jaquote:
bij mij is het wel al 20 jaar geleden hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:52 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Hier nog één maar ik eet nog steeds niet veel
hij bedoelde wat andersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
erg he
mensen die denken het beter te weten, terwijl je weet dat ze het mis hebben
Dus heb je wel gelijkquote:
Maar hij had wel gelijkquote:
en toch bestaat susuzi ookquote:
BUYAKA !quote:
Hoe was je vreemdgaan-date eigenlijkquote:
hij wist het niet eensquote:
Ik heb ook geen site, besta ik nu ook niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:56 schreef Runx het volgende:
[..]
ze hebben niet eens een site, geen dealer ?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb ook geen site, besta ik nu ook niet?
waarom? je hebt je oordeel blijkbaar al klaarquote:
Fapboquote:
nee, als die foto's zonder slip in komen dan wordt het een fapoquote:
mij moet je niet altijd even serieus nemen ik heb een kut dag moest gvd een uur wachten in de kou tot ik naar binnen konquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom? je hebt je oordeel blijkbaar al klaar
anders dee je niet;
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
nee, als die foto's zonder slip in komen dan wordt het een fapo
Oh jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
nee, als die foto's zonder slip in komen dan wordt het een fapo
Nja laat ik het kort houden en dit zeggen: 5 sterfevallen binnen 1 jaar, een vader die steeds zegt dat je een dikke reet hebt en DD op je 10e jaar waren voor mij reden om mn leven in eigen hand te pakken en te eten wanneer IK dat wilde en niet mijn lichaam.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mij moet je niet altijd even serieus nemen ik heb een kut dag moest gvd een uur wachten in de kou tot ik naar binnen kon![]()
aangezien een losert zich had verslapen
ik had er eerst 50 per dagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:03 schreef Runx het volgende:
7.629 (gemiddeld 12 per dag) volgens mij heb ik op het werk geen leven![]()
vaderquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja
[..]
Nja laat ik het kort houden en dit zeggen: 5 sterfevallen binnen 1 jaar, een vader die steeds zegt dat je een dikke reet hebt en DD op je 10e jaar waren voor mij reden om mn leven in eigen hand te pakken en te eten wanneer IK dat wilde en niet mijn lichaam.
Het was voor mij niet reden om slank te worden ofzohet ging mij om het feit ergens volledige controle over te hebben. Het niet eten werd helaas een kick...
Gelukkig kreeg ik op het randje van de dood een heel lief vriendje die mij 100% van de tijd in de gaten hield. Even kotsen op de wc (wat ik dus buiten NIET eten ook deed..) was er dus ook niet meer bij
Heeft lang geduurd (jaar of 6,7) maar ik ben er weer bovenop
Heb iig geen weegschaal meer in huis en doe niet meer aan dieten. (alhoewel ik nog wel eens vergeetom te eten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |