ik heb hongerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:57 schreef Ladylike het volgende:
Eens kijken wat mijn pot schaft
pff heb het maar druk vandaag
Ik kom hier voor mn rust
heheh goedemorgen Renequote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:59 schreef renedis het volgende:
hallo ladies and gentle people
Volgens mij val ik om als ik dat op een normale werkdag doe...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:49 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik eet tot 12 uur helemaal niks... Ik drink hooguit 2 bekers water en dan om 12 uur een krentenbol met jus d'orange en dan voor de rest van de dag niks meer tot het avondeten...
oh nosequote:
Dat denk je maar hier in Nederland kennen wij het gevoel ''honger'' niet...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgens mij val ik om als ik dat op een normale werkdag doe...
europese hongerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:07 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dat denk je maar hier in Nederland kennen wij het gevoel ''honger'' niet...
Ik kan ook niet echt zeggen dat ik honger heb maar dat ik niet kan wachten om mijn krentenbol op te eten
waarom zou ik dat willen weten als we eten hier hebben ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:07 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dat denk je maar hier in Nederland kennen wij het gevoel ''honger'' niet...
Ik kan ook niet echt zeggen dat ik honger heb maar dat ik niet kan wachten om mijn krentenbol op te eten
zij bedoelt dat ze in afrika honger hebben. Wij hebben trekquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:09 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom zou ik dat willen weten als we eten hier hebben ?ik ben het eens dat je eten moet opeten en niet zomaar moet weggooien.
Juistquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zij bedoelt dat ze in afrika honger hebben. Wij hebben trek
het komt er nog niet vanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:12 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Juist
*en dit geeft altijd van die leuke discussies*
kloon ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zij bedoelt dat ze in afrika honger hebben. Wij hebben trek
lol, dat heb ik allang gedaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:18 schreef Runx het volgende:
oja mads we moeten bestanden uploaden op natschool, gelukkig heb ik mijn gebruikers naam van jurgens gekregen
heb je weer nieuwe ava ? in het fobo zie ik weer andere namelijkquote:
hahahquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, dat heb ik allang gedaan![]()
na het dreig mailtje van hem
jij kan zeggen, die heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef Runx het volgende:
[..]
hahahik niet hij vind dat bij mij niet erg
nee dat is trekquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:15 schreef Runx het volgende:
[..]
kloon ?
naja ik vind het niet kloppen wij kunnen ook honger hebben, smiddag's heb ik honger en geen trek, als ik trek had nam ik iets kleins, net zoals net een ''banaan'', want daar had ik zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |