ja, maar daar kan ik niet tegen. Ik ben altijd fucking zuinig geweest op dat ding. majaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:15 schreef Runx het volgende:
[..]
naja die heb je ook erbij zitten, kijk maar naar jeroen en gijs, met autorijden![]()
ja zeg echt welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh nee, dat verpest mijn dag wel zeg
ja snap wat je bedoeld hoarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar daar kan ik niet tegen. Ik ben altijd fucking zuinig geweest op dat ding. maja
oh, how i love the tone of sarcasm in the morningquote:
misschien hebben ze bij mercedes geen goede faxapparatenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:17 schreef debbie_19 het volgende:
Nu zijn me bloemen niet binnen gekomengister gefaxt en de bevestiging was goed
Hoooiiiiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:17 schreef debbie_19 het volgende:
Nu zijn me bloemen niet binnen gekomengister gefaxt en de bevestiging was goed
of een zak met mestquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:18 schreef Runx het volgende:
[..]
Hoooiiiials je nou zei welke auto dealer je werkte had je een hele tuin aan bloemen gekregen
neeeuh, debbie is lekker dus iedereen verstuurt haar bloemen en chocolade lettersquote:
runx met de S van schaapquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:19 schreef Runx het volgende:
[..]
neeeuh, debbie is lekker dus iedereen verstuurt haar bloemen en chocolade letters![]()
ola el capitanoquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:21 schreef Crazy-p het volgende:
kan overigens geen schaap zien staan zonder aan Runx te denken..
je word toch best met de nek aangekeken als je naast een weiland staat en Hey Runx zegt..quote:
Ik werk niet op standquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
misschien hebben ze bij mercedes geen goede faxapparaten
our masterplan is completequote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:21 schreef Crazy-p het volgende:
kan overigens geen schaap zien staan zonder aan Runx te denken..
sterktequote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:25 schreef Crazy-p het volgende:
tijd om te gaan
crematie enzo.. blergh!
succesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:25 schreef Crazy-p het volgende:
tijd om te gaan
crematie enzo.. blergh!
weet ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh nee, dat verpest mijn dag wel zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |