wahahah misschien denkt die dat die roadrunner isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:38 schreef tripack het volgende:
[..]
nou eerder op speedvan hot naar her in 2 seconden
quote:
nee ik hoor alleen haar nagels over het laminaat en wanneer ze in de slaapkamer rent gaat ze 2x zo snelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:40 schreef Runx het volgende:
[..]
wahahah misschien denkt die dat die roadrunner ismaakt die ook zo'n geluid ?
wahahah, op laminaat is kool beetje glijden enzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:42 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ik hoor alleen haar nagels over het laminaat en wanneer ze in de slaapkamer rent gaat ze 2x zo sneltapijt
nee soms gaat haar achterkant sneller dan haar voorkantquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
wahahah, op laminaat is kool beetje glijden enzohaha dat is misschien haar evilplan krassen maken op laminaat
![]()
ah ik heb net een appel opquote:
dat heb ik ook bij mequote:
wahahaa lijkt me wel grappig om dat te zienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
nee soms gaat haar achterkant sneller dan haar voorkantdas pas geen gezicht
Vanmiddag heb ik er ook nog 1 en voor bij de lunch nog 2 mandarijnenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:48 schreef Runx het volgende:
[..]
dat heb ik ook bij me, maar die bewaar ik voor vanmiddag
![]()
Ik eet tot 12 uur helemaal niks... Ik drink hooguit 2 bekers water en dan om 12 uur een krentenbol met jus d'orange en dan voor de rest van de dag niks meer tot het avondeten...quote:
ik heb zon fusie tussen een mandarijn en een sinasappelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vanmiddag heb ik er ook nog 1 en voor bij de lunch nog 2 mandarijnen
jezus dat is weinigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:49 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik eet tot 12 uur helemaal niks... Ik drink hooguit 2 bekers water en dan om 12 uur een krentenbol met jus d'orange en dan voor de rest van de dag niks meer tot het avondeten...
* LL bespringt Fridayquote:
mandarijnen zonder pit hoop ik anders zijn ze niet lekkerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vanmiddag heb ik er ook nog 1 en voor bij de lunch nog 2 mandarijnen
het gaat zo snel ik ken het niet volgequote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:55 schreef Runx het volgende:
mensen pas op straks gaan we te hard , en vliegen we uit de bocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |