of niet...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heuh!![]()
Alle beetjes helpen, tegen de tijd dat het weekend is, voel jij je weer prima![]()
wie schiet je vol?quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH staat met tranen in de ogen het applaus te ontvangen
ik wil graag mijn familie bedanken en iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt, applaus voor jezelf.
en mocro'squote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja dat is het risico als je in een badplaats woont of dichtbij de grens... hier geen last van duitsers... meer van polen...
Je bord met soep vanavondquote:
ielwquote:
ben ik blij dat ik geen soep eetquote:
Net je vriendin aan de lijn gehad...wel waor!quote:
ja maar die zitten overal...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en mocro'sen opgefokte turkjes
Soep met spermacelliquote:
ja dat kloptquote:
quote:
1. hoe kom je aan mijn vriendins mob nummer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Net je vriendin aan de lijn gehad...wel waor!
Om even te reageren op de OP:quote:Waar we het met elkaar eens zijn dat vrouwen moeten koken
Oh dan was jij het..ik vond ze al zo'n zware stem hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:39 schreef tripack het volgende:
[..]
1. hoe kom je aan mijn vriendins mob nummer.![]()
2. ik kook vanavond
Dat MOET wel want anders word ik erg boosquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heuh!![]()
Alle beetjes helpen, tegen de tijd dat het weekend is, voel jij je weer prima![]()
Laat maar proeven dan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:39 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Om even te reageren op de OP:
Ik heb gisteren toch lekkere taco's gemaakt!
Niks aangebrand of wat dan ook!
Kijk, dat zijn de berichten!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat MOET wel want anders word ik erg boosdan is het al mijn tweede weekend in het nieuwe jaar dat naar de klote is
O ja en volgende week donderdag mag ik sowieso niet ziek zijn want dan ga ik naar Oasis
morgen kippetjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:39 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Om even te reageren op de OP:
Ik heb gisteren toch lekkere taco's gemaakt!
Niks aangebrand of wat dan ook!
godsamme ik moest lachenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh dan was jij het..ik vond ze al zo'n zware stem hebben
Ik vond het al lang durenquote:
quote:
wordt er niet goed geventileerd bij de alfa dealer ?quote:
Ik ga de 21e!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat MOET wel want anders word ik erg boosdan is het al mijn tweede weekend in het nieuwe jaar dat naar de klote is
O ja en volgende week donderdag mag ik sowieso niet ziek zijn want dan ga ik naar Oasis
ik heb al dank jequote:
lekkuh, doe mij ook mah een bakkie pleur !quote:
quote:
Weer foutquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wordt er niet goed geventileerd bij de alfa dealer ?
kreg nah tietûh... er is nôg un hagenees hieahquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lekkuh, doe mij ook mah een bakkie pleur !
ok,quote:
OHW OHW DE HAAG, MOOIUH STAD ACHTUH DE DUINUHquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:45 schreef tripack het volgende:
[..]
kreg nah tietûh... er is nôg un hagenees hieah
Ik ben een hagenees jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:45 schreef tripack het volgende:
[..]
kreg nah tietûh... er is nôg un hagenees hieah
de schilderswijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
OHW OHW DE HAAG, MOOIUH STAD ACHTUH DE DUINUH
owjaah das waar jij ookquote:
Klote stad! Met al die bruinuh!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
OHW OHW DE HAAG, MOOIUH STAD ACHTUH DE DUINUH
ook datquote:
Sjaak Bralquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
kent iemand dat audio bestand: Haagse les ?
is echt vet:
sperma - fluituhkruit
politieagent - uitsmijtuhr
amsterdammer - KANKURLIJUR
bedankt dat wilde ik wetenquote:
whehehe dat komt uit de cursus haagsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
is echt vet:
sperma - fluituhkruit
Jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:48 schreef tripack het volgende:
[..]
owjaah das waar jij ooken allebei zijn we den haag uit verhuist
wat zegt dat over den haag??quote:
Ik had ook nog graag naar de Kaiser Chiefs gegaan maar helaas, geen budgetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik zou eerst ook de 21ste gaan maar de kaarten waren echt TE snel uitverkocht
en toen zag ik dat ze de 22ste ook kwamen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
is echt vet:
sperma - fluituhkruit
En ik wilde nog naar de Killersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:51 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik had ook nog graag naar de Kaiser Chiefs gegaan maar helaas, geen budget
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |