Je moet ook bestellen op de dagen dat ze in voorverkoop gaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En ik wilde nog naar de Killers, maar helaas...te laat was ik weer
oke laten we de pijnlijke geschiedenis achter ons latenquote:
liever niet...quote:
Ik had het pas te laat door dat ze kwamenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:53 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Je moet ook bestellen op de dagen dat ze in voorverkoop gaanhaha...
MaleDuck zit hier de hele dagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:54 schreef debbie_19 het volgende:
O ja ik wil nog even melden, dat als ik perongeluk een topic sluit, geen nieuwe ff kan openen.
Wie zou dit dan voor mij willen doen? Ivm werk enzo druk ik FOK! nog weleens spontaan weg enzo.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
MaleDuck zit hier de hele dagDie kan het voor je bijhouden
![]()
Ik ben even wat werk verrichten![]()
ik welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:03 schreef tripack het volgende:
whehe niemand durf van te voren te zeggen of ze een topic willen openen![]()
Wil jij em openen dan als ik sluit?quote:
jawelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wil jij em openen dan als ik sluit?
mooi zijn we het daar over eensquote:
es kijken hoe snel we het topic kunnen vullen met zijn tweeenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mooi zijn we het daar over eens
uhu met jou dan ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:09 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereenalles goed met iedereen ?
jah lekker... beetje huishouden doen enzoquote:
ja hoorquote:
hahah moet ook gebeuren hoe kut het soms ook isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:12 schreef tripack het volgende:
[..]
jah lekker... beetje huishouden doen enzo
daar heb je vrouwen voorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:12 schreef tripack het volgende:
[..]
jah lekker... beetje huishouden doen enzo
kom vanavond wel ff..ik heb zelf ook al aardig wat nummersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ja hoor, wanneer kan je een keer hier komen ? muziek te selecteren ?
voor zaterdag ?
jah dat wel... we hebben alleen een konijn die alles weer vies maaktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:13 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah moet ook gebeuren hoe kut het soms ook is, maar dan hou je wel een mooi schoon huisje over
ok nais ik zie vanavond wel voorbij vliegenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kom vanavond wel ff..ik heb zelf ook al aardig wat nummersmaar moet nog ene beetje muziek van nu hebben.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daar heb je vrouwen voor
ik hoorde dat debbie ook schoon moest maken bij die FIAT dealer !
ik kan heul niet vliegenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ok nais ik zie vanavond wel voorbij vliegen
Goedemorgenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:15 schreef Friday12 het volgende:
mogge![]()
heb godverdomme een uur staan wachten er was niemand
thnxquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dudeeee weer niet goed...streep maar weer eentje weg
Raampje intikken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:15 schreef Friday12 het volgende:
mogge![]()
heb godverdomme een uur staan wachten er was niemand
kerst is voorbij en jullie hebben nog een konijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:15 schreef tripack het volgende:
[..]
jah dat wel... we hebben alleen een konijn die alles weer vies maakt
echt ik zag het een keer dat jij dat deed, net als in heroesquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:18 schreef Runx het volgende:
[..]
echt ik zag het een keer dat jij dat deed, net als in heroes
nah niet heel de dag zie je wel...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
MaleDuck zit hier de hele dagDie kan het voor je bijhouden
![]()
Ik ben even wat werk verrichten![]()
jah duurt nog wel een jaartje voordat ze dik genoeg is ... tis maar een dwergkonijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:18 schreef Runx het volgende:
[..]
kerst is voorbij en jullie hebben nog een konijn
Gewoon zeggen dat je de dader weg zag vluchtenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:20 schreef Friday12 het volgende:
nuttig raampje intikkenmet alarm zeker.
maar die gast die er had moeten zijn had zich verslapen en verder kwam iedereen later en was niemand dus berijkbaar
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je de dader weg zag vluchten
is een dwergkonijn de Mini Me in konijnen land ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:21 schreef tripack het volgende:
[..]
jah duurt nog wel een jaartje voordat ze dik genoeg is ... tis maar een dwergkonijn
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je de dader weg zag vluchten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |