daar heb je vrouwen voorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:12 schreef tripack het volgende:
[..]
jah lekker... beetje huishouden doen enzo
kom vanavond wel ff..ik heb zelf ook al aardig wat nummersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ja hoor, wanneer kan je een keer hier komen ? muziek te selecteren ?
voor zaterdag ?
jah dat wel... we hebben alleen een konijn die alles weer vies maaktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:13 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah moet ook gebeuren hoe kut het soms ook is, maar dan hou je wel een mooi schoon huisje over
ok nais ik zie vanavond wel voorbij vliegenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kom vanavond wel ff..ik heb zelf ook al aardig wat nummersmaar moet nog ene beetje muziek van nu hebben.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daar heb je vrouwen voor
ik hoorde dat debbie ook schoon moest maken bij die FIAT dealer !
ik kan heul niet vliegenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ok nais ik zie vanavond wel voorbij vliegen
Goedemorgenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:15 schreef Friday12 het volgende:
mogge![]()
heb godverdomme een uur staan wachten er was niemand
thnxquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dudeeee weer niet goed...streep maar weer eentje weg
Raampje intikken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:15 schreef Friday12 het volgende:
mogge![]()
heb godverdomme een uur staan wachten er was niemand
kerst is voorbij en jullie hebben nog een konijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:15 schreef tripack het volgende:
[..]
jah dat wel... we hebben alleen een konijn die alles weer vies maakt
echt ik zag het een keer dat jij dat deed, net als in heroesquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:18 schreef Runx het volgende:
[..]
echt ik zag het een keer dat jij dat deed, net als in heroes
nah niet heel de dag zie je wel...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
MaleDuck zit hier de hele dagDie kan het voor je bijhouden
![]()
Ik ben even wat werk verrichten![]()
jah duurt nog wel een jaartje voordat ze dik genoeg is ... tis maar een dwergkonijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:18 schreef Runx het volgende:
[..]
kerst is voorbij en jullie hebben nog een konijn
Gewoon zeggen dat je de dader weg zag vluchtenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:20 schreef Friday12 het volgende:
nuttig raampje intikkenmet alarm zeker.
maar die gast die er had moeten zijn had zich verslapen en verder kwam iedereen later en was niemand dus berijkbaar
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je de dader weg zag vluchten
is een dwergkonijn de Mini Me in konijnen land ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:21 schreef tripack het volgende:
[..]
jah duurt nog wel een jaartje voordat ze dik genoeg is ... tis maar een dwergkonijn
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je de dader weg zag vluchten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |