Iets met Marcus Berg.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom ben jij toch zo veel in het Ajax topic de laatste tijd?
Dat zeggen ze allemaal man, inlikkerij noemen ze dat.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Audio: Rob Wielaert gaat naar Ajax
[..]
Robbie is trots dat hij voor de grootste club van Nederland mag spelen.
Jou in de gaten houden. Sowieso las ik overal al erg veel mee hoor. Dus nieuw is het niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom ben jij toch zo veel in het Ajax topic de laatste tijd?
quote:"Schaf de buitenspelregel af. Zo niet, gebruik dan technische hulpmiddelen om de offside-regel optimaal toe te passen."
Daarom kijk ik dat programma ook niet meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:40 schreef Pritt het volgende:
Die van der Gijp is echt een idioot. Hij vindt de aanval van Ajax maar niets.
Zie je over 2 jaar ouwe, dan speelt Suarez bij Inter.
Precies, als hij naar PSV was gegaan had je dat verhaaltje ook gehoord.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal man, inlikkerij noemen ze dat.
Nee, want Ajax is de grootste club van Nederland!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, als hij naar PSV was gegaan had je dat verhaaltje ook gehoord.
Van Basten heeft wel meer rare dingen geroepen (al heeft hij wat betreft die technische middelen wel gelijk).quote:Op maandag 12 januari 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jou in de gaten houden. Sowieso las ik overal al erg veel mee hoor. Dus nieuw is het niet.
Marco van Basten in Hard Gras 2002
[..]
Ik vond de dingen die hij toentertijd in Hard Gras zei best ver gaan, maar er zat overal wel een kern van waarheid in. Zoals tijdstraffen en zuivere speeltijd. Ook toen werd er lacherig over gedaan, net als nu met Scheringa blijkt.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Van Basten heeft wel meer rare dingen geroepen (al heeft hij wat betreft die technische middelen wel gelijk).
Ok, dan had hij gelogen iddquote:Op maandag 12 januari 2009 22:52 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nee, want Ajax is de grootste club van Nederland!
Van der Gijpquote:Op maandag 12 januari 2009 22:40 schreef Pritt het volgende:
Die van der Gijp is echt een idioot. Hij vindt de aanval van Ajax maar niets.
Zie je over 2 jaar ouwe, dan speelt Suarez bij Inter.
Dat over die zuivere speeltijd ben ik het wel met hem eens ja, maar als je buitenspel afschaft dan verander je het hele spel zodanig dat het onherkenbaar wordt.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vond de dingen die hij toentertijd in Hard Gras zei best ver gaan, maar er zat overal wel een kern van waarheid in. Zoals tijdstraffen en zuivere speeltijd. Ook toen werd er lacherig over gedaan, net als nu met Scheringa blijkt.
Oke geil.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jou in de gaten houden. Sowieso las ik overal al erg veel mee hoor. Dus nieuw is het niet.
Hm het enige waar ik het mee eens ben zijn die technische hulpmiddelen. Waarom zetten ze niet gewoon iemand op de tribune die precies ziet wat wij op TV zien? Die kan mooi herhalingen bekijken en binnen 10 seconden het doorgeven aan de scheidsrechter. Zou meteen een hoop gezeik schelen, we zijn vaak zat benadeeld door dwalingen, en we zijn niet de enigen.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vond de dingen die hij toentertijd in Hard Gras zei best ver gaan, maar er zat overal wel een kern van waarheid in. Zoals tijdstraffen en zuivere speeltijd. Ook toen werd er lacherig over gedaan, net als nu met Scheringa blijkt.
Is een uitspraak van 7 jaar oudquote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke geil.
Kut-uitspraak van Van Basten trouwens. Waarom toch allemaal zo moderniseren.
Effe serieus: dat denk ik niet. Gewoon omdat het zo niet is.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, als hij naar PSV was gegaan had je dat verhaaltje ook gehoord.
Dan had hij gezegd: Het is fijn om weer thuis te zijn, of iets dergelijks.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Effe serieus: dat denk ik niet. Gewoon omdat het zo niet is.
Een mooie steekpass ga je niet zo gauw meer zien inderdaad, omdat men wat meer zal blijven hangen. Heel andere orde, maar volgens mij is hockey ook niet onherkenbaar geworden na het afschaffen van buitenspel.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:56 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat over die zuivere speeltijd ben ik het wel met hem eens ja, maar als je buitenspel afschaft dan verander je het hele spel zodanig dat het onherkenbaar wordt.
Geen idee, mensen kunnen veranderenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ie er nu anders over denkt.
Elke fan kan volgens mij wel 1 of 2 dingen opnoemen waardoor zij zich genaaid hebben gevoeld en die simpel met het gebruik van tv-beelden voorkomen hadden kunnen worden.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef finsdefis het volgende:
Zou meteen een hoop gezeik schelen, we zijn vaak zat benadeeld door dwalingen, en we zijn niet de enigen.
Het heeft ons wel de beker tegen Utrecht opgeleverdquote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Hm het enige waar ik het mee eens ben zijn die technische hulpmiddelen. Waarom zetten ze niet gewoon iemand op de tribune die precies ziet wat wij op TV zien? Die kan mooi herhalingen bekijken en binnen 10 seconden het doorgeven aan de scheidsrechter. Zou meteen een hoop gezeik schelen, we zijn vaak zat benadeeld door dwalingen, en we zijn niet de enigen.
Dat bedoel ik. En dan doel ik nog vooral op open schietkansen die ontnomen worden/afgekeurde goals door buitenspel. Uiteraard ook penalties/schwalbes (Suárez) trouwens.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Elke fan kan volgens mij wel 1 of 2 dingen opnoemen waardoor zij zich genaaid hebben gevoeld en die simpel met het gebruik van tv-beelden voorkomen hadden kunnen worden.
Ja echt kei en keihard buitenspel inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2009 23:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het heeft ons wel de beker tegen Utrecht opgeleverd
Wamberto!
Goedmakertje voor die belachelijke pingel die Utrecht in die wedstrijd kreeg.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het heeft ons wel de beker tegen Utrecht opgeleverd
Wamberto!
Dat vergeten veel mensen inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goedmakertje voor die belachelijke pingel die Utrecht in die wedstrijd kreeg.
Da's weer een poos geleden. Ik ben meer pro-Ajax dan anti-welke club dan ook. maar ik zou nooit, maar dan ook nooit zaken doen met de DSB en ik hoop echt dat AZ zolang Dick S. daar zit geen kampioen van NL wordt.quote:
DSB is wel relax met auto verzekeringen. Ik heb mijn auto voor maar 32 euro per maand bij ze verzekerd , terwijl ik sommige andere verzekeringen 110 euro per maand moest neertellen of soms niet eens kon verzekerenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Da's weer een poos geleden. Ik ben meer pro-Ajax dan anti-welke club dan ook. maar ik zou nooit, maar dan ook nooit zaken doen met de DSB en ik hoop echt dat AZ zolang Dick S. daar zit geen kampioen van NL wordt.
Tijd om te stappen.
Hij wil zieltjes onder de Feyenoord supporters winnen.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
DSB is wel relax met auto verzekeringen. Ik heb mijn auto voor maar 32 euro per maand bij ze verzekerd , terwijl ik sommige andere verzekeringen 110 euro per maand moest neertellen of soms niet eens kon verzekeren![]()
Volgens mij zit daar ergens een fout in het systeem.
Als jij net zoveel auto's verslijt als clubs zou ik als verzekeraar inderdaad in mijn systeem regelen dat jij je niet kunt verzekeren of toch op z'n minst de hoofdprijs betaalt.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
DSB is wel relax met auto verzekeringen. Ik heb mijn auto voor maar 32 euro per maand bij ze verzekerd , terwijl ik sommige andere verzekeringen 110 euro per maand moest neertellen of soms niet eens kon verzekeren![]()
Volgens mij zit daar ergens een fout in het systeem.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:31 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hij wil zieltjes onder de Feyenoord supporters winnen.
Pas maar op, over 2 jaar zit jij met een klapper in het NSB-stadion.
?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als jij net zoveel auto's verslijt als clubs zou ik als verzekeraar inderdaad in mijn systeem regelen dat jij je niet kunt verzekeren of toch op z'n minst de hoofdprijs betaalt.
Laat maar. Was in de war met je kameraard Jorien.quote:
Kameraad Jorien?? WTFquote:Op maandag 12 januari 2009 23:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Laat maar. Was in de war met je kameraard Jorien.
Lachuh manquote:Op maandag 12 januari 2009 23:43 schreef kevin6188 het volgende:
Ja, dat was sarcasme. Dat snappen ze alleen in de omgeving van Amsterdam. Maargoed, mistverstandje. Klaar.
Lijkt me erg gezelligquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Damn, iedereen lult tegen me aan dat ik naar Florence moet gaan.kans dat ik ga is nu 50-50.
Dan is Suarez waarschijnlijk toch weg, dus dan wil ik hem wel zien komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:57 schreef Suijk het volgende:
Blind meldt dat Elia nu wrs. niet meer gaat lukken, dat wordt pas in de zomer dan.
Had m liever er nu al bij gehad, kan die wennen aan de spelers/club e.d. Maar de prijs moet wel redelijk blijven natuurlijk, 6.5/7 mln is echt een goede prijs! Meer betalen is gekkenwerkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:59 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dan is Suarez waarschijnlijk toch weg, dus dan wil ik hem wel zien komen.
quote:'Ajax lijkt naast Djuricic te grijpen'
Geschreven op dinsdag, 13 januari om 10:45
Niet alleen Ajax maar ook Manchester United heeft belangstelling voor Filip Djuricic. De zestienjarige middenvelder van Radnicki Obrenovac was afgelopen weekeinde op uitnodiging van The Mancunians te gast bij de thuiswedstrijd tegen Chelsea. Met name de laatste jaren lijkt de club in Servië aan populariteit te hebben gewonnen.
Zaakwaarnemer Jovica Radonjic, die ook de belangen van Miralem Sulejmani behartigt, gaf eerder aan dat hij zijn cliënt 'zo snel mogelijk' bij Ajax wilde plaatsen. Enkele maanden geleden bekeek scout Gerrie Mühren al de verrichtingen van Djuricic in een ontmoeting tussen Servië Onder-17 en Griekenland Onder-17.
Door de recente komst van landgenoten Zoran Tosic en Adem Ljajic, en de eerdere aanwezigheid van Nemanja Vidic, lijkt de Engelse landskampioen een streepje voor te hebben op de concurrentie, zo schrijft de Engelse kwaliteitskrant The Times. Tosic traint al mee met de selectie van Sir Alex Ferguson, terwijl Ljajic in afwachting van een werkvergunning nog een half jaar voor Partizan Belgrado uitkomt.
Jawel hoor. In februari!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:07 schreef Breach het volgende:
En er is nog steeds niet bekend wanneer we spelen tegen Fiorentina
Precies, eerder niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:59 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dan is Suarez waarschijnlijk toch weg, dus dan wil ik hem wel zien komen.
Als ik maar niet op wintersport ben dan, daardoor mis ik ook Feyenoord thuisquote:
Ja, heb ik ook ruk geplanned. Helemaal niet bij stilgestaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Kies je zelf voor he.
Boehoequote:Munsterman wil eerst het geld zien
Robbie Wielaert wordt vandaag medisch gekeurd bij Ajax. De website van FC Twente meldde gisteren zijn overgang naar de Amsterdamse club, maar volgens FC Twente-voorzitter Joop Munsterman is de verdediger 'nog niet weg'.
'Er zijn nog een aantal zaken met Ajax niet afgehandeld', aldus Munsterman gisteravond laat. 'Dat hij medisch gekeurd wordt, klopt, maar of hij morgen al bij Ajax traint, weet ik niet'.
'Ik moet eerst het geld hebben. Ajax is Ajax. Ik weet niet of dat goed komt'. Terwijl Wielaert zelf, Ajax-trainer Marco van Basten en ook de achterblijvende FC Twente-coach Steve McClaren ervan uitgaan dat de zaak beklonken is, houdt Munsterman een slag om de arm.
'Als we niet rondkomen met Ajax, zie ik Robbie weer terugkeren. Ik heb zelden zo'n circus meegemaakt. Deze hele gang van zaken is heel teleurstellend', verzuchtte hij. Wat Ajax betreft, zijn er geen twijfels en is de zaak rond. Van Basten heeft zijn nieuwste aanwinst al gefeliciteerd en Wielaert rijdt vandaag richting de hoofdstad voor een medische keuring. Ook hij gaat er niet van uit dat de overgang alsnog af kan ketsen.
'Als ik door de keuring kom, is de deal rond. Ik zie Ajax als een nieuwe uitdaging. De mooiste jaren van mijn carrière tot nu toe liggen bij FC Twente. Dat besef ik heel goed. Ik ga met een dubbel gevoel'.
Ow interessant, vertel meerquote:
Wat is dit voor een ongein.quote:'Ik moet eerst het geld hebben. Ajax is Ajax
wel een beetje zielig inderdaadquote:
Wat heb jij gerookt?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef Nashje het volgende:
Even over feyenoord thuis. Ik vind echt dat we de spelersgroep zo gemotiveerd moeten maken, dat we nu écht eens kei en kei hard over ze heen gaan. Geen jaarlijks vier-nulletje, nee, ik wil serieus dubbele cijfers zien. Minimaal 10 doelpunten voor. Dit jaar is die mogelijkheid er zeker wel.
Wat is die Munsterman een walgelijk mannetje zegquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Eigenlijk had ie moeten zeggen "het blijven joden"
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat is die Munsterman een walgelijk mannetje zeg. Alsmaar moeilijk blijven doen. Wacht maar kerel, in de zomer komen we voor een paar knaken ook Elia ophalen
.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Eigenlijk had ie moeten zeggen "het blijven joden"
Lekker bezig, donskuiken!quote:Sportnieuws: Ajax, Feyenoord, Anderlecht, Syrianska FC, HSV en FC Twente strijden om handtekening van de Zweed Suleyman Sleyman.
De tweebenige 29-jarige verdediger die op alle posities in de verdediging uit de voeten kan, is van Aramese afkomst net als Sharbel Touma, Kennedy Bakircioglu, George Mourad en Jasar Takak. In Zweden wordt Sulan (zijn bijnaam) gezien als de Zweedse Gianluca Zambrotta, wanwege zijn tweebenigheid, snelheid en kracht. Hammarby heeft de interesse van FC Twente op hun website bevestigd.
Sleyman heeft goede verhalen gehoord over FC Twente van Touma en Kennedy. De kans dat hij voor FC Twente kiest is groot, want er wonen ongeveer 20.000 Arameeërs in Twente, waar hij ook familie heeft wonen. Touma traint een tijdje mee met Hammarby en adviseert Sleyman om voor FC Twente te kiezen
quote:NEC meldt zich officieel voor Rommedahl
Dennis Rommedahl mag zich verheugen met de belangstelling van NEC. De Nijmegenaren hebben zich bij Ajax officieel gemeld voor de aanvaller.
Dat zegt technisch directeur Danny Blind in De Telegraaf. Volgens Blind is er voorlopig nog geen sprake van een akkoord. 'Onze voorkeur gaat uit naar verkoop. Lukt dat niet, dan is verhuur een optie. Voor een bepaalde som, en niet die NEC nu wil betalen', aldus de technisch manager van Ajax.
Voor Rommedahl ligt er geen toekomst meer in Amsterdam. De aanvaller komt dit seizoen nauwelijks aan spelen toe en mag in de winter op zoek naar een nieuwe werkgever.
Als hij dit heeft gezegd is het wel een échte kneus. Ik had respect voor die man hoor, maar dit gaat een beetje te ver.quote:
Weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd of Wieleart een basisplaats kan afdwingen
Het is Wielaert.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd of Wieleart een basisplaats kan afdwingen
Oleguer.quote:
Dan moet je je even melden bij dichtsbijzijnde dokter. Kom op man, Ajax speelt lang niet altijd goed en Feyenoord speelt niet atijd zo slecht als de resultaten doen vermoeden. En een klassieker blijft ALTIJD een wedstrijd op zich (hoe cliché dat ook is). En dan begin je over dubbele cijfersquote:
Echt hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:32 schreef Roycoooooo het volgende:
Had t al gelezen vanmorgen, kerel maakt zich echt belachelijk
In principe ben ik het wel met je eens, ik beschouw feyenoord als een degradatie kanidaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef Nashje het volgende:
Even over feyenoord thuis. Ik vind echt dat we de spelersgroep zo gemotiveerd moeten maken, dat we nu écht eens kei en kei hard over ze heen gaan. Geen jaarlijks vier-nulletje, nee, ik wil serieus dubbele cijfers zien. Minimaal 10 doelpunten voor. Dit jaar is die mogelijkheid er zeker wel.
Zeker 3-0 +quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef Nicasius het volgende:
[..]
In principe ben ik het wel met je eens, ik beschouw feyenoord als een degradatie kanidaat.
Zelfs top-oss weet de stand 80 minuten lang op 0-0 te houden
dan moet dit toch een makkie voor ons zijn?
Audi toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet iemand wat voor leaseauto hij gaat rijden bij Ajax? En heeft hij zijn oude auto al moeten inleveren bij Fc Twente?²
Een Peugeot 106, dat is onze sponsorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet iemand wat voor leaseauto hij gaat rijden bij Ajax? En heeft hij zijn oude auto al moeten inleveren bij Fc Twente?²
Ongelofelijk.quote:
Ja en Volendam won van ons. Lekker redeneren is datquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef Nicasius het volgende:
[..]
In principe ben ik het wel met je eens, ik beschouw feyenoord als een degradatie kanidaat.
Zelfs top-oss weet de stand 80 minuten lang op 0-0 te houden
dan moet dit toch een makkie voor ons zijn?
Ajax speelt altijd goed in de klassieker. Vorig jaar hadden we al met dubbele cijfers moeten winnen, en dit jaar zijn ze nog slechter. Daarnaast zijn we thuis nog nooit zo sterk geweest.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan moet je je even melden bij dichtsbijzijnde dokter. Kom op man, Ajax speelt lang niet altijd goed en Feyenoord speelt niet atijd zo slecht als de resultaten doen vermoeden. En een klassieker blijft ALTIJD een wedstrijd op zich (hoe cliché dat ook is). En dan begin je over dubbele cijfers
R.I.P. Valquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:39 schreef BertMaalderink het volgende:
Wie is val? En ga je naar zijn begrafenis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |