Stedendriehoek BV
zit hier iets bij ?
gewoon 1 of andere louche autohandelaarquote:
je vergeet susuziquote:
neuuh debbie verdient een mooie auto zaak te werkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is gewoon zo'n 2de hands auto zaakje met schoothoopjes dat ze auto's noemen
dan had je het nu wel geraden of nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:47 schreef Runx het volgende:
[quote]Op dinsdag 13 januari 2009 11:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[/quote
neuuh debbie verdient een mooie auto zaak te werken![]()
Madz kwam tenminste met handelaren uit apeldoornquote:
heul welquote:
ik ook paar post er voorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Madz kwam tenminste met handelaren uit apeldoorn
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
trek heet zoietsquote:
dat zou onze zoektocht wel een stuk makkelijker makenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:49 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook paar post er voor
maar zit de auto merk[en] erbij wat jullie verkopen
ik pas over 10 minquote:
sarcasme ofzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]god wat een eikel ben je toch ook
nee het is suzuki zoek maar op Google opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heul wel
suzuki staat er wel tussen
maar susuzi is ook een merk
nee dan heb ik het wel geradenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat zou onze zoektocht wel een stuk makkelijker maken
dude, isuzu bedoelde ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:50 schreef Runx het volgende:
[..]
nee het is suzuki zoek maar op Google op
jah net zoals het patat is zekerquote:
http://www.google.nl/search?q=susuzi&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:50 schreef Runx het volgende:
[..]
anorexia?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah net zoals het patat is zeker![]()
Hier is het honger en friet
en begin nou niet over het feit dat ik hongergevoel niet ken, dan heb je het echt tegen de verkeerde; aangezien ik bijna dood was omdat ik niet at
erg hequote:
mag ik hun site dan ? ben wel benieuwd wat voor troep ze makenquote:
waaromquote:
zie de searchquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
erg he
mensen die denken het beter te weten, terwijl je weet dat ze het mis hebben
Hier nog één maar ik eet nog steeds niet veelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah net zoals het patat is zeker![]()
Hier is het honger en friet
en begin nou niet over het feit dat ik hongergevoel niet ken, dan heb je het echt tegen de verkeerde; aangezien ik bijna dood was omdat ik niet at
Like I care...als ik het zeg verandert niet het feit dat jij een eikel bentquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sarcasme ofzo![]()
dat krijg je als het niet wil zeggen dan word het met de dag erger
ik bedoelde isuzuquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
erg he
en waarom dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Like I care...als ik het zeg verandert niet het feit dat jij een eikel bent
http://www.fixya.com/cars/t1253988-susuzi_aereoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:50 schreef Runx het volgende:
[..]
mafkees dan moet je het beter typenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dude, isuzu bedoelde ik
-edit: en die staat er tussen
mijn fout
toch bestaat het blijkbaarquote:
http://www.isuzu.com/index.jspquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:52 schreef Runx het volgende:
[..]
mag ik hun site dan ? ben wel benieuwd wat voor troep ze maken
jaquote:
bij mij is het wel al 20 jaar geleden hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:52 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Hier nog één maar ik eet nog steeds niet veel
hij bedoelde wat andersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
erg he
Dus heb je wel gelijkquote:
Maar hij had wel gelijkquote:
en toch bestaat susuzi ookquote:
BUYAKA !quote:
Hoe was je vreemdgaan-date eigenlijkquote:
hij wist het niet eensquote:
Ik heb ook geen site, besta ik nu ook niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:56 schreef Runx het volgende:
[..]
ze hebben niet eens een site, geen dealer ?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb ook geen site, besta ik nu ook niet?
waarom? je hebt je oordeel blijkbaar al klaarquote:
Fapboquote:
nee, als die foto's zonder slip in komen dan wordt het een fapoquote:
mij moet je niet altijd even serieus nemen ik heb een kut dag moest gvd een uur wachten in de kou tot ik naar binnen konquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom? je hebt je oordeel blijkbaar al klaar
anders dee je niet;
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
nee, als die foto's zonder slip in komen dan wordt het een fapo
Oh jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
nee, als die foto's zonder slip in komen dan wordt het een fapo
Nja laat ik het kort houden en dit zeggen: 5 sterfevallen binnen 1 jaar, een vader die steeds zegt dat je een dikke reet hebt en DD op je 10e jaar waren voor mij reden om mn leven in eigen hand te pakken en te eten wanneer IK dat wilde en niet mijn lichaam.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mij moet je niet altijd even serieus nemen ik heb een kut dag moest gvd een uur wachten in de kou tot ik naar binnen kon![]()
aangezien een losert zich had verslapen
ik had er eerst 50 per dagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:03 schreef Runx het volgende:
7.629 (gemiddeld 12 per dag) volgens mij heb ik op het werk geen leven![]()
vaderquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja
[..]
Nja laat ik het kort houden en dit zeggen: 5 sterfevallen binnen 1 jaar, een vader die steeds zegt dat je een dikke reet hebt en DD op je 10e jaar waren voor mij reden om mn leven in eigen hand te pakken en te eten wanneer IK dat wilde en niet mijn lichaam.
Het was voor mij niet reden om slank te worden ofzohet ging mij om het feit ergens volledige controle over te hebben. Het niet eten werd helaas een kick...
Gelukkig kreeg ik op het randje van de dood een heel lief vriendje die mij 100% van de tijd in de gaten hield. Even kotsen op de wc (wat ik dus buiten NIET eten ook deed..) was er dus ook niet meer bij
Heeft lang geduurd (jaar of 6,7) maar ik ben er weer bovenop
Heb iig geen weegschaal meer in huis en doe niet meer aan dieten. (alhoewel ik nog wel eens vergeetom te eten)
ok ik neem mijn woorden terug en geeft ze aan jouquote:
Super LL dat je het hebt overwonnenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja
[..]
Nja laat ik het kort houden en dit zeggen: 5 sterfevallen binnen 1 jaar, een vader die steeds zegt dat je een dikke reet hebt en DD op je 10e jaar waren voor mij reden om mn leven in eigen hand te pakken en te eten wanneer IK dat wilde en niet mijn lichaam.
Het was voor mij niet reden om slank te worden ofzohet ging mij om het feit ergens volledige controle over te hebben. Het niet eten werd helaas een kick...
Gelukkig kreeg ik op het randje van de dood een heel lief vriendje die mij 100% van de tijd in de gaten hield. Even kotsen op de wc (wat ik dus buiten NIET eten ook deed..) was er dus ook niet meer bij
Heeft lang geduurd (jaar of 6,7) maar ik ben er weer bovenop
Heb iig geen weegschaal meer in huis en doe niet meer aan dieten. (alhoewel ik nog wel eens vergeetom te eten)
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:05 schreef Runx het volgende:
[..]
ok ik neem mijn woorden terug en geeft ze aan jouomg
![]()
ja en goed van haar vriendje natuurlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Super LL dat je het hebt overwonnen
Hij deed het "als grapje"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vader![]()
maare blij voor je anders was je hier nu niet
heeft iemand een emo met een groter slagwerk(neequote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij deed het "als grapje"
Jah nu ben ik er lekker nog
geiler dan ooitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij deed het "als grapje"
Jah nu ben ik er lekker nog
Thanx.. mn vriend heeft nog af en toe boos opt toilet gestaan hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Super LL dat je het hebt overwonnen
Tis mn heldquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ja en goed van haar vriendje natuurlijk![]()
Proteine bijslikken enzoquote:
arme vriend van jequote:
Ja, ik weet hoe moeiljk het is... om dan standvastig te blijven als vriend zijnde...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx.. mn vriend heeft nog af en toe boos opt toilet gestaan hoor
Zoiets duurt echt lang
[..]
Tis mn held
eetse en vergadersequote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe moeiljk het is... om dan standvastig te blijven als vriend zijnde...
maaruh zometeen lunchen... en na de lunch een vergadering. Dus ga die nog ff voorbereiden. Eetse alvast![]()
eet smakelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe moeiljk het is... om dan standvastig te blijven als vriend zijnde...
maaruh zometeen lunchen... en na de lunch een vergadering. Dus ga die nog ff voorbereiden. Eetse alvast![]()
Lunch en vergader zequote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
woooooooow samen gaanquote:
Hij moet er wel iets voor over hebben hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:08 schreef Runx het volgende:
[..]
arme vriend van jedie is nu leeg gepompt
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij moet er wel iets voor over hebben hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |