ohh diequote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
deze om precies te zijn
[ afbeelding ]
joh het reed me naar school dat was genoegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:58 schreef Rossdale het volgende:
ScootersAls je stoer wilt zijn neem dan een schakelbrommer
Ik heb mijn Honda NSR nog steeds bij mijn ouders in de schuur staan. DIe doe ik nooit wegAls ik weer eens een huis met tuin heb neem ik hem mee en ga ik hem volledig opknappen (wat beschadigde kappen en niet-originele uitlaat enzo)
Geef nou maar toe dat je jaloers was op mijn Puch Maxi...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:58 schreef Rossdale het volgende:
ScootersAls je stoer wilt zijn neem dan een schakelbrommer
die dingen komen niet vooruitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:01 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je jaloers was op mijn Puch Maxi...
he Pquote:
jah eersst beetje langs de bank lopen inschatten hoe hoog het is en dan huphup en op de bankquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:55 schreef Runx het volgende:
[..]
whahah das lijkt me wel grappig om te zien, maar dat is misschien een afleidings techniek
Ik vond de mijne al snel genoeg gaan (dat betekend dus dat ik dat ding geeneens opgevoerd hadquote:
hahah kool man, lijken me leuke beestjesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:03 schreef tripack het volgende:
[..]
jah eersst beetje langs de bank lopen inschatten hoe hoog het is en dan huphup en op de banksinds gister durft ze ook in 1 keer er af
WhAHAHA OMFGquote:
zo stond ik regelmatig naast zo'n dik wijf op een scooter voor hetzelfde stoplichtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zon epic fail zag ik vroeger elke dag die reed door hetzelfde park als mij
medelij met al die scooters die dit soort mensjes moeten dragenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zo stond ik regelmatig naast zo'n dik wijf op een scooter voor hetzelfde stoplicht
ja, vooral omdat een scooter zo'n sterk frame heeftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
medelij met al die scooters die dit soort mensjes moeten dragen
nog steeds medelijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, vooral omdat een scooter zo'n sterk frame heeft
tjah, kan je niet veel aan doen, maar jij bent toch ook wel eens onderuit gegaan ?, kan gebeurenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik had mijn brommer verkocht, en die kerel die hem gekocht heeft is meteen de eerste week onderuit gegaan op een grindpad, voorvork krom, allemaal beschadigingen
dat vond ik echt kut, vooral omdat ik dat ding altijd netjes en schoon had gvd
ja, maar ik ben in onderuit gegaan omdat het fucking glad was en hij omdat hij als een mongool over een grindpad is gaan rijden..kijk jongens, ik heb nieuwe banden, nu kan ik meteen als een gek scheurenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:11 schreef Runx het volgende:
[..]
tjah, kan je niet veel aan doen, maar jij bent toch ook wel eens onderuit gegaan ?, kan gebeuren
naja die heb je ook erbij zitten, kijk maar naar jeroen en gijs, met autorijdenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar ik ben in onderuit gegaan omdat het fucking glad was en hij omdat hij als een mongool over een grindpad is gaan rijden..kijk jongens, ik heb nieuwe banden, nu kan ik meteen als een gek scheuren
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:12 schreef Runx het volgende:
ik mocht hopen dat ik een keer brommer/auto mocht rijden![]()
oh nee, dat verpest mijn dag wel zegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:13 schreef crazy987 het volgende:
* crazy987 zit op z`n werk en heeft geen zin
ik heb zelf niet eens zin om een aankondiging te maken.
wil gewoon terug m`n nest in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |